Wykonanie usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Urząd Lotnictwa Cywilnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533760-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722430000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 1:
• Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
Część nr 2:
• Usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI) w zakresie:
- Modułu Licencjonowania Personelu Lotniczego,
- Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego,
- Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich,
- Moduł Statystyk Przewozowych.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 stanowią odpowiednio Załączniki Nr 1 A i 1 B do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a114632d-84f8-4dc5-b886-62fd483cd1fd
Biuletyn 533760-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Lotnictwa Cywilnego
Regon 15266812000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marcina Flisa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-247
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 207 421
Zamawiajacy fax 225 207 386
Zamawiajacy email jbaran@ulc.gov.pl
Adres strony url www.ulc.gov.pl
Adres strony internetowej https://ulc.ezamawiajacy.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ulc.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ulc.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Lotnictwa Cywilnego, 02–247 Warszawa, ul. Marcina Flisa 2, Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria, parter, lok nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Numer referencyjny ULC-BDG-GU-260-01/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie określono
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie określono
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: • Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD); Część nr 2: • Usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI) w zakresie: - Modułu Licencjonowania Personelu Lotniczego, - Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego, - Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich, - Moduł Statystyk Przewozowych. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 stanowią odpowiednio Załączniki Nr 1 A i 1 B do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 72243000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 13
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu odnośnie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 80 000,00 PLN dla części nr 1 oraz 150 000,00 PLN dla części nr 2. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę ubezpieczenia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy jej wartość według średniego kursu NBP z pierwszego dnia okresu objętego ubezpieczeniem
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla części nr 1: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie, Wykonawca świadczył lub świadczy należycie minimum jedną trwającą co najmniej 12 miesięcy usługę, która polegała na wykonaniu wsparcia aplikacji w dowolnej technologii, a wartość tej usługi była nie mniejsza niż 60 000 zł brutto za 12 miesięcy jej wykonywania. Ponadto Wykonawca potwierdzi, że dysponuje zespołem składającym się minimum z 2 programistów, z których każdy posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego poświadczonego udziałem w minimum dwóch projektach w technologii jPalio. Zamawiający wymaga posiadania przez jednego z programistów doświadczenia w zakresie zarządzania bazą danych MS SQL w wersji minimum 2005. Dla części nr 2: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie, Wykonawca świadczył lub świadczy należycie minimum jedną trwającą co najmniej 12 miesięcy usługę, która polegała na wykonaniu wsparcia aplikacji w dowolnej technologii, a wartość tej usługi była nie mniejsza niż 120 000 zł brutto za 12 miesięcy jej wykonywania. Ponadto Wykonawca potwierdzi, że dysponuje zespołem składającym się minimum z 2 programistów, z których każdy posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego poświadczonego udziałem w minimum dwóch projektach w technologii jPalio. Zamawiający wymaga posiadania przez jednego z programistów doświadczenia w zakresie zarządzania bazą danych MS SQL w wersji minimum 2005.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.1.2.1. Rozdziału II SIWZ, - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.1.2.2. Rozdziału II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ), przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów. W przypadku, gdy Zamawiający (ULC) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających, czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.1.2.2. Rozdziału II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 8 do SIWZ) - zobowiązanie do udostępnienia zasobów, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Inne dokumenty niewymienione - oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 10.8 Rozdziału I SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy Załączników nr 6 A i 6 B do SIWZ (Umowa część nr 1 i 2): 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy winny być dokonywane na piśmie pod rygorem nieważności, z zachowaniem warunków zgodnych z art. 144 Ustawy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; 2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: a. konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, b. okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, c. okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; 5) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 6. Przeniesienie uprawnień, obowiązków i wierzytelności z Umowy wymaga zgody drugiej Strony, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72243000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD). Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi Załącznik Nr 1 A do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72243000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI) w zakresie: o Modułu Licencjonowania Personelu Lotniczego, o Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego, o Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich, o Moduł Statystyk Przewozowych. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi Załącznik Nr 1 B do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
  

Criterion

Kryteria Czas usunięcia awarii (poziom ważności 1 - krytyczny)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Terminy rozliczania przez Zamawiającego godzin pracy Wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)