„Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-12 00:00:00
Instytucja Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534491-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”, w tym m. in.: 1) materiałów dezynfekcyjnych, 2) materiałów opatrunkowych, 3) sprzętu jednorazowego użytku, 4) sprzętu wielorazowego użytku, 5) materiałów opatrunkowych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji, tj. od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 4. Wykonawca dostarczy w ramach wynagrodzenia artykuły w liczbie oraz rodzaju wskazanym przez Zamawiającego na adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice. 5. Zaproponowane w ofercie ceny brutto Wykonawca będzie musiał utrzymać do końca obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem jak w ust. 6 pkt. 1) – 4). 6. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie z Wykonawcą negocjacji w przedmiocie podwyższenia lub obniżenia cen jednostkowych ze względu na zmianę wysokości: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 7. Negocjacje o których mowa w ust. 6 będą przeprowadzone: 1) w przypadku zmiany o której mowa w ust. 6 pkt.1), 3) i 4) zarówno z inicjatywy Zamawiającego jak i na wniosek Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 2) wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt.1) podwyższenie lub obniżenie cen jednostkowych następuje jedynie w zakresie wartości należnego podatku od towaru i usług. Negocjacje nie będą obejmować zmiany ceny stanowiącej podstawę ustalenia wymiaru podatku od towaru i usług, czyli tzw. ceny netto. 9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) Dostawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku, o którym mowa w ust. 7 następujących dokumentów: 1) analizy wpływu zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) na koszty realizowanego zamówienia wraz ze strukturą ponoszonych kosztów wynagrodzeń jednostkowych. 2) struktury zatrudnienia z podaniem stanowisk pracy oraz wysokości zarobków z wyłączeniem danych osobowych pracowników. 10. W przypadku, uwzględnienia wniosku Wykonawcy w zakresie zwiększenia cen jednostkowych wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do wzrostu tych kosztów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e17b3ec-636b-45f6-a826-e61d14e9ce26
Biuletyn 534491-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
Regon 39076085200000
Zamawiajacy adres ulica K. B. Kominka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Polkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 59-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-76 746 08 00
Zamawiajacy fax 0-76 746 08 48
Zamawiajacy email pcuz@pcuz.pl
Adres strony url www.pcuz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pcuz.sisco.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ – S.A., ul. Kard. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Numer referencyjny L. dz. 463/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”, w tym m. in.: 1) materiałów dezynfekcyjnych, 2) materiałów opatrunkowych, 3) sprzętu jednorazowego użytku, 4) sprzętu wielorazowego użytku, 5) materiałów opatrunkowych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji, tj. od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 4. Wykonawca dostarczy w ramach wynagrodzenia artykuły w liczbie oraz rodzaju wskazanym przez Zamawiającego na adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice. 5. Zaproponowane w ofercie ceny brutto Wykonawca będzie musiał utrzymać do końca obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem jak w ust. 6 pkt. 1) – 4). 6. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie z Wykonawcą negocjacji w przedmiocie podwyższenia lub obniżenia cen jednostkowych ze względu na zmianę wysokości: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 7. Negocjacje o których mowa w ust. 6 będą przeprowadzone: 1) w przypadku zmiany o której mowa w ust. 6 pkt.1), 3) i 4) zarówno z inicjatywy Zamawiającego jak i na wniosek Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 2) wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt.1) podwyższenie lub obniżenie cen jednostkowych następuje jedynie w zakresie wartości należnego podatku od towaru i usług. Negocjacje nie będą obejmować zmiany ceny stanowiącej podstawę ustalenia wymiaru podatku od towaru i usług, czyli tzw. ceny netto. 9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) Dostawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku, o którym mowa w ust. 7 następujących dokumentów: 1) analizy wpływu zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) na koszty realizowanego zamówienia wraz ze strukturą ponoszonych kosztów wynagrodzeń jednostkowych. 2) struktury zatrudnienia z podaniem stanowisk pracy oraz wysokości zarobków z wyłączeniem danych osobowych pracowników. 10. W przypadku, uwzględnienia wniosku Wykonawcy w zakresie zwiększenia cen jednostkowych wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do wzrostu tych kosztów.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości 15% zamówienia podstawowego.
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1) DOŚWIADCZENIE: wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) co najmniej dwie dostawy materiałów medycznych i produktów farmaceutycznych o wartości każdej dostawy min. 200.000,00 zł., z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. U W A G A: a) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.3.3 ppkt 1 – musi odpowiednio spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci wykonawcy. b) Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu jw., podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1) termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; 3) cena ulegnie zmianie w sytuacjach określonych w § 3 ust. 3 umowy. 2. Na okoliczność o których mowa powyżej zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą.
IV 4 4 data 2020-05-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)