GuidZP400 |
1e17b3ec-636b-45f6-a826-e61d14e9ce26
|
Biuletyn |
534491-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
|
Regon |
39076085200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
K. B. Kominka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Polkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-76 746 08 00
|
Zamawiajacy fax |
0-76 746 08 48
|
Zamawiajacy email |
pcuz@pcuz.pl
|
Adres strony url |
www.pcuz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pcuz.sisco.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ – S.A., ul. Kard. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
|
Numer referencyjny |
L. dz. 463/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”, w tym m. in.: 1) materiałów dezynfekcyjnych, 2) materiałów opatrunkowych, 3) sprzętu jednorazowego użytku, 4) sprzętu wielorazowego użytku, 5) materiałów opatrunkowych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji, tj. od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 4. Wykonawca dostarczy w ramach wynagrodzenia artykuły w liczbie oraz rodzaju wskazanym przez Zamawiającego na adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice. 5. Zaproponowane w ofercie ceny brutto Wykonawca będzie musiał utrzymać do końca obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem jak w ust. 6 pkt. 1) – 4). 6. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie z Wykonawcą negocjacji w przedmiocie podwyższenia lub obniżenia cen jednostkowych ze względu na zmianę wysokości: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 7. Negocjacje o których mowa w ust. 6 będą przeprowadzone: 1) w przypadku zmiany o której mowa w ust. 6 pkt.1), 3) i 4) zarówno z inicjatywy Zamawiającego jak i na wniosek Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 2) wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt.1) podwyższenie lub obniżenie cen jednostkowych następuje jedynie w zakresie wartości należnego podatku od towaru i usług. Negocjacje nie będą obejmować zmiany ceny stanowiącej podstawę ustalenia wymiaru podatku od towaru i usług, czyli tzw. ceny netto. 9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) Dostawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku, o którym mowa w ust. 7 następujących dokumentów: 1) analizy wpływu zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) na koszty realizowanego zamówienia wraz ze strukturą ponoszonych kosztów wynagrodzeń jednostkowych. 2) struktury zatrudnienia z podaniem stanowisk pracy oraz wysokości zarobków z wyłączeniem danych osobowych pracowników. 10. W przypadku, uwzględnienia wniosku Wykonawcy w zakresie zwiększenia cen jednostkowych wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do wzrostu tych kosztów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości 15% zamówienia podstawowego.
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1) DOŚWIADCZENIE: wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) co najmniej dwie dostawy materiałów medycznych i produktów farmaceutycznych o wartości każdej dostawy min. 200.000,00 zł., z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. U W A G A: a) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.3.3 ppkt 1 – musi odpowiednio spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci wykonawcy. b) Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu jw., podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
2. Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy:
1) termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2) jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie;
3) cena ulegnie zmianie w sytuacjach określonych w § 3 ust. 3 umowy.
2. Na okoliczność o których mowa powyżej zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą.
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|