GuidZP400 |
626e790c-39b7-4327-b736-1708d0075d98
|
Biuletyn |
536144-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
|
Regon |
13037772900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marii Skłodowskiej-Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pułtusk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
23 306 71 01
|
Zamawiajacy fax |
23 306 71 09
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@powiatpultuski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatpultuski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatpultuski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatpultuski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 11, 06-100 Pułtusk, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa infrastruktury teleinformatycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku
|
Numer referencyjny |
OR.272.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompleksowego rozwiązania serwerów, maszyn wirtualnych, macierzy, backupu, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wykonaniem instalacji i konfiguracji do Starostwa Powiatowego w Pułtusku, przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 11 w ramach zadaniach inwestycyjnego pn.: „Zakup kompleksowego rozwiązania do wykonania instalacji i konfiguracji domeny na wirtualnych maszynach z rozdzieleniem ról serwera domenowego [serwery, macierz, oprogramowanie, zasilacze ups]”. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: max. 60 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy w terminie późniejszym (max. do 31 lipca 2020r.), a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia i wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty wraz z załącznikiem”, - oświadczenia– załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności,
2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem,
3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny,
4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian.
Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 11, 06-100 Pułtusk, tel. (0-23) 306 71 01, e-mail: sekretariat@powiatpultuski.pl
2)administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@zdppultusk.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę infrastruktury teleinformatycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku, nr OR.272.3.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843, ze zm.);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|