Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (warzyw mrożonych; warzyw przetworzonych; dżemu, marmolady i powidła; produktów przemiału ziarna; konserw rybnych; produktów sojowych, wody mineralnej) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-12 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535998-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących artykułów spożywczych: ZADANIE I – WARZYWA MROŻONE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J. m. Ilość
1. 15331170-9 Groszek zielony mrożony – produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 3 600
2. 15331170-9 Kalafior mrożony - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 3 800
3. 15331170-9 Fasolka szparagowa mrożona - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 3 600
4. 15331170-9 Mieszanka chińska mrożona – skład: marchew słupki min. 32%, kapusta biała, pietruszka słupki, papryka melanż min. 18%, cebula plastry, por, grzyby MUM min. 5%, pędy bambusa min. 5%. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 2 500
5. 15331170-9 Sałatka meksykańska mrożona – skład: cebula, groszek min. 15%, fasolka szparagowa, marchew kostka min. 20%, papryka melanż min. 15%, fasola czerwona, kukurydza min. 15%, seler kostka. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie
do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 1 200


ZADANIE II – WARZYWA PRZETWORZONE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15331400-1 Leczo pieczarkowe - opakowanie do 4 kg. Pieczarki min. 22%, papryka min. 16%, cebula min. 15%, koncentrat pomid. min. 5%, produkt pasteryzowany. Termin przydatności do spożycia -
co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 700
2. 15331425-2 Koncentrat pomidorowy 30% - opakowanie do 5 kg, zawartość ekstraktu 30 %. Termin przydatności do spożycia - co najmniej
6 miesięcy od dnia dostawy. kg 5 500
3. 15331400-1 Sałatka szwedzka - opakowanie do 5 kg produkt zawiera ogórki min. 46%, cebulę min. 4%, marchew min. 4%, cukier, sól warzona, wodę, ocet spirytusowy, przyprawy. Termin przydatności
do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 3 600
4. 15331460-9 Kukurydza cukrowa konserwowa - opakowanie do 2 kg, produkt zawiera kukurydzę ziarno min. 50 %, wodę, cukier. Produkt sterylizowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej
6 miesięcy od dnia dostawy. kg 1 200
5. 15331500-2 Chrzan tarty - opakowanie do 2 kg. Produkt zawiera chrzan naturalny min. 40%, kwasek cytrynowy, cukier, przyprawy. Termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 600



ZADANIE III – DŻEM, MARMOLADA I POWIDŁO
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15332230-5 Marmolada wieloowocowa - opakowanie do 15 kg. Przecier jabłkowy min. 82%, zawartość cukru min. 58%, syrop glukozowo - fruktozowy, błonnik jabłkowy, twarda lub miękka, produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej
5 miesięcy od dnia dostawy. kg 3 100
2. 15332290-3 Dżem wieloowocowy - opakowanie do 15 kg. Przecier owocowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60%. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia -
co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 300
3. 15332296-5 Dżem truskawkowy - opakowanie do 15 kg. Przecier truskawkowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60%. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia
co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 000
4. 15332200-6 Powidła śliwkowe - opakowanie do 15 kg. Przecier śliwkowy, zawartość ekstraktu min. 60%, cukier. Produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 700


ZADANIE IV – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15614100-6 Ryż biały długo ziarnisty - długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Opakowanie - worki do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. kg 10 000
2. 15613000-8 Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia.
Kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara
z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 8 000
3. 15613000-8 Kasza manna - otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż
3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 1 500
4. 15612200-3 Mąka pszenna typ 550 luksusowa - silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu od 0,51 % do 0,58 %. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug , biała o lekko kremowym odcieniu. Opakowanie -worki do 25 kg. kg 2 500
5. 15613380-5 Płatki owsiane górskie - smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 1 000
6. 15623000-1 Mąka ziemniaczana - 100% skrobi ziemniaczanej, konsystencja sypka bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy.
Opakowanie - worki do 25 kg. kg 300
7. Pieczywo ryżowe bezglutenowe (naturalne) – pieczywo otrzymywane z mąki ryżowej pełnoziarnistej z śladowymi ilościami soli. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące
od daty dostawy. Opakowanie od 100 g do 120 g. kg 180


ZADANIE V – KONSERWY RYBNE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15240000-2 Szprot w oleju - Szproty bez głów, tusze w zalewie olejowej bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 60 %, oleju 40%. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 800
2. 15240000-2 Szprot w pomidorach - Szproty bez głów, tusze w sosie pomidorowym bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 55 %, sosu pomidorowego 45 %. Opakowanie do 400 g
z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 1 500
3. 15240000-2 Śledź w oleju - Śledzie tusze bez głowy i ogona w zalewie olejowej bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 60 %, oleju 40%. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 700
4. 15240000-2 Śledź w pomidorach - Śledzie tusze bez głowy i ogona, tusze w sosie pomidorowym bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 55 %, sosu pomidorowego 45 %. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 1 800
5. 15240000-2 Paprykarz szczeciński - Paprykarz szczeciński z ryżem. Ryba rozdrobniona. Zawartość ryby nie mniej niż 25 %, koncentrat pomidorowy. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 1 600


ZADANIE VI – PRODUKTY SOJOWE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15610000-7 Kostka sojowa kg 1 000
2. 15610000-7 Granulat sojowy kg 1 000
3. 15890000-3 Kotlet sojowy kg 1 000


ZADANIE VII – WODA MINERALNA
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15981000 Woda mineralna - woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla (niegazowana) nisko- lub średnio zmineralizowana
o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l
o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych – butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 litra. kg 12 000


Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w towar zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. W/w artykuł spożywczy nie może wykazywać nieświeżości lub zepsucia.


Oferowana naturalna woda mineralna i woda źródlana muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z późn. zm.) i w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. Nr 85, poz. 466).

Częstotliwość dostaw:
- dostawy towarów do magazynu żywnościowego zlokalizowanego na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie realizowane będą w godz. 8 – 12, przy czym artykuły spożywcze tj.:
A – WARZYWA MROŻONE; WARZYWA PRZETWORZONE; DŻEMY, MARMOLADY I POWIDŁA; PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - nie częściej niż 2 razy w miesiącu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy); w ilościach określonych przez pracownika Zamawiającego;
B - KONSERWY RYBNE; PRODUKTY SOJOWE; WODA MINERALNA - nie częściej niż 1 razy w miesiącu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy); w ilościach określonych przez pracownika Zamawiającego;
- dostawy towarów następować będą partiami, zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, w ilościach określonych przez pracownika Zamawiającego;
- dostawy towarów muszą być zrealizowane w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia telefonicznie;
- wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw.

Towar dostarczany do Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia dla Zadania nr I, II, III, IV, V, VI, VII musi spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm.

Wymagania stawiane Wykonawcy – wspólnie dla zadania nr I, II, III, IV, V, VI, VII
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.


Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia - wspólnie dla zadania nr I, II, III, IV, V, VI, VII
1. Przedstawione wyżej nazwy oznaczają: przedmiot zamówienia, ilości zapotrzebowania w kilogramach, kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych.
2. Podana prze Zamawiającego ilość artykułów spożywczych jest wielkością szacunkową, zbliżoną do planowanych potrzeb jednostki. Oznacza to że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłoszenia roszczeń z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego lub asortymentowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego zakresu ilościowego lub asortymentowego umowy oraz niewykorzystanie całej wartości umowy, nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązania odszkodowawczego Zamawiającego z tego tytułu.
3. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru.
4. Ryzyko i koszt transportu dostarczanego towaru obciąża Wykonawcę i zostaje wliczony w cenę dostarczanych produktów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru Zamawiającemu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 sierpnia 2019 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1252).
6. Wykonawca zobowiązuje się dopilnować, aby dostawa przedmiotu zamówienia była zgodna z obowiązującymi Polskimi Normami (PN) oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na jego żądanie dokument stwierdzający właściwy stan sanitarny firmy wydany przez organ sprawujący nadzór sanitarny.
8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczać towar na czas przewozu. Ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, oraz bierze odpowiedzialność za braki oraz wady powstałe w czasie transportu.
9. Opakowania oraz środek transportu powinny odpowiadać właściwym przepisom i normom dotyczącym kontaktu z żywnością. Wykonawca w celu realizacji dostaw, zapewni transport odpowiednio przystosowany, którego koszty wliczone są w cenę dostarczanego towaru.
10. Zamawiający poprzez wyznaczonego pracownika dokonywał będzie odbioru ilościowego, organoleptycznej oceny jakości oraz ewentualnej reklamacji dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
11. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych opakowaniach, spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności.
12. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Zakładu Karnego w Rzeszowie.
13. Pracownicy Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki.
14. Rozładunku dostarczonego towaru będą dokonywać pracownicy Wykonawcy, przestrzegając obowiązujących na terenie dostawy przepisów porządkowych.
15. Dokumentem stwierdzającym otrzymanie towaru będzie odebrana od Wykonawcy faktura elektroniczna za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania.
16. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia w pierwszej kolejności.
17. Zawarte w fakturach/rachunkach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A – 1G do SIWZ.
18. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze/rachunku w terminie …………….… dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.*

*Termin płatności stanowi drugie kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu.


19. Zamawiający ma prawo do reklamacji dostarczonego towaru:
W przypadku dostawy towaru niezgodnego z udzielonym zamówieniem lub stwierdzenia wad jakościowych towaru (niezgodność z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla danego asortymentu) lub jego części, negatywnej oceny organoleptycznej lub braków ilościowych w stosunku do składanych zamówień -towar nie będzie przyjęty przez Zamawiającego. Na tę okoliczność zostanie sporządzona notatka służbowa, która zostanie przesłana Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną w dniu, w którym nastąpiła dostawa lub w dniu następnym.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków towaru na własny koszt w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia Wykonawcy zastrzeżenia w zakresie jakości lub ilości.
20. Pozostałe postanowienia dot. realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia i warunki reklamacji, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88433f68-1b06-410e-917d-eb84871f93be
Biuletyn 535998-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Rzeszowie
Regon 00059046700000
Zamawiajacy adres ulica Załęska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48178580700 , -
Zamawiajacy fax 17 853 54 20
Zamawiajacy email joanna.pietryka@sw.gov.pl, -
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemną ofertę należy złożyć w biurze podawczym w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (warzyw mrożonych; warzyw przetworzonych; dżemu, marmolady i powidła; produktów przemiału ziarna; konserw rybnych; produktów sojowych, wody mineralnej) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Numer referencyjny 2232/3/DKw/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących artykułów spożywczych: ZADANIE I – WARZYWA MROŻONE Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J. m. Ilość 1. 15331170-9 Groszek zielony mrożony – produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 3 600 2. 15331170-9 Kalafior mrożony - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 3 800 3. 15331170-9 Fasolka szparagowa mrożona - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 3 600 4. 15331170-9 Mieszanka chińska mrożona – skład: marchew słupki min. 32%, kapusta biała, pietruszka słupki, papryka melanż min. 18%, cebula plastry, por, grzyby MUM min. 5%, pędy bambusa min. 5%. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 2 500 5. 15331170-9 Sałatka meksykańska mrożona – skład: cebula, groszek min. 15%, fasolka szparagowa, marchew kostka min. 20%, papryka melanż min. 15%, fasola czerwona, kukurydza min. 15%, seler kostka. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Opakowanie do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 0C do - 18 0C. kg 1 200 ZADANIE II – WARZYWA PRZETWORZONE Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość 1. 15331400-1 Leczo pieczarkowe - opakowanie do 4 kg. Pieczarki min. 22%, papryka min. 16%, cebula min. 15%, koncentrat pomid. min. 5%, produkt pasteryzowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 700 2. 15331425-2 Koncentrat pomidorowy 30% - opakowanie do 5 kg, zawartość ekstraktu 30 %. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 5 500 3. 15331400-1 Sałatka szwedzka - opakowanie do 5 kg produkt zawiera ogórki min. 46%, cebulę min. 4%, marchew min. 4%, cukier, sól warzona, wodę, ocet spirytusowy, przyprawy. Termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 3 600 4. 15331460-9 Kukurydza cukrowa konserwowa - opakowanie do 2 kg, produkt zawiera kukurydzę ziarno min. 50 %, wodę, cukier. Produkt sterylizowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 1 200 5. 15331500-2 Chrzan tarty - opakowanie do 2 kg. Produkt zawiera chrzan naturalny min. 40%, kwasek cytrynowy, cukier, przyprawy. Termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. kg 600 ZADANIE III – DŻEM, MARMOLADA I POWIDŁO Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość 1. 15332230-5 Marmolada wieloowocowa - opakowanie do 15 kg. Przecier jabłkowy min. 82%, zawartość cukru min. 58%, syrop glukozowo - fruktozowy, błonnik jabłkowy, twarda lub miękka, produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 3 100 2. 15332290-3 Dżem wieloowocowy - opakowanie do 15 kg. Przecier owocowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60%. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 300 3. 15332296-5 Dżem truskawkowy - opakowanie do 15 kg. Przecier truskawkowy, cukier, zawartość ekstraktu min. 60%. Produkt bez środków konserwujących. Klasa I. Termin przydatności do spożycia co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 000 4. 15332200-6 Powidła śliwkowe - opakowanie do 15 kg. Przecier śliwkowy, zawartość ekstraktu min. 60%, cukier. Produkt konserwowany. Termin przydatności do spożycia - co najmniej 5 miesięcy od dnia dostawy. kg 2 700 ZADANIE IV – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość 1. 15614100-6 Ryż biały długo ziarnisty - długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Opakowanie - worki do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. kg 10 000 2. 15613000-8 Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia. Kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 8 000 3. 15613000-8 Kasza manna - otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 1 500 4. 15612200-3 Mąka pszenna typ 550 luksusowa - silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu od 0,51 % do 0,58 %. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug , biała o lekko kremowym odcieniu. Opakowanie -worki do 25 kg. kg 2 500 5. 15613380-5 Płatki owsiane górskie - smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 1 000 6. 15623000-1 Mąka ziemniaczana - 100% skrobi ziemniaczanej, konsystencja sypka bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie - worki do 25 kg. kg 300 7. Pieczywo ryżowe bezglutenowe (naturalne) – pieczywo otrzymywane z mąki ryżowej pełnoziarnistej z śladowymi ilościami soli. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie od 100 g do 120 g. kg 180 ZADANIE V – KONSERWY RYBNE Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość 1. 15240000-2 Szprot w oleju - Szproty bez głów, tusze w zalewie olejowej bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 60 %, oleju 40%. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 800 2. 15240000-2 Szprot w pomidorach - Szproty bez głów, tusze w sosie pomidorowym bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 55 %, sosu pomidorowego 45 %. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 1 500 3. 15240000-2 Śledź w oleju - Śledzie tusze bez głowy i ogona w zalewie olejowej bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 60 %, oleju 40%. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 700 4. 15240000-2 Śledź w pomidorach - Śledzie tusze bez głowy i ogona, tusze w sosie pomidorowym bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 55 %, sosu pomidorowego 45 %. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 1 800 5. 15240000-2 Paprykarz szczeciński - Paprykarz szczeciński z ryżem. Ryba rozdrobniona. Zawartość ryby nie mniej niż 25 %, koncentrat pomidorowy. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. kg 1 600 ZADANIE VI – PRODUKTY SOJOWE Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość 1. 15610000-7 Kostka sojowa kg 1 000 2. 15610000-7 Granulat sojowy kg 1 000 3. 15890000-3 Kotlet sojowy kg 1 000 ZADANIE VII – WODA MINERALNA Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość 1. 15981000 Woda mineralna - woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla (niegazowana) nisko- lub średnio zmineralizowana o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych – butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 litra. kg 12 000 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w towar zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. W/w artykuł spożywczy nie może wykazywać nieświeżości lub zepsucia. Oferowana naturalna woda mineralna i woda źródlana muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z późn. zm.) i w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. Nr 85, poz. 466). Częstotliwość dostaw: - dostawy towarów do magazynu żywnościowego zlokalizowanego na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie realizowane będą w godz. 8 – 12, przy czym artykuły spożywcze tj.: A – WARZYWA MROŻONE; WARZYWA PRZETWORZONE; DŻEMY, MARMOLADY I POWIDŁA; PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - nie częściej niż 2 razy w miesiącu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy); w ilościach określonych przez pracownika Zamawiającego; B - KONSERWY RYBNE; PRODUKTY SOJOWE; WODA MINERALNA - nie częściej niż 1 razy w miesiącu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy); w ilościach określonych przez pracownika Zamawiającego; - dostawy towarów następować będą partiami, zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, w ilościach określonych przez pracownika Zamawiającego; - dostawy towarów muszą być zrealizowane w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia telefonicznie; - wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw. Towar dostarczany do Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia dla Zadania nr I, II, III, IV, V, VI, VII musi spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm. Wymagania stawiane Wykonawcy – wspólnie dla zadania nr I, II, III, IV, V, VI, VII 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia - wspólnie dla zadania nr I, II, III, IV, V, VI, VII 1. Przedstawione wyżej nazwy oznaczają: przedmiot zamówienia, ilości zapotrzebowania w kilogramach, kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 2. Podana prze Zamawiającego ilość artykułów spożywczych jest wielkością szacunkową, zbliżoną do planowanych potrzeb jednostki. Oznacza to że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłoszenia roszczeń z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego lub asortymentowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego zakresu ilościowego lub asortymentowego umowy oraz niewykorzystanie całej wartości umowy, nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązania odszkodowawczego Zamawiającego z tego tytułu. 3. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru. 4. Ryzyko i koszt transportu dostarczanego towaru obciąża Wykonawcę i zostaje wliczony w cenę dostarczanych produktów. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru Zamawiającemu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 sierpnia 2019 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1252). 6. Wykonawca zobowiązuje się dopilnować, aby dostawa przedmiotu zamówienia była zgodna z obowiązującymi Polskimi Normami (PN) oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na jego żądanie dokument stwierdzający właściwy stan sanitarny firmy wydany przez organ sprawujący nadzór sanitarny. 8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczać towar na czas przewozu. Ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, oraz bierze odpowiedzialność za braki oraz wady powstałe w czasie transportu. 9. Opakowania oraz środek transportu powinny odpowiadać właściwym przepisom i normom dotyczącym kontaktu z żywnością. Wykonawca w celu realizacji dostaw, zapewni transport odpowiednio przystosowany, którego koszty wliczone są w cenę dostarczanego towaru. 10. Zamawiający poprzez wyznaczonego pracownika dokonywał będzie odbioru ilościowego, organoleptycznej oceny jakości oraz ewentualnej reklamacji dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 11. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych opakowaniach, spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. 12. Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Zakładu Karnego w Rzeszowie. 13. Pracownicy Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. 14. Rozładunku dostarczonego towaru będą dokonywać pracownicy Wykonawcy, przestrzegając obowiązujących na terenie dostawy przepisów porządkowych. 15. Dokumentem stwierdzającym otrzymanie towaru będzie odebrana od Wykonawcy faktura elektroniczna za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania. 16. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia w pierwszej kolejności. 17. Zawarte w fakturach/rachunkach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A – 1G do SIWZ. 18. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze/rachunku w terminie …………….… dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.* *Termin płatności stanowi drugie kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 19. Zamawiający ma prawo do reklamacji dostarczonego towaru: W przypadku dostawy towaru niezgodnego z udzielonym zamówieniem lub stwierdzenia wad jakościowych towaru (niezgodność z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla danego asortymentu) lub jego części, negatywnej oceny organoleptycznej lub braków ilościowych w stosunku do składanych zamówień -towar nie będzie przyjęty przez Zamawiającego. Na tę okoliczność zostanie sporządzona notatka służbowa, która zostanie przesłana Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną w dniu, w którym nastąpiła dostawa lub w dniu następnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków towaru na własny koszt w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia Wykonawcy zastrzeżenia w zakresie jakości lub ilości. 20. Pozostałe postanowienia dot. realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia i warunki reklamacji, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik do informacji z sesji otwarcia ofert, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl. Złożenie oświadczenia dotyczy każdego Wykonawcy składającego ofertę w niniejszym postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument musi być składany w oryginale. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmiany określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Rzeszowie, z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Załęskiej 76; • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w ZK w Rzeszowie: dane kontaktowe: email. iod_zk_rzeszow@sw.gov.pl, tel. 17 858 07 00, fax. 17 853 54 20; • Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), 3. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 4. obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwo danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5. w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6. posiada Pani/Pan/Państwo: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych [1]; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2]; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; 7. nie przysługuje Pani/Panu/Państwu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. [1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. [2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)