DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACI CIAŁĄ DLA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-11 00:00:00
Instytucja Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535936-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek oraz środków do pielęgnacji ciała dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy.


3.2. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2017 nr 0 poz. 211 z późn. zm.)
3.3. Wymagania dotyczące dostaw i asortymentu. Pieluchomajtki muszą być dostarczane w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu rynkowym, konsumenckim z podaną numeracją rozmiaru i instrukcją użytkowania w języku polskim oraz nazwą handlową produktu z określeniem producenta i asortymencie w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia zamówienia (faksem lub drogą elektroniczną) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą w uzgodnionych wielkościach.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości szacunkowych zamawianych artykułów w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c34a8b62-78fb-4cf0-8e18-e9a77df19aaf
Biuletyn 535936-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Regon 85166402000000
Zamawiajacy adres ulica Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146880511
Zamawiajacy fax +48146880511
Zamawiajacy email as@mcm.net.pl
Adres strony url www.mcm.net.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.malopolska.pl/mcmtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia bip.malopolska.pl/mcmtarnow
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.malopolska.pl/mcmtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MCM, ul.Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, sekretariat p. 101
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACI CIAŁĄ DLA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek oraz środków do pielęgnacji ciała dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy. 3.2. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2017 nr 0 poz. 211 z późn. zm.) 3.3. Wymagania dotyczące dostaw i asortymentu. Pieluchomajtki muszą być dostarczane w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu rynkowym, konsumenckim z podaną numeracją rozmiaru i instrukcją użytkowania w języku polskim oraz nazwą handlową produktu z określeniem producenta i asortymencie w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia zamówienia (faksem lub drogą elektroniczną) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą w uzgodnionych wielkościach. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości szacunkowych zamawianych artykułów w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. ) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. ) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie kryteriow selekcji • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. ) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. ) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo –cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do SIWZ; Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Cena brutto będzie zmieniona wyłącznie w przypadku: a) powiększenia lub ograniczenia zakresu wykonywania usługi, np. przez zmiana taka będzie obliczana proporcjonalnie do zmian ilościowych, b) zmiany stawki podatku VAT na przedmiot usługi, za zgodą Zamawiającego, e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. f) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACI CIAŁĄ DLA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis . Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek oraz środków do pielęgnacji ciała dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy. Zał. nr 2 Pakiet nr 1 NAZWA J.M. ILOŚĆ cena netto cena brutto wartość netto wartość brutto Pieluchomajtki dla dorosłych „M” dzienne o podstawowej chłonności (nazwa handlowa produktu i producent……………………………………….) • Minimalna chłonność wg norm ISO 2200 ml. • Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateks owych elementów) • Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego • Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary • Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu • Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze • Wskaźnik wilgotności • System neutralizujący nieprzyjemny zapach • Anatomiczny kształt produktu • Pakowane po 30 szt. szt. 3780 Pieluchomajtki dla dorosłych „M +” nocne o podwyższonej chłonności (nazwa handlowa produktu i producent……………………………………….) • Minimalna chłonność wg norm ISO 2800 ml. • Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateks owych elementów) • Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego • Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary • Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu • Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze • Wskaźnik wilgotności • System neutralizujący nieprzyjemny zapach • Anatomiczny kształt produktu • Pakowane po 30 szt. Szt. 2250 Pieluchomajtki dla dorosłych „L” dzienne o podstawowej chłonności (nazwa handlowa produktu i producent………………………………………….) • Minimalna chłonność wg norm ISO 2600ml. • Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateksowych elementów) • Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego • Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania(więcej niż dwukrotnie)min. po dwie pary • Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu • Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze • Wskaźnik wilgotności • System neutralizujący nieprzyjemny zapach • Anatomiczny kształt produktu • Pakowane po 30 szt.• Szt. 40800 Pieluchomajtki dla dorosłych „L+” nocne o podwyższonej chłonności (nazwa handlowa produktu i producent…………………………………………..) • Minimalna chłonność wg norm ISO 3200ml. • Dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierają lateksowych elementów) • Wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału wykładające się na zewnątrz względem wkładu chłonnego • Elastyczne przylepco - rzepy rozciągliwe, mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania(więcej niż dwukrotnie)min. po dwie pary • Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu • Produkt 100% oddychający na całej powierzchni-wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze • Wskaźnik wilgotności • System neutralizujący nieprzyjemny zapach • Anatomiczny kształt produktu • Pakowane po 30 szt. Szt. 18210 RAZEM
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis . Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek oraz środków do pielęgnacji ciała dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy. Pakiet nr 2 NAZWA J.M. ILOŚĆ cena netto cena brutto wartość netto wartość brutto 1 Pianka myjąco-pielęgnacyjna poj nie mniej niż 500ml nazwa produktu ………………… szt. 250 2 Chusteczki pielęgnacyjne a 80 szt., nasączone o ph5,5 z alantoiną, Wit.E, bisabolol, o rozmiarze nie mniej niż 19cm i nie więcej niż 32 cm nazwa produktu…………………. op. 250 3 Olejek pielęgnacyjny, nie mniej niż 150 ml. I składzie: ekstrakt z nagietka lekarskiego, Wit.E nazwa produktu…………………. szt. 30 4 Olejek pielęgnacyjny 1000ml, I składzie: ekstrakt z nagietka lekarskiego, Wit.E nazwa produktu…………………. szt. 100 5 Krem ochronny z tlenkiem cynku o poj. Nie mniej niż 200ml. I składzie: tlenek cynku, biokompleks lniany, ekstrakt z rumianku, sinodor nazwa produktu ……………….. szt. 270 6 Krem ochronny z argininą. Nie mniej niż 200 ml. I składzie : arginina, alantoina, biokompleks lniany, pantenol, masło shea, olej Canova, olej z pestek winogron,sinodor nazwa produktu…………………. szt. 270 7 Myjki niepodfoliowane z miękkiej 40włókniny, do delikatnego i skutecznego oczyszczania skóry a50szt, rozmiar chusteczki nie mniej niż 15cm i nie więcej niż 22cm, pakowane w oryginalne opakowania producenta nazwa produktu………………… op. 260 8 Myjki podfoliowane 50szt z miękkiej włókniny, do delikatnego i skutecznego oczyszczania skóry a50szt, rozmiar chusteczki nie mniej niż 15cm i nie więcej niż 22cm, pakowane w oryginalne opakowania producenta nazwa produktu………………… op. 40 razem
  

Criterion

Kryteria pakiet 2 cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria cena 70
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)