GuidZP400 |
5d467ce4-0d71-4862-a3dd-909acd870a90
|
Biuletyn |
536403-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w postaci papierowej, na adres: Punkt Podawczy, Metro Warszawskie Sp. z o.o., 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) na odcinku A1-A7.
|
Numer referencyjny |
WP.25.00072.2020.S.P.BARZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie Modernizacji Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) na odcinku A1 – A7.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią.
|
Cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje dostawę polegającą na dostarczeniu, instalacji i uruchomieniu w minimum 3 obiektach stacyjnych, kompletnych zautomatyzowanych dynamicznych (informacje w czasie rzeczywistym) systemów wizualnej i dźwiękowej informacji pasażerskiej wykorzystywanych w transporcie kolejowym.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1. dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt.5.1.2 SIWP, tj.: * wykaz zrealizowanych dostaw (zał. nr 4 do SIWP), o których mowa w pkt 5.1.2 SIWP; * dowody potwierdzające, że dostawy wskazane w ww. wykazie i o których mowa w pkt. 5.1.2 SIWP zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą, w wysokości 16.500,00 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy pięćset 00/100).
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, wszelkie zmiany Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w trakcie trwania Umowy na zasadach określonych w art. 149 ust. 1 ustawy Pzp oraz zmiana oznaczenia osób nadzorujących wykonanie Przedmiot Umowy nie wymagają aneksu w formie pisemnej.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty – w szczególności w następującym zakresie i w następujących warunkach:
1) Zmiana terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
- wystąpienia siły wyższej (w tym również siły wyższej, która wystąpiła przed dniem zawarcia Umowy lecz nie znane są jeszcze jej skutki);
- przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami,
za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
- zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;
- opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności;
- opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności;
2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom;
4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych.
7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
8) Zmiany terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9) Zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej.
4. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.
5. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
60
|