DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO I TECHNICZNEGO

Publication date 2020-05-04
End date 2020-05-18 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice robocze,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533654-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 181410009, 351134209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje odzież ochronną i sprzęt dla personelu medycznego i technicznego. Przedmiot zamówienia opisany w ilości i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84be8689-ae17-4e5d-b6e3-d5b640a77466
Biuletyn 533654-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poprzez platformę: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118. 42-200 Częstochowa, Kancelaria, pok. 3.41 (II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO I TECHNICZNEGO
Numer referencyjny DEZ.26.035.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje odzież ochronną i sprzęt dla personelu medycznego i technicznego. Przedmiot zamówienia opisany w ilości i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego: 1) oświadczenie (oryginał), że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów i wymagań zawartych w Załączniku Nr 2 do SIWZ np. katalogi/foldery/prospekty/informacje zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia oraz pozostałe dokumenty wymienione w Załączniku Nr 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) próbki przedmiotu zamówienia – zgodnie z wymaganiami opisanymi formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Próbki należy oznaczyć nazwą przedmiotu zamówienia, numerem części/pozycji, której dotyczą i dostarczyć do Kancelarii Zamawiającego w możliwie niewielkim gabarytowo opakowaniu. Opakowanie należy oznaczyć nazwą, adresem Zamawiającego i Wykonawcy oraz napisem: PRÓBKI do postępowania DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO I TECHNICZNEGO (DEZ.26.035.2020). Złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego (niespełniającej któregokolwiek z parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia) spowoduje odrzucenie oferty. Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta nie została wybrana, zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt, po otrzymaniu od Wykonawcy w terminie do 14 dni od zawiadomienia o wynikach postępowania wniosku o ich zwrot.
Inne dokumenty niewymienione 8. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. 3) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część Nr 1. Odzież ochronna dla personelu medycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany w ilości i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część Nr 2. Rękawice robocze dla personelu technicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany w ilości i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część Nr 3. Odzież ochronna i sprzęt ochronny dla personelu medycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113420-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany w ilości i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)