Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej dla projektu „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"

Publication date 2020-05-04
End date 2020-05-18 00:00:00
Instytucja Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529924-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 224620006, 315232000, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z wykonaniem projektu graficznego i znakowaniem), wykonanie i dostarczenie
do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej w ramach projektu nr POIS.05.02.00-00-0038/18 pn. „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego”.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia:
a) Część 1 – Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych.
b) Część 2 – Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tablic informacyjnych.
c) Część 3 – Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie strony internetowej.
3. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie wyodrębnione części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowią odpowiednio: Załącznik nr 5.1 do SIWZ dla Części nr 1, Załącznik nr 5.2 do SIWZ dla Części nr 2 oraz Załącznik nr 5.3 do SIWZ dla Części nr 3.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie wykonane i dostarczone materiały informacyjno-promocyjne, tablice informacyjne oraz stronę internetową. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji dla poszczególnych części zamówienia wynosi:
a) Część 1 – minimum 12 miesięcy w odniesieniu do ulotek informacyjnych, broszur informacyjnych i pozostałych materiałów informacyjno-promocyjnych; minimum 24 miesiące dla ścianki reklamowej oraz minimum 60 miesięcy dla roll-upu reklamowego;
b) Część 2 – minimum 60 miesięcy;
c) Część 3 – minimum 60 miesięcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4.1 do SIWZ (dla Części nr 1 zamówienia), Załącznik nr 4.2 do SIWZ (dla Części nr 2 zamówienia) oraz Załącznik nr 4.3 do SIWZ (dla Części nr 3 zamówienia).
7. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanych w związku z jego realizacją projektów, opracowań i zawartych w nich rozwiązań na Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia w części, o której mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt c) SIWZ wykonany zostanie z uwzględnieniem wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
10. Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35f97349-f090-46a2-a7ca-c23343a8a724
Biuletyn 529924-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
Regon 17194070000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7554760,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email techniczny@wkd.com.pl,
Adres strony url http://wkd.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr POIS.05.02.00-00-0038/18 pn. „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wkd.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wkd.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci papierowej, zgodnie z wyborem Wykonawcy, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście pozostawienie w Portierni - brama od ul. Radońskiej lub za pośrednictwem posłańca. Przy czym ze względu na wprowadzenie sytuacji stanu epidemii w Polsce Zamawiający zaleca korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej dla projektu „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"
Numer referencyjny WKD10c-27-10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z wykonaniem projektu graficznego i znakowaniem), wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej w ramach projektu nr POIS.05.02.00-00-0038/18 pn. „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego”. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: a) Część 1 – Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Część 2 – Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tablic informacyjnych. c) Część 3 – Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie strony internetowej. 3. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie wyodrębnione części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowią odpowiednio: Załącznik nr 5.1 do SIWZ dla Części nr 1, Załącznik nr 5.2 do SIWZ dla Części nr 2 oraz Załącznik nr 5.3 do SIWZ dla Części nr 3. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie wykonane i dostarczone materiały informacyjno-promocyjne, tablice informacyjne oraz stronę internetową. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji dla poszczególnych części zamówienia wynosi: a) Część 1 – minimum 12 miesięcy w odniesieniu do ulotek informacyjnych, broszur informacyjnych i pozostałych materiałów informacyjno-promocyjnych; minimum 24 miesiące dla ścianki reklamowej oraz minimum 60 miesięcy dla roll-upu reklamowego; b) Część 2 – minimum 60 miesięcy; c) Część 3 – minimum 60 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4.1 do SIWZ (dla Części nr 1 zamówienia), Załącznik nr 4.2 do SIWZ (dla Części nr 2 zamówienia) oraz Załącznik nr 4.3 do SIWZ (dla Części nr 3 zamówienia). 7. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanych w związku z jego realizacją projektów, opracowań i zawartych w nich rozwiązań na Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia w części, o której mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt c) SIWZ wykonany zostanie z uwzględnieniem wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) DLA CZĘŚCI NR 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub nadal wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów reklamowych/promocyjnych o wartości brutto minimum 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) dla każdego kontraktu (umowy). W przypadku dostaw wykonywanych część zamówienia już faktycznie wykonana, musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku. b) DLA CZĘŚCI NR 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy tablic informacyjnych o wartości brutto minimum 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) dla każdego kontraktu (umowy). W przypadku dostaw wykonywanych część zamówienia już faktycznie wykonana, musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku. c) DLA CZĘŚCI NR 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie strony internetowe o wartości brutto minimum 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) dla każdego kontraktu (umowy). W przypadku dostaw wykonywanych część zamówienia już faktycznie wykonana, musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Uwaga: - wartość zamówienia określona w warunku powyżej odnosi się do wartości kontraktu (umowy) ze Zleceniodawcą (Zamawiającym), na zlecenie którego wykonywano dane zamówienie; - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek doświadczenia, określony w pkt 2 powyżej musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie; - W przypadku podania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wartości w walucie innej niż złoty (PLN) Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty za złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) publikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed zamieszczeniem ogłoszenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzonego zgodnie z odpowiednim Załącznikiem nr 6.1 do SIWZ (dla Części nr 1), Załącznikiem nr 6.2 do SIWZ (dla Części nr 2), Załącznikiem nr 6.3 do SIWZ (dla Części nr 3) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) Formularz ofertowy – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularz cenowy odpowiednio dla części zamówienia – wypełniony Załącznik nr 1A do SIWZ dla Części nr 1 i/lub Załącznik nr 1B do SIWZ dla Części nr 2; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia – sporządzone w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo/a jeżeli jest/są udzielane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach określonych w Załącznikach nr 4.1, nr 4.2 i nr 4.3 do SIWZ Wzory umów odpowiednio dla każdej z części zamówienia.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Części 1 przedmiotu zamówienia - dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych zostanie zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 49 dnia od zawarcia umowy, z wyłączeniem broszur informacyjnych, dla których zakłada się realizację w terminie nie dłuższym niż 56 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 stanowi Załącznik nr 5.1 do SIWZ Opis Przedmiotu zamówienia (OPZ cz. 1)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tablic informacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Część 2 przedmiotu zamówienia - dostawa i montaż tablic informacyjnych zostanie zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia umowy dla pierwszej z trzech tablic informacyjnych w ramach Części 2 oraz w terminie nie dłuższym niż 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy dla dwóch pozostałych tablic informacyjnych
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części nr 2 stanowi Załącznik nr 5.2 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ cz. 2)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie strony internetowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części nr 3 stanowi Załącznik nr 5.3 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ cz. 3)
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)