GuidZP400 |
82b6554e-af6c-48da-868a-5d8bdb81f288
|
Biuletyn |
536353-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły
|
Regon |
000212162
|
Zamawiajacy adres ulica |
3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24/364 59 20, 24/364 59 20
|
Zamawiajacy fax |
24/364 59 30
|
Zamawiajacy email |
otf82@wp.pl, sekretariat@lwj.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.lwj.edu.pl/; http://bip.zjoplock.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lwj.edu.pl/; http://bip.zjoplock.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lwj.edu.pl/; http://bip.zjoplock.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły w Płocku, ul. 3 Maja 4, sekretariat szkoły
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy przedmiotu do 25 dni kalendarzowych (max) od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Komputer stacjonarny
wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu,
Deklaracja zgodności CE,
Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii dla komputera,
monitor, ekran dotykowy i oprogramowanie
specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu oraz oprogramowania (tj. np. wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp.), które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz dokona w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie siły wyższej w tym pandemii oraz klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.
3) przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|