Sukcesywne dostawy papieru ksero oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na dwie części

Publication date 2020-05-05
End date 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537117-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru ksero oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części: Część 1: Dostawa papieru ksero, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 2: Dostawa artykułów biurowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e959ed3f-18be-44e1-8289-66d569f70106
Biuletyn 537117-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy papieru ksero oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na dwie części
Numer referencyjny AZP.25.1.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru ksero oraz artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części: Część 1: Dostawa papieru ksero, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 2: Dostawa artykułów biurowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: a) realizacja zamówienia sukcesywnie przez 18 miesięcy, b) realizacja poszczególnych zamówień cząstkowych – w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, maksymalnie do 8 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia faxem lub e-mailem. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy zgodnie z Częścią XII SIWZ. 2. Miejsce dostawy i realizacji zamówienia (na koszt Wykonawcy): • Dział Zaopatrzenia, ul. Akademicka 3, 15-267 Białystok lub na adres jednostki organizacyjnej UMB wskazany przez Zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - - próbki (dotyczy: Część 1 poz. 2, 3 - po 1 ryzie ; Część 2 poz. 8, 9, 13, 25, 27, 61, 87, 99, 109, 110, 114, 117, 123 - po 1 szt. lub 1 op.).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Dokument Numer Załącznika I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/ Formularz cenowy- odpowiednio dla Części 1/ Części 2 Załącznik nr 2 3. Opcjonalnie: oświadczenie dot. równoważności - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 4. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 4 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem) Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych Zamawiającego: - próbki (dotyczy: Część 1 poz. 2, 3 - po 1 ryzie ; Część 2 poz. 8, 9, 13, 25, 27, 61, 87, 99, 109, 110, 114, 117, 123 - po 1 szt. lub 1 op.).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Kryteria oceny ofert 2.1. Cena ofertowa – 60%, 2.2. Termin dostawy – 40%. Ad. 2.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 60 C of. gdzie: C min. - cena najniższa spośród badanych ofert, C of. - cena oferty badanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. Ad. 2.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium TERMIN DOSTAWY (TD) t. j. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych: • Zaoferowany termin dostawy: od 7 do 8 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt; • Zaoferowany termin dostawy: od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt; • Zaoferowany termin dostawy: 4 dni robocze i mniej od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt. UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 2.3. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = WP (C) + (TD) 3.1. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto. 3.1.1. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zalacznik krotki opis Część 1: Dostawa papieru ksero, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Kryteria oceny ofert 2.1. Cena ofertowa – 60%, 2.2. Termin dostawy – 40%. Ad. 2.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 60 C of. gdzie: C min. - cena najniższa spośród badanych ofert, C of. - cena oferty badanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. Ad. 2.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium TERMIN DOSTAWY (TD) t. j. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych: • Zaoferowany termin dostawy: od 7 do 8 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt; • Zaoferowany termin dostawy: od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt; • Zaoferowany termin dostawy: 4 dni robocze i mniej od dnia złożenia zamówienia – 40 pkt. UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 2.3. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = WP (C) + (TD) 3.1. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto. 3.1.1. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)