Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części

Publication date 2020-05-05
End date 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Gmina Sławków
Miejscowość Sławków
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536840-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 331962002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): 1)Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków 2)Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ) 2)załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy, dla obu części wynosi 24 miesiące.Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5a8bacd-d2b1-4ff8-942b-31044dd7186c
Biuletyn 536840-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Sławków
Regon 27625755800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sławków
Zamawiajacy kod pocztowy 41-260
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2931552 w. 41,
Zamawiajacy fax 322 931 233
Zamawiajacy email sod@slawkow.pl,
Adres strony url www.slawkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W zakresie części nr 1 - dofinansowane w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Sławków” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://e-zp.slawkow.pl oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://e-zp.slawkow.pl oraz bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/E-zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Sławkowa, ul. Rynek 1, 41-260 Sławków w Sekretariacie (1 piętro). W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć poprzez System E-Zamówienia Publiczne Gminy Sławków https://e-zp.slawkow.pl - zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części
Numer referencyjny ZP-I.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): 1)Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków 2)Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ) 2)załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy, dla obu części wynosi 24 miesiące.Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow 1) Część nr 1 –- do 60 dni od dnia zawarcia umowy 2) Część nr 2 – do 30 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej/w Systemie E-ZP informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;; Uwaga: proszę nie załączać oświadczenia do oferty. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu).
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp o braku podstaw wykluczenia), Pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku ofert składanych w formie pisemnej: pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku ofert składanych w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-ZP opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Powyższe zasady dot. także dokumentu, z którego wynika umocowania do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku 5 do SIWZ – Wzór umowy dla każdej z części. Zamawiający zawrze z Wykonawcą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – załączniki nr 5 do SIWZ. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamieszcza wymagane informacje w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Ograniczenia stosowania RODO : 1)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3) W zakresie protokołu z postępowania, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 1 –- do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części, realizowane – w zakresie części nr 1 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 A do SIWZ – dla części nr 1 (poszczególne pozycje w zestawieniu mebli i innego wyposażenia wynikają z przedmiaru, będącego częścią dokumentacji projektowej, Zamawiający pomocniczo załącza przedmiar oraz niezbędne wizualizacje jako część załącznika nr 4 A do SIWZ). Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części nr 1 zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia ofertowego na kwotę podaną w ofercie z przedstawieniem cen jednostkowych za poszczególne zamawiane pozycje. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 2 – do 30 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – 2 części. Budynek, do którego zamawiane są meble i wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Część nr 2 – Dostawa schodołazu na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 B do SIWZ – dla części nr 2.. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania. Minimalny termin gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)