GuidZP400 |
6f612aad-8a44-414d-b453-6febf7c881b7
|
Biuletyn |
537091-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
|
Regon |
10393032000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
142A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-551
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 46-31-000,
|
Zamawiajacy fax |
22 46 31 025
|
Zamawiajacy email |
dzp@frse.org.pl,
|
Adres strony url |
www.frse.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Fundacja korzystająca ze środków publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.frse.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Jerozolimskie 142a, 02-305 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części
|
Numer referencyjny |
ZP-9/FRSE/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Próbki potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom (opisowi) wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza do oferty nieodpłatnie jedną próbkę wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia wraz z ich oznakowaniem (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) oraz opakowaniami jednostkowymi. Próbki przedmiotów zamówienia wymienione poniżej, na potrzeby złożenia oferty, mogą posiadać znakowanie dowolnym logotypem (tzn. w tych przypadkach nie obowiązuje załącznik nr 7 do SIWZ):- I. 14, I.15, III.1, III.2. Próbki powinny być fabrycznie nowe, bez uszkodzeń mechanicznych. Każda próbka powinna być opisana (np. oklejona naklejką) z danymi: której części dotyczy, nr pozycji z OPZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, pakiet z próbkami z każdej części powinien być dostarczony w osobnym opakowaniu. Próbki stanowią załączniki do oferty i powinny być opakowane zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 7 SIWZ. Na wniosek Wykonawcy, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający odeśle próbki produktów na podany w formularzu oferty adres
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian, w następujących przypadkach:
1) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy – w przypadku,
gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku,
gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
2) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy,
w przypadku konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań,
niż wskazane pierwotnie w Przedmiocie Umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
3) w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku
do Przedmiotu Umowy, gdy przyniosą one wymierne korzyści Zamawiającemu,
a nie zmieniają wartości Umowy.
4) w zakresie terminu realizacji Umowy, Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji)
w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących Przedmiot Umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,
5) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości prac związanych
z Przedmiotem Umowy;
6) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia Umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia;
7) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian
w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu,
8) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji
oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami;
9) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób,
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
10) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie, z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka zmiana umożliwi realizację
w większym zakresie,
11) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku,
gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których zobowiązany jest Wykonawca
lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy,
12) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku VAT;
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-05-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne cz. I - konferencyjno-edukacyjne,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne cz. II - okolicznościowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne cz. III – Euro Skills 2020
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE
|
| |