GuidZP400 |
bcbcefc0-5ece-4188-ae0e-55b427fc0a74
|
Biuletyn |
537019-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwajcarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-285
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8739 293, 008, 033
|
Zamawiajacy fax |
618 779 517
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów mleczarskich w tym mleka, śmietany i sera twarogowego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
WSM/DZP/381-3876/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w tym mleka, śmietany i sera twarogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do zamawiającego, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem na własny koszt i ryzyko. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach stanowiących własność wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-06-06T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-06-05T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie potwierdzające stały nadzór właściwego organu sanitarnego
2. Decyzję właściwego organu, dotyczącą zgody na przewóz {transport} żywności
3. Oświadczenie wykonawcy, że posiada wymagane prawem atesty dla oferowanej żywności i opakowań - atesty do okazania na każde żądanie zamawiającego
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany wymagają zgody wykonawcy i mogą być wprowadzone w formie obustronnie podpisanego aneksu
1. Jeżeli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów
2. Przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową
3.Zmiany numeru konta bankowego, na które przelewane jest wynagrodzenie z tyt. wykonywania niniejszej umowy
|
IV 4 4 data |
2020-05-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|