Dostawa opatrunków i obłożeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach

Publication date 2020-05-05
End date 2020-05-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Siemiatycze
Województwo podlaskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536544-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331990001, 336940001, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i obłożeń zgodnie z opisem
przedstawionym w pakietach 1 – 7 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo
– ilościowo – cenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi (załącznik nr 2 oraz 3 do
SIWZ) – a później załącznik nr 1 do umowy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie
wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz
asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych
częściach pakietach od 1 do 7 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część
umowy dostawy. Wymienione w przedmiocie zamówienia dane (parametry) oraz wszelkie wskazania
dotyczące urządzenia (części składowe ) należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych lub
standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych
zamawiający dopuszcza składanie w tym zakresie ofert równoważnych. 3.3. Zamawiający dopuszcza
możliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne pakiety, nie dopuszcza złożenia oferty na
pojedyncze pozycje w pakiecie. 3.4. Każdy pakiet wskazany w załączniku nr 1 stanowi odrębną część i
będzie podlegał odrębnej procedurze przetargowej związanej z wyborem oferty najkorzystniejszej. 3.5.
Zamawiający dopuszcza wycenę przedmiotu zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez
Zamawiającego, przy czym ilość opakowań trzeba przeliczyć tak aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia -
określonym w Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie,
należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert
równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie
przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego
przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Zamawiający dołożył
należytej staranności przy opisie przedmiotu zamówienia aby przedmiot nie był opisany w sposób
dyskryminujący w szczególności dołożył należytej staranności aby w żadnym punkcie opisu przedmiotu
zamówienia nie użyć nazwy własnej, znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, którym mógłby
faworyzować dany produkt bądź usługę. Jeżeli pomimo tego okaże się, ze w SIWZ lub załączonych
dokumentach występuje takie określenie, nazwa nie należy traktować jako wymaganie ale jako wskazanie
informacyjne niewiążące dla wykonawcy, a niespełnienie tych wskazań nie spowoduje odrzucenia oferty.
3.9. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została
określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania
Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem
Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 %
3.10. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie,
certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa
członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z
2017 r., poz. 211 z ze. zm) 3.11. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone
normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków
Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o
których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.
2211, z 2018 r. poz. 650, 697, 1039.). 3.12. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom
określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w
określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji
użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań oferowanego przedmiotu
zamówienia. 3.13. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 6 miesiące od dnia
odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w
wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel
Zamawiającego 3.14. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – (załącznik
nr 1 do SIWZ) – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
(dotyczy/nie dotyczy). 3.15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane, będą
przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.16. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu
zamówienia. 3.17. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jeden lub więcej pakietów.
Oświadczamy, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia będzie posiadał termin ważności nie
krótszy niż 6 miesiące od chwili dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego. 3.18. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w
zakresie przedmiotu zamówienia. 3.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed74d2b7-2679-48bf-b918-3c60985c2027
Biuletyn 536544-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 50653482000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Siemiatycze
Zamawiajacy kod pocztowy 17-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 552 825
Zamawiajacy fax 856 552 825
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
Adres strony url www.spzozsiemiatycze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozsiemiatycze.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsiemiatycze.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, budynek pogotowia I piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków i obłożeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach
Numer referencyjny SP ZOZ ZP/05/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i obłożeń zgodnie z opisem przedstawionym w pakietach 1 – 7 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi (załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ) – a później załącznik nr 1 do umowy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 7 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. Wymienione w przedmiocie zamówienia dane (parametry) oraz wszelkie wskazania dotyczące urządzenia (części składowe ) należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie w tym zakresie ofert równoważnych. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne pakiety, nie dopuszcza złożenia oferty na pojedyncze pozycje w pakiecie. 3.4. Każdy pakiet wskazany w załączniku nr 1 stanowi odrębną część i będzie podlegał odrębnej procedurze przetargowej związanej z wyborem oferty najkorzystniejszej. 3.5. Zamawiający dopuszcza wycenę przedmiotu zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez Zamawiającego, przy czym ilość opakowań trzeba przeliczyć tak aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Zamawiający dołożył należytej staranności przy opisie przedmiotu zamówienia aby przedmiot nie był opisany w sposób dyskryminujący w szczególności dołożył należytej staranności aby w żadnym punkcie opisu przedmiotu zamówienia nie użyć nazwy własnej, znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, którym mógłby faworyzować dany produkt bądź usługę. Jeżeli pomimo tego okaże się, ze w SIWZ lub załączonych dokumentach występuje takie określenie, nazwa nie należy traktować jako wymaganie ale jako wskazanie informacyjne niewiążące dla wykonawcy, a niespełnienie tych wskazań nie spowoduje odrzucenia oferty. 3.9. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 % 3.10. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211 z ze. zm) 3.11. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2211, z 2018 r. poz. 650, 697, 1039.). 3.12. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań oferowanego przedmiotu zamówienia. 3.13. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 6 miesiące od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego 3.14. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – (załącznik nr 1 do SIWZ) – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 3.15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane, będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.17. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jeden lub więcej pakietów. Oświadczamy, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia będzie posiadał termin ważności nie krótszy niż 6 miesiące od chwili dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego. 3.18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, – jeżeli dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie – (załącznik 4 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie – (załącznik 4 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 􀀀 informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 􀀀 oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 􀀀 oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 􀀀 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 􀀀 koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje użytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyborów, z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Opisy zawarte w materiałach informacyjnych musza być przedstawione w języku polskim (jeżeli w języku obcym – to wymagane jest tłumaczenie na język polski: nie wymaga się tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego). Wymaga się, aby treść tych materiałów potwierdzała spełnienie przez oferowane towary wymagań postawionych przez Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów; - Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek – dotyczy wszystkich pakietów. Próbki są wymagane w celu sprawdzenia przez Zamawiającego, czy zaoferowane wyroby w złożonej przez Wykonawcę ofercie przetargowej, do przedmiotowego postepowania, spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. Porównując próbki z treścią formularza asortymentowo ilościowego zał. nr 2. Każda próbka powinna być oznaczona nr pakietu oraz pozycji, której dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków i obłorzeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków i obłorzeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33694000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków i obłorzeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków i obłorzeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków i obłorzeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków i obłorzeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)