Sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie

Publication date 2020-05-05
End date 2020-05-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536551-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia:
Pakiet nr 1 – Sukcesywna dostawa artykułów biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Pakiet nr 2 – Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Pakiet nr 2a – Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1285ad71-f139-4dbe-9fc3-868db36de1ae
Biuletyn 536551-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Regon 30647200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 989 074
Zamawiajacy fax 257 989 074
Zamawiajacy email zp@spzoz.lukow.pl
Adres strony url www.spzoz.lukow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.lukow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Łukowie, ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja zamówień publicznych, pok. nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
Numer referencyjny 08/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia: Pakiet nr 1 – Sukcesywna dostawa artykułów biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 2 – Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 2a – Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga złożenia 1. dokumentów wymienionych w pkt.9 Wykazu wymaganych dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, wymaganym od Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 4. Potwierdzenie wniesienia wadium; 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ (próbki należy złożyć wraz z ofertą ze wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą) w ilości pozwalającej zapoznanie się z jakością oferowanych preparatów i umożliwiające dokonanie oceny w kryterium jakości. W związku z oceną parametrów jakościowych, próbki oraz oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. Brak próbek/folderów spowoduje odrzucenie oferty. 7. Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu ISO 9001:2000 dla procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 8. W celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiający wymaga złożenia (dotyczy Pakietu nr 2a): - specyfikacji, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym: • oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony, • - potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, • - zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze). - dokumentów poświadczających jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.: • Raportów z testów wydajności przeprowadzanych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych, ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych, • Certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych, • potwierdzających wydajność tuszu czarnego dla ok. 420 stron.
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla całośći zamówienia wynosi 2 670 zł. W SIWZ wadium podzielono na pakiety.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy przewidziano w §18 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)