Dostawa i montaż sprzętu sportowego oraz luster w pomieszczeniu siłowni w budynku Zespołu Szkół im. gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej

Publication date 2020-05-05
End date 2020-05-13 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Sokólskiego
Miejscowość Sokółka
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyroby szklane

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536858-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 374200008, 392993007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem sprzętu sportowego w siłowni szkolnej zlokalizowanej w piwnicy budynku Zespołu Szkół im. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1. rowerów spinningowych – 2 szt.,
2. bieżni elektrycznej – 1 szt.,
3. wioślarzy aerobowych z monitorem LCD – 2 szt.,
4. urządzenia multifunkcyjnego – 1 szt.,
5. wyciągu wielofunkcyjnego (bramy) – 1 szt.,
6. przyrządu do ćwiczeń mięśni ramion i brzucha – 1 szt.
7. luster gimnastycznych odpornych na uderzenia o wymiarach 1,0mx2,0 m – 9 szt.
- zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach do formularza ofertowego (załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ).

Sprzęt sportowy winien posiadać klasę ,,S” (studio) tzn. powinien być przeznaczony do profesjonalnego użytkowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbaf56bf-862c-4a22-9d0c-35aaa96dbf25
Biuletyn 536858-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Sokólskiego
Regon 50658628000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marsz. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Sokółka
Zamawiajacy kod pocztowy 16-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 112 008
Zamawiajacy email starostwo@sokolka-powiat.pl
Adres strony url www.sokolka-powiat.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sokolka-powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sokolka-powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, biuro podawcze na Punkcie Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu sportowego oraz luster w pomieszczeniu siłowni w budynku Zespołu Szkół im. gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej
Numer referencyjny OR-IV.272.9.2020.JG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem sprzętu sportowego w siłowni szkolnej zlokalizowanej w piwnicy budynku Zespołu Szkół im. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1. rowerów spinningowych – 2 szt., 2. bieżni elektrycznej – 1 szt., 3. wioślarzy aerobowych z monitorem LCD – 2 szt., 4. urządzenia multifunkcyjnego – 1 szt., 5. wyciągu wielofunkcyjnego (bramy) – 1 szt., 6. przyrządu do ćwiczeń mięśni ramion i brzucha – 1 szt. 7. luster gimnastycznych odpornych na uderzenia o wymiarach 1,0mx2,0 m – 9 szt. - zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach do formularza ofertowego (załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ). Sprzęt sportowy winien posiadać klasę ,,S” (studio) tzn. powinien być przeznaczony do profesjonalnego użytkowania.
Cpv glowny przedmiot 37420000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 57449,27
Waluta calosc pln
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy: a) jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT, b) jeżeli wzrost wynagrodzenia wywołany został okolicznościami związanymi z COVID-19, w szczególności zmianą zakresu świadczenia, 2) konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia obiektywnych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i są one niezależne od Stron umowy, b) wystąpienia obiektywnych okoliczności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID-19, c) działania siły wyższej, d) opóźnienia w zakończeniu trwających, na podstawie odrębnych umów, robót budowlanych 3) konieczność czasowego zawieszenia wykonania umowy, wywołanej okolicznościami związanymi z COVID-19, 4) zmiana sposobu wykonania umowy, wymuszona okolicznościami związanymi z COVID-19, 5) zmiana podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, w szczególności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID-19. 6) zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, wywołana okolicznościami związanymi z COVID-19. 7) zmiana ustalania i dochodzenia kar umownych, w tym ich wysokości z uwzględnieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19.
IV 4 4 data 2020-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami: - o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu sportowego w pomieszczeniu siłowni w budynku Zespołu Szkół im. gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37420000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45049,27
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu do ćwiczeń: - rowerów spinningowych – 2 szt., - bieżni elektrycznej – 1 szt., - wioślarzy aerobowych z monitorem LCD – 2 szt., - urządzenia multifunkcyjnego – 1 szt., - wyciągu wielofunkcyjnego (bramy) – 1 szt., - przyrządu do ćwiczeń mięśni ramion i brzucha – 1 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż luster w pomieszczeniu siłowni w budynku Zespołu Szkół im. gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39299300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12400,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia obejmuje dostawę i montaż 9 szt. luster gimnastycznych odpornych na uderzenia, o wymiarach 1,0mx2,0m każde. Lustra montowane będą w pomieszczeniu sali gimnastycznej, w jednym ciągu, na jednej ze ścian.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)