GuidZP400 |
fb5496fc-1f79-4eaf-9d42-25f0c8d6d89a
|
Biuletyn |
535389-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
|
Regon |
11263946002990
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2114001, 2114015, 2114086
|
Zamawiajacy fax |
122 114 005
|
Zamawiajacy email |
krakow@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-155 Kraków ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu RTV do kwater internatowych w zasobie AMW OR w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-OK.2610.208.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu RTV do kwater internatowych w zasobie AMW OR w Krakowie, do miejscowości: Lubliniec, Kraków, Sandomierz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Data zakonczenia |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
3. INNE DOKUMENTY
1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej platformy https://amw.eb2b.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z dowodami potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
2) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, w przypadku określonym w § 3 ust. 3.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy (początkowego lub końcowego) lub zmianę realizacji wprowadzając etapy dostaw (a w konsekwencji odpowiednio rozliczenie na podstawie faktur częściowych), jeżeli po zawarciu umowy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści przedłożonej w postępowaniu oferty przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadku poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta, wstrzymania lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, bądź jego elementu.
4. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie umowy, polegające na zwiększeniu ilości dostarczonych towarów objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że wartość dodatkowo zamówionych towarów nie będzie większa niż 10% wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|