GuidZP400 |
a0192e5e-778d-482d-bd4d-351ca6e3a63e
|
Biuletyn |
537819-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
|
Regon |
81020096000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piotra Skargi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9-11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-965
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 8105800,
|
Zamawiajacy fax |
91 8105802
|
Zamawiajacy email |
przetargi@109szpital.pl, przetargi2@109szpital.pl
|
Adres strony url |
www.109szpital.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
|
Numer referencyjny |
RPoZP 11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno – próżniową, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz pasków do pomiaru glukozy we krwi do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie z podziałem na trzy zadania.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Dokładne opisy przedmiotów zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty:
1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ;
5) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 3) i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
7) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania;
8) Wszystkie posiadane materiały w języku polskim dotyczące oferowanych produktów – ulotki, karty katalogowe wraz z charakterystyką, opisem, potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W trakcie trwania umowy strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu;
- nazwy produktu perzy zachowaniu jego parametrów jakościowych;
- ilościowym ( zmiany ilości w poszczególnych pozycjach pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości w danym zadaniu).
Powyższe zmiany wchodzą w życie po zawarciu stosownego aneksu
2. W przypadku niepełnego wykorzystania asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 umowy Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie umowy aneksem, jeżeli Wykonawca zagwarantuje tą samą cenę.
3. W wyjątkowych przypadkach cena jednostkowa może ulec zmianie ze względu na zmianę urzędowej stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Powyższe zmiany następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów bez konieczności podpisywania odrębnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zamknięty system pobierania krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
19 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
19 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
paski do pomiaru glukozy we krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia glukometrów do zaoferowanych pasków w ilości 50 szt. kompatybilnych z poz. nr 1 Zadanie 3 o parametrach granicznych wskazanych w załaczniku nr 1 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa
|
| |