Dostawa nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.

Publication date 2020-05-07
End date 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534737-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym ilości oraz wymagania techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ- OPZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
3.Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy w ramach realizacji umowy były sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea6ddc4a-5295-4b9b-bd48-620243751545
Biuletyn 534737-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Regon 19004453000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 472D
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 32 33 100
Zamawiajacy fax 58 32 33 200
Zamawiajacy email maria.warkusz@arp.gda.pl
Adres strony url https://arp.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu a) Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój projekt pt. „Podniesienie standardu obsługi inwestora w województwie pomorskim”; b) Europejski Fundusz Rozwoj Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, projekt pt. „Invest in Pomerania 2020” oraz projekt pt. „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://arp.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://arp.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://arp.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert, dokumentów lub oświadczeń w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., AL. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym ilości oraz wymagania techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ- OPZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy w ramach realizacji umowy były sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Dostarczenie do siedziby ARP S.A. przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Przez dwie dostawy Zamawiający rozumie wykonanie dostaw na podstawie dwóch odrębnych umów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz dostaw (w zakresie wskazanym w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z SIWZ Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony oraz podpisany formularz asortymentowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca wskaże w nim parametry oferowanego produktu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogu dotyczącego osiągnięcia przez procesor wymaganego wyniku w teście PassMark CPU Mark dla oferowanego sprzętu – w zakresie określonym w OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) deklaracja zgodności CE dla sprzętu (z wyłączeniem oprogramowania); 3) certyfikat lub oświadczenie producenta sprzętu komputerowego potwierdzające, że sprzęt komputerowy jest wyprodukowany zgodnie z normą PN/EN-29001 (ISO 9001) lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych i PN/EN-14001 (ISO 14001) lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące : 1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 2) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). 2. W celu oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z SIWZ Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony oraz podpisany formularz asortymentowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca wskaże w nim parametry oferowanego produktu. Nie złożenie formularza asortymentowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogu dotyczącego osiągnięcia przez procesor wymaganego wyniku w teście PassMark CPU Mark dla oferowanego sprzętu – w zakresie określonym w OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) deklaracja zgodności CE dla sprzętu (z wyłączeniem oprogramowania); 3) certyfikat lub oświadczenie producenta sprzętu komputerowego potwierdzające, że sprzęt komputerowy jest wyprodukowany zgodnie z normą PN/EN-29001 (ISO 9001) lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych i PN/EN-14001 (ISO 14001) lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji, projektowania, rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych. 4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 5) wykaz dostaw (w zakresie wskazanym w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian terminu wykonania umowy. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, nastąpią jedynie w następujących uzasadnionych przypadkach: 1)w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 2)w przypadku, gdy dotrzymanie terminu wskazanego w § 2 ust. 1 okazało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 4.W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy. 5.Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2)Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4)Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9)Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.//5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk, NIP 583-000-20-02, Regon 190044530, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl, tel. +48 58 32 33 101, fax +48 58 32 33 200, 2)inspektorem ochrony danych osobowych w Agencji Rozwoju Pomorza S.A. jest Lucjan Brudzyński, kontakt: rodo@arp.gda.pl; 3)dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4)odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz Otwarty Rynek Elektroniczny Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (adres: Domaniewska 49, 02-672 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, właściciel Platformy zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5)dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją umów o dofinansowanie do upływu terminów wynikających z tych umów, nie krócej niż do dnia 31 grudnia 2028 r.; 6)obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy będącego osobą fizyczną jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)osoba, której dane są przetwarzane, posiada:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9)osoba, której dane są przetwarzane, nie posiada: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych; b)prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.//5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1)W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3)Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.4)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.5)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.6)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem).7)W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy.

Criterion

Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia (PK1)
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Okres gwarancji (PK2)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)