GuidZP400 |
e0e71c3d-04a2-4931-8f2a-03c494de53d1
|
Biuletyn |
537613-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, parter, kancelaria Szpitala.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kolumny anestezjologicznej
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/33/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa kolumny anestezjologicznej – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo – cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
zgodnie z częścią VII pkt 9 SIWZ i częścią XIV SIWZ.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
zgodnie z częścią X, XIII i XIV SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących przypadków:
1) Zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych
okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy.
2) Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd
konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy.
3) Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy.
4) Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może jedynie w przypadku nieprzekroczenia ceny jednostkowej urządzenia.
3.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|