GuidZP400 |
82f50caf-3bbc-459b-a425-0245f30287db
|
Biuletyn |
538080-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Przytułach Starych
|
Regon |
14628308000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Przytuły Stare
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzekuń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 764 42 22
|
Zamawiajacy fax |
29 764 89 29
|
Zamawiajacy email |
zk_przytuly_stare@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zp.swnet.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zp.swnet.sw.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa konserw i tłuszczów dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.06.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2.1. Zadanie nr 1 – Paprykarz i sałatka rybna. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie paprykarza 330 g (3 000 kg), paprykarza 130 g (400 kg), sałatka rybna 330 g (3 000 kg) do Zakładu Karnego w Przytułach Starych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.1.
3.2.2. Zadanie nr 2 – Konserwa mięsna i pasztety. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie konserw mięsnych 300 g (3 000 kg), pasztetu drobiowego 130 g (400 kg), pasztetu drobiowego 300 g (3 000 kg) do Zakładu Karnego w Przytułach Starych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.2.
3.2.3. Zadanie nr 3 – Ryby. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie ryb do Zakładu Karnego w Przytułach Starych: śledź w płatach solony lub marynowany w zalewie octowej (2 500 kg), burgery rybne (4 500 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.3.
3.2.4. Zadanie nr 4 – Olej roślinny i margaryny. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie oleju roślinnego (5 000 l), margaryna roślinna do smarowania pieczywa (20 000 kg) do Zakładu Karnego w Przytułach Starych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.4
|
Cpv glowny przedmiot |
15243000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
20.2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6
ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie:
20.2.1. Zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami
takiej zmiany regulacji prawnych;
20.2.2. Zmiany wysokości ceny o kwotę, wynikającą z urzędowej zmiany wysokości stawki podatku od
towarów i usług, obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT i zmiany wynagrodzenia brutto;
20.2.3. Zmiany terminu wykonania z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia
losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w
znacznych rozmiarach. Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas
niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż
okres trwania tych okoliczności;
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Znak: DKW.2232.06.2020 Załącznik nr 8 do SIWZ
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Dyrektor Zakładu Karnego w Przytułach Starych
Zakład Karny w Przytułach Starych
Przytuły Stare, ul. Główna 32, 07-411 Rzekuń
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Przytułach Starych jest mł. chor.
Paweł Kowalski, iod_przytuly_stare@sw.gov.pl, 29 764 89 32 lub 29 764 42 22 wew. 5225
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostawa konserw i tłuszczów dla Zakładu Karnego w
Przytułach Starych, nr sprawy DKW.2232.6.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
9.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
9.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
9.4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
10.1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
10.2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
10.3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
___________________
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Paprykarz i sałatka rybna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15243000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3.2.1. Zadanie nr 1 – Paprykarz i sałatka rybna. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie paprykarza 330 g (3 000 kg), paprykarza 130 g (400 kg), sałatka rybna 330 g (3 000 kg) do Zakładu Karnego w Przytułach Starych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Konserwa mięsna i pasztety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3.2.2. Zadanie nr 2 – Konserwa mięsna i pasztety. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie konserw mięsnych 300 g (3 000 kg), pasztetu drobiowego 130 g (400 kg), pasztetu drobiowego 300 g (3 000 kg) do Zakładu Karnego w Przytułach Starych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15235000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3.2.3. Zadanie nr 3 – Ryby. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie ryb do Zakładu Karnego w Przytułach Starych: śledź w płatach solony lub marynowany w zalewie octowej (2 500 kg), burgery rybne (4 500 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Olej roślinny i margaryna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15411100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3.2.4. Zadanie nr 4 – Olej roślinny i margaryny. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie oleju roślinnego (5 000 l), margaryna roślinna do smarowania pieczywa (20 000 kg) do Zakładu Karnego w Przytułach Starych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.4
|
| |