Dostawa roll - upów w ramach projektu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data”

Publication date 2020-05-12
End date 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539265-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roll-upów w ramach projektu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
2. Zamówienie obejmuje 2 szt. roll-upów o rozmiarach nadruku 1000x2000 mm oraz 3 szt. o rozmiarze A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Znakowanie roll-upów musi być zgodne z projektami dostarczonymi przez Zamawiającego. Wykonawca przed realizacją przedstawi zamawiającemu do akceptacji wizualizacje materiałów z nadrukami.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
6. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39294100-0.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36eb103d-f9fb-49d2-aa7e-71bc2f22032f
Biuletyn 539265-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Kancelaria Główna, Audytorium Novum pok 18
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa roll - upów w ramach projektu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data”
Numer referencyjny ZP/101/055/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roll-upów w ramach projektu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. 2. Zamówienie obejmuje 2 szt. roll-upów o rozmiarach nadruku 1000x2000 mm oraz 3 szt. o rozmiarze A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Znakowanie roll-upów musi być zgodne z projektami dostarczonymi przez Zamawiającego. Wykonawca przed realizacją przedstawi zamawiającemu do akceptacji wizualizacje materiałów z nadrukami. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 6. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39294100-0.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 892,50
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 15 dni roboczych od dnia akceptacji wizualizacji. Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca podaje termin realizacji zamówienia w formularzu oferty.
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej zamówieniem nie jest wymagane specjalne zezwolenie. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może samodzielnie skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych w tym celu Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej, na której dostępny jest właściwy rejestr.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, formularz rzeczowo-cenowy, opcjonalnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli umocowanie nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, opcjonalnie - zobowiązanie do oddania wykonawcy zasobów na czas realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących okoliczności: a. zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b. zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c. zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień, d. zmiany terminu - terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone w umowie mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pandemia, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającej realizację dostawy w terminie określonym w umowie. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowy termin umowny, z tym że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2020 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach B, sala 212. Zamawiający dopełnił obowiązku informacyjnego w zakresie RODO - klauzula informacyjna RODO znajduje się w SIWZ w rozdziale XX.

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)