GuidZP400 |
b38f0372-1d19-4c0b-af0b-6731704c6c96
|
Biuletyn |
539203-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
|
Regon |
11468170000000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Serock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-140
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 827 550
|
Zamawiajacy fax |
227 827 550
|
Zamawiajacy email |
zsp.wolakielpinska@interia.pl
|
Adres strony url |
www.zsp-wola-kielpinska.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.serock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej, 05-140 Serock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.
|
Numer referencyjny |
ZSP.WK 2710.02.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.. Dostawa odbywać się będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
powtórzenie zamówień jak w zamówieniu podstawowym
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20000,00 zł
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zaświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom
Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu)
3. Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości
Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich.
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
5. Wykaz osób
6. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Referencje
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie ilości dostarczanych artykułów, terminu dostawy, który jest uzależniony od możliwości otwarcia placówki, zmianę wartości zamówienia spowodowanej zmianą stawki podatku VAT, oraz inne wymienione w art. 144 Ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-05-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części I zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - część 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał - art. mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze suche i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 6 do SIWZ
|
| |