Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.

Publication date 2020-05-12
End date 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
Miejscowość Serock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539203-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 158100009, 155000003, 153000001, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.. Dostawa odbywać się będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b38f0372-1d19-4c0b-af0b-6731704c6c96
Biuletyn 539203-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
Regon 11468170000000
Zamawiajacy miejscowosc Serock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 827 550
Zamawiajacy fax 227 827 550
Zamawiajacy email zsp.wolakielpinska@interia.pl
Adres strony url www.zsp-wola-kielpinska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.serock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno - Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej, 05-140 Serock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.
Numer referencyjny ZSP.WK 2710.02.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.. Dostawa odbywać się będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst powtórzenie zamówień jak w zamówieniu podstawowym
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20000,00 zł
Zakresie warunkow udzialu 1. Zaświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu) 3. Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Wykaz osób 6. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Referencje
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie ilości dostarczanych artykułów, terminu dostawy, który jest uzależniony od możliwości otwarcia placówki, zmianę wartości zamówienia spowodowanej zmianą stawki podatku VAT, oraz inne wymienione w art. 144 Ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części I zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - część 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał - art. mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 - część 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas na wymianę towaru
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)