Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Publication date 2020-05-12
End date 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539077-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części osobno ocenianych, tj.:

Część 1
Czepek 64 kanały wraz z adapterem oraz akcesoriami do czepka na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii

Część 2
Aparat 64 kanały na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii

Część 3
Defibrylator manualny na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego

Część 4
1. Defibrylator AED treningowy - 3 szt.
2. Elektrody treningowe zapas - 9 szt.
3. Defibrylator AED kliniczny - 3 szt.
4. Wewnętrzna szafka na AED kliniczne z alarmem
na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu

Część 5
Skaner tkanek miękkich na potrzeby Katedry i Zakładu Periodontologii
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-5 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
1-5 do Siwz).
5. Miejsce dostawy:
Część 1-2
Katedra i Klinika Neurologii
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław

Część 3
Zakład Ratownictwa Medycznego
ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław

Część 4
Wydział Nauk o Zdrowiu
Kazimierza Bartla 5, 50-996 Wrocław

Część 5
Katedra i Zakład Periodontologii
ul. Krakowska 26, 50-425 Wrocław

6. Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
7. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 1-5 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8cd72f0b-fdd0-4203-901d-df8ec83da047
Biuletyn 539077-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, Dział Zamówień Publicznych, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-53/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części osobno ocenianych, tj.: Część 1 Czepek 64 kanały wraz z adapterem oraz akcesoriami do czepka na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii Część 2 Aparat 64 kanały na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii Część 3 Defibrylator manualny na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego Część 4 1. Defibrylator AED treningowy - 3 szt. 2. Elektrody treningowe zapas - 9 szt. 3. Defibrylator AED kliniczny - 3 szt. 4. Wewnętrzna szafka na AED kliniczne z alarmem na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Część 5 Skaner tkanek miękkich na potrzeby Katedry i Zakładu Periodontologii 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-5 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-5 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Część 1-2 Katedra i Klinika Neurologii ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 3 Zakład Ratownictwa Medycznego ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław Część 4 Wydział Nauk o Zdrowiu Kazimierza Bartla 5, 50-996 Wrocław Część 5 Katedra i Zakład Periodontologii ul. Krakowska 26, 50-425 Wrocław 6. Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). 7. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 1-5 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-5 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-5 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii); 5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; 6) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Czepek 64 kanały wraz z adapterem oraz akcesoriami do czepka na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1 do Siwz). Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Neurologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Aparat 64 kanały na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 2 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 2 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 2 do Siwz). Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Neurologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 2 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Defibrylator manualny na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 10 tygodni od daty podpisania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 3 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 3 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 3 do Siwz). Miejsce dostawy: Zakład Ratownictwa Medycznego, ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 3 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 1. Defibrylator AED treningowy - 3 szt. 2. Elektrody treningowe zapas - 9 szt. 3. Defibrylator AED kliniczny - 3 szt. 4. Wewnętrzna szafka na AED kliniczne z alarmem na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 2 tygodni od daty podpisania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 4 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 4 do Siwz). Miejsce dostawy: Wydział Nauk o Zdrowiu, Kazimierza Bartla 5, 50-996 Wrocław Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 4 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Skaner tkanek miękkich na potrzeby Katedry i Zakładu Periodontologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 1 tygodnia od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 5 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 5 do Siwz). Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Periodontologii, ul. Krakowska 26, 50-425 Wrocław Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 5 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)