Zakup i dostawa sprzętu, systemu informatycznego oraz oprogramowania do wykonywania i przechowywania strategicznych map hałasu wraz ze wsparciem eksperckim. Zadanie 5: Zakup dysku do serwerowni zdolnego do przechowywania danych o znacznych wielkościach dot. monitoringu hałasu

Publication date 2020-05-12
End date 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539201-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk macierzy dyskowych.
Celem realizacji zamówienia jest modernizacja oraz rozbudowa bazy danych EKOINFONET- baza EHAŁAS, służącej do przechowywania, przetwarzania, przesyłania oraz analizowania danych dotyczących pomiarów hałasu w środowisku. Zadanie 5 obejmuje zakup sprzętu niezbędnego to przechowywania danych, które będą wprowadzane do zmodernizowanej bazy EHAŁAS.
Modernizacja przyczyni się to do sprawniejszej i łatwiejszej kontroli podmiotów oraz zarządców, którzy są zobowiązani przekazywać zbiory danych ujętych w przyszłej nowelizacji ustawy „Prawo Ochrony Środowiska” oraz pozwoli zapewnić przejrzystość i wysoką jakość danych raportowanych do Unii Europejskie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb517045-1812-48ab-b5b2-0564ae962654
Biuletyn 539201-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Regon 86159300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 369 2542,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@gios.gov.pl,
Adres strony url www.gios.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach osi priorytetowej II „Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”, Działanie 2.1. „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska” w ramach projektu pt. „Wzmocnienie monitoringu hałasu w zakresie opracowywania map hałasu”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Oferty wnioski dostepne Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Departament Organizacyjno-Finansowy, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie elektronicznej pod adresem www: https://gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Departament Organizacyjno-Finansowy, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu, systemu informatycznego oraz oprogramowania do wykonywania i przechowywania strategicznych map hałasu wraz ze wsparciem eksperckim. Zadanie 5: Zakup dysku do serwerowni zdolnego do przechowywania danych o znacznych wielkościach dot. monitoringu hałasu
Numer referencyjny ZP/220-39/20/MST
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk macierzy dyskowych. Celem realizacji zamówienia jest modernizacja oraz rozbudowa bazy danych EKOINFONET- baza EHAŁAS, służącej do przechowywania, przetwarzania, przesyłania oraz analizowania danych dotyczących pomiarów hałasu w środowisku. Zadanie 5 obejmuje zakup sprzętu niezbędnego to przechowywania danych, które będą wprowadzane do zmodernizowanej bazy EHAŁAS. Modernizacja przyczyni się to do sprawniejszej i łatwiejszej kontroli podmiotów oraz zarządców, którzy są zobowiązani przekazywać zbiory danych ujętych w przyszłej nowelizacji ustawy „Prawo Ochrony Środowiska” oraz pozwoli zapewnić przejrzystość i wysoką jakość danych raportowanych do Unii Europejskie.
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 243999,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu informatycznego producenta zaproponowanego w ofercie o wartości co najmniej 200 000 zł każda. Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia wymagań warunków przez to samo zamówienie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby wykonania tego zamówienia osobami biegle władającymi językiem polskim, zgodnie z poniższymi wymaganiami minimalnymi: − Dwóch inżynierów systemowych, posiadających co najmniej wykształcenie wyższe i posiadających minimum 2 letnie doświadczenie* w postaci zrealizowania projektów dot. instalacji i konfiguracji sprzętu zaoferowanego Zamawiającemu. * liczba lat doświadczenia liczona jest jako suma okresów pracy/świadczenia usług w danej roli.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz dostaw ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 ppkt 3.1) SIWZ; 3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 ppkt 3.2) SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczba dni dodatkowego wsparcia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)