GuidZP400 |
0da34c1e-1caa-4cca-861e-e72b6dda2583
|
Biuletyn |
539113-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu
|
Regon |
65089438500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czarnieckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarosław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 624 46 11
|
Zamawiajacy fax |
16 624 46 11
|
Zamawiajacy email |
ewelina.krzyzanowska@pwste.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwste.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pwste.edu.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pwste.edu.pl/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PWSTE Kancelaria pokój nr 1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa komputerów poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi na potrzeby PWSTE w Jarosławiu
|
Numer referencyjny |
DAG/PN/12/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi na potrzeby PWSTE w Jarosławiu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, – zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) zmiany terminu realizacji umowy: a) w przypadku gdy na skutek zdarzeń losowych niezawinionych przez strony umowy konieczna będzie zmiana w kolejności, b) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw. 7) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3. Wymienione w ust. 2 pkt 7) okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji, koniecznej dla uzasadnienia żądanej zmiany oraz do złożenia do Zamawiającego Wniosku o zmianę umowy. 5. Wniosek Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dni roboczych od dnia w którym Wykonawca dowiedział się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 4 i 5 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji wnioskowanej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|