dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu Usługi elektroniczne służące mieszkańcom – wdrożenie rozwiązań opartych na telemetrii w PERIG Sp. z o.o. w Gminie Braniew

Publication date 2020-05-12
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o.o.
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538752-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36f52efd-23b5-463e-a1b9-1972d4762c1a
Biuletyn 538752-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o.o.
Regon 17099158500000
Zamawiajacy adres ulica Młoteczno
Zamawiajacy adres numer domu 12A
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 243 28 55,
Zamawiajacy fax 55 243 28 55
Zamawiajacy email perig@perig.pl,
Adres strony url www.perig.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Usługi elektroniczne służące mieszkańcom – wdrożenie rozwiązań opartych na telemetrii w PERIG Sp. z o.o. w Gminie Braniewo
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.perig.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.perig.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pisemnie na papierze, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Młoteczno 12A, 14-500 Braniewo, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu Usługi elektroniczne służące mieszkańcom – wdrożenie rozwiązań opartych na telemetrii w PERIG Sp. z o.o. w Gminie Braniew
Numer referencyjny Znak sprawy: 2-II/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom technicznym i jakościowym określonym szczegółowo w SIWZ, Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia karty katalogowe / specyfikację potwierdzający spełnienie parametrów / wymogów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy. 2. Wprowadzanie zmian dotyczących terminu i zakresu do Umowy z Wykonawcą po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w następujących przypadkach: 1) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) wystąpienia konieczności dostosowania warunków umowy do postanowień umowy o dofinansowanie projektu w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie zawartej przez Zamawiającego z IZ, 3) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, okoliczności prawnych, ekonomicznych czy technicznych związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu umowy lub wystąpienia sił wyższych (tj. zdarzeń o charakterze przypadkowym, sprawczym, naturalnym, np. klęski żywiołowej, powodzi, itp.), za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem. 3. Każdorazowo zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z przyczyn, o których mowa w ust. 3 pkt. 3) uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. 4. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przełącznik sieciowy 2. Serwer plików NAS 3. Stacje robocze 4. Szafa Rack 19 ’’ 5. Zasilacz sieci gwarantowanej UPS 6. Czytnik Kodów Kreskowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa systemu (oprogramowania) umożliwiającego rozliczanie dostaw wody i odbioru ścieków z e- usługami. 2. Zestaw inkasencki
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)