GuidZP400 |
36f52efd-23b5-463e-a1b9-1972d4762c1a
|
Biuletyn |
538752-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o.o.
|
Regon |
17099158500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Młoteczno
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Braniewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 243 28 55,
|
Zamawiajacy fax |
55 243 28 55
|
Zamawiajacy email |
perig@perig.pl,
|
Adres strony url |
www.perig.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Usługi elektroniczne służące mieszkańcom – wdrożenie rozwiązań opartych na telemetrii w PERIG Sp. z o.o. w Gminie Braniewo
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.perig.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.perig.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pisemnie na papierze, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Młoteczno 12A, 14-500 Braniewo, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu Usługi elektroniczne służące mieszkańcom – wdrożenie rozwiązań opartych na telemetrii w PERIG Sp. z o.o. w Gminie Braniew
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: 2-II/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom technicznym i jakościowym określonym szczegółowo w SIWZ, Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia karty katalogowe / specyfikację potwierdzający spełnienie parametrów / wymogów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy.
2. Wprowadzanie zmian dotyczących terminu i zakresu do Umowy z Wykonawcą po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w następujących przypadkach:
1) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2) wystąpienia konieczności dostosowania warunków umowy do postanowień umowy o dofinansowanie projektu w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie zawartej przez Zamawiającego z IZ,
3) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, okoliczności prawnych, ekonomicznych czy technicznych związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu umowy lub wystąpienia sił wyższych (tj. zdarzeń o charakterze przypadkowym, sprawczym, naturalnym, np. klęski żywiołowej, powodzi, itp.), za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
3. Każdorazowo zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z przyczyn, o których mowa w ust. 3 pkt. 3) uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie.
4. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|