GuidZP400 |
b0e50ff1-49a0-4cd3-89ba-abe0f29695d1
|
Biuletyn |
539739-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31030900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
256 444 483
|
Zamawiajacy fax |
256 444 483
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzoz-siedlce.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-siedlce.pl
|
Adres strony internetowej |
www.spzoz-siedlce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-siedlce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-siedlce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siedlcach Kilińskiego 29 08-110 Siedlce Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa drobnego sprzętu medycznego j.u. - ochrony osobiste
|
Numer referencyjny |
drobnysprzęt j.u. och/313/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa drobnego sprzętu medycznego j.u. - ochrony osobiste
|
Cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wykonawcy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wykonawcy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji:
a. istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli wpływa to na koszty dostawy,
b. zmiana cen urzędowych lub wiążąco ustalanych przez właściwe władze,
c. zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności.
d. istotnej zmiany cen przez producenta
|
IV 4 4 data |
2020-05-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice lateksowe i winylowe, według minimalnych parametrów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
maski i czepki chirurgiczne, wyroby z fizeliny, według minimalnych parametrów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
prześcieradła j.u. według minimalnych parametrów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
ubrania chirugiczne j.u.. według minimalnych parametrów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe, według minimalnych parametrów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |