Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu

Publication date 2020-05-13
End date 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4101
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia łączności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539649-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 325700009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

”Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu” – nr sprawy 26/2020
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
32570000-9 Urządzenia łączności Aktywny dedykowany ochronnik słuchu
32570000-9 Urządzenia łączności Adapter
18143000-3 Akcesoria ochronne Silikonowa wkładka
32570000-9 Urządzenia łączności Mikrofon


1. Zamawiający przewiduje w zakresie całego zamówienia w zależności od ilości pozostałych środków – zastosowanie prawa opcji i zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu świadczonej dostawy z uwzględnieniem prawa opcji i odpowiednim wynagrodzeniem Wykonawcy, tj. zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia. Dla pozycji nr 2 planowany jest tylko zakup w prawie opcji.
2. Prawo opcji w zakresie wymienionych pozycji może zostać zrealizowane w ramach jednego zamówienia, w terminie obowiązywania umowy tj. do dnia 15.09.2020 r. lub termin skrócony w zależności od wybranego wariantu realizacji zamówienia.
3. Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione nie później niż do dnia 30.06.2020 r. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych.
4. Rozliczenie za wykonanie zamówienia z Prawa Opcji odbywać się będzie na zasadach określonych we wzorze umowy w odniesieniu do rozliczania usług zamówienia podstawowego.
5. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień do prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 45756e50-5c93-45a6-a80d-33b279cab644
Biuletyn 539649-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4101
Regon 15056051800000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261 101 450
Zamawiajacy fax 261 101 380
Zamawiajacy email jwk.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.jwk.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Obrona, Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.jwk.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetarg ograniczony - siwz tylko dla zakwalifikowanych wykonawców
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu
Numer referencyjny 26/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu ”Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu” – nr sprawy 26/2020 Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 32570000-9 Urządzenia łączności Aktywny dedykowany ochronnik słuchu 32570000-9 Urządzenia łączności Adapter 18143000-3 Akcesoria ochronne Silikonowa wkładka 32570000-9 Urządzenia łączności Mikrofon 1. Zamawiający przewiduje w zakresie całego zamówienia w zależności od ilości pozostałych środków – zastosowanie prawa opcji i zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu świadczonej dostawy z uwzględnieniem prawa opcji i odpowiednim wynagrodzeniem Wykonawcy, tj. zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia. Dla pozycji nr 2 planowany jest tylko zakup w prawie opcji. 2. Prawo opcji w zakresie wymienionych pozycji może zostać zrealizowane w ramach jednego zamówienia, w terminie obowiązywania umowy tj. do dnia 15.09.2020 r. lub termin skrócony w zależności od wybranego wariantu realizacji zamówienia. 3. Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione nie później niż do dnia 30.06.2020 r. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych. 4. Rozliczenie za wykonanie zamówienia z Prawa Opcji odbywać się będzie na zasadach określonych we wzorze umowy w odniesieniu do rozliczania usług zamówienia podstawowego. 5. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień do prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 32570000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do Wniosku 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do wniosku 4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 4 do wniosku. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Tryb udzielenia zamowienia 1
Czy wadium 1
Wadium Wymagane wadia i gwarancje 1. Do wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100) zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium!! 2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT) podanej w formularzu oferty. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem umowy.
Liczba wykonawcow 5
Znaczenie warunkow wykonawcow Przewidywana liczba wykonawców 5 Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 11) WARUNKI UDZIAŁU będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału na zasadzie spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 5 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi tych Wykonawców, którzy uzyskają najwyższe ilości punktów, a pozostałych nie zaprosi do składania ofert. W przypadku, gdy dwóch wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów, a z punktacji ogólnej będzie to pozycja 5 i 6, Zamawiający zaprosi obu wykonawców do złożenia ofert. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe ilości punktów łącznie przyznane według poniższych zasad: Klasyfikacja ta zostanie oceniona według Wykazu wykonanego podobnego minimum jednego zamówienia (jednej dostawy), zamówienia tożsamego lub równoważnego z opisem przedmiotu zamówienia lub kodu CPV, którego wartość wynosiła nie mniej niż : - 100.000,00 zł brutto (w jednej umowie) - okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Dostawy te należy wymienić w Załączniku nr 2 do Wniosku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Do następnego etapu, w przypadku, gdy złożonych zostanie powyżej pięciu wniosków, zostaną zaproszeni tylko Ci wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów zgodnie z poniższym zapisem: - za wykazanie 1 zamówienia - Zamawiający przyzna – 1 pkt. - za wykazanie 2 zamówień - Zamawiający przyzna – 2 pkt. - za wykazanie 3 zamówień - Zamawiający przyzna – 3 pkt. - za wykazanie 4 zamówień - Zamawiający przyzna – 4 pkt. - za wykazanie 5 zamówień – Zamawiający przyzna – 5 pkt. - za wykazanie 6 zamówień – Zamawiający przyzna - 6 pkt - za wykazanie 7 zamówień - Zamawiający przyzna – 7 pkt. - za wykazanie 8 zamówień - Zamawiający przyzna – 8 pkt. Za wykazanie większej liczby zamówień niż 8 Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów !!!.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.;
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria skrócony termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria wydłużona gwarancja
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)