Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla PWSZ w Chełmie - II edycja

Publication date 2020-05-13
End date 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536873-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla PWSZ w Chełmie.
Dostawy materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wniesieniem tonerów do miejsca wskazanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były fabrycznie nowe, pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały min. 12 miesięczny okres przydatności licząc od dnia dostawy,
a ponadto by były dostarczone w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta.
Zamawiane materiały eksploatacyjne mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość nie przekroczy całkowitej wartości oferty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d4a96cc-3e87-4b44-b8a9-19b18e43434e
Biuletyn 536873-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Regon 11060701000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pocztowa
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 5640456, 5640359
Zamawiajacy fax 825 640 456
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@pwsz.chelm.pl
Adres strony url https://pwszchelm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest złożenie ofert w formie pisemnej (papierowej).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 54, pokój 112
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla PWSZ w Chełmie - II edycja
Numer referencyjny K-ZP.251.21.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla PWSZ w Chełmie. Dostawy materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wniesieniem tonerów do miejsca wskazanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były fabrycznie nowe, pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały min. 12 miesięczny okres przydatności licząc od dnia dostawy, a ponadto by były dostarczone w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Zamawiane materiały eksploatacyjne mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość nie przekroczy całkowitej wartości oferty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Realizacja częściowego zamówienia w ciągu 3 dni od daty złożonego zamówienia telefonicznego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) dokumenty dotyczącye podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie Strony. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji, b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość innych istotnych zmian umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)