Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku

Publication date 2020-05-13
End date 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539392-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39518000-6 Bielizna szpitalna
3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 części (Pakiety 1-16), zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83dd6ab7-fab5-4590-a752-85f0d581d337
Biuletyn 539392-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Regon 00030650300000
Zamawiajacy adres ulica Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 63 58 236, 44 63 58 208
Zamawiajacy fax 44 63 58 208
Zamawiajacy email z.publiczne@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną zapośrednictwem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku
Numer referencyjny GZP.3800.21.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39518000-6 Bielizna szpitalna 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 części (Pakiety 1-16), zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 494972,01
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotne) w ilościach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ służące do oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny w kryterium „Parametry jakościowe”. 2) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań w zakresie w jakim jest to niezbędne do potwierdzenia zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia oraz do potwierdzenia parametrów jakościowych podlegających ocenie np. katalog lub jego część, folder lub ulotka informacyjna z opisem technicznym danego wyrobu; 3) dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): - Certyfikat CE lub Deklarację zgodności; 2. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, której pozycji asortymentowej danego pakietu dotyczą dokumenty zaoferowanych produktów o których mowa w pkt 1.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: 1) zmiany objętego umową asortymentu o określonej nazwie handlowej na odpowiedni równoważny asortyment o innej nazwie handlowej, w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wstrzymania lub zakończenia produkcji asortymentu objętego umową, wprowadzenia modyfikacji w dostarczanych produktach skutkujących polepszeniem ich jakości/ funkcjonalności, przy czym Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego zarówno o terminie wstrzymania lub zakończenia produkcji jak również o terminie wznowienia produkcji zakontraktowanego asortymentu, 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy czym zmiana ceny jednostkowej asortymentu odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, przy jednoczesnym zachowaniu ceny jednostkowej za sztukę, 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, 5) zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian. 3. Za wyjątkiem zmian dokonywanych na podstawie §10 ust. 2 pkt 5), wszelkie pozostałe zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej w postaci aneksu do umowy
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W nawiązaniu do informacji w Sekcji nr III.3), zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 i 10 SIWZ, zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, tym samym wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26445,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw uniwersalny - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4305,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw uniwersalny z fartuchami - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6703,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do kraniotomii - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11070,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do cesarskiego ciecia - szczegółowy opis oraz ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakit nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1983,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do operacji urologicznych PCNL - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18928,16
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do operacji urologicznych TUR - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19731,25
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do operacji biodra - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12341,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do operacji stawu kolanowego, artroskopii- szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 861,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw okulistyczny - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25461,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do operacji laryngologicznych - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2413,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do cystoskopii - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 59302,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serwety i zestaw dla noworodka - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18142,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maty i podkłady - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 53617,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis fartuchy operacyjne- szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 184220,18
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Materiał niejałowy jednorazowego uzytku - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49446,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do dializy - szczegółowy opis oraz ilości zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)