Zakup i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym wraz z usługą szkolenia i wsparcia

Publication date 2020-05-14
End date 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Bankowy Fundusz Gwarancyjny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539357-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 483111002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (systemu klasy EZD) na infrastrukturze informatycznej Bankowego Funduszu Gwarancyjnego z przeprowadzeniem szkoleń oraz usługą wsparcia i usługą rozwoju w ramach prawa opcji. Zakres przedmiotu zamówienia:
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE:
1. Dostawa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (systemu klasy EZD) wraz z dokumentacją systemu do siedziby Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę licencji do korzystania z systemu oraz dokumentacji systemu; program ma umożliwiać wykonywanie czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw, gromadzenia i tworzenia dokumentacji w postaci elektronicznej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 poz. 164), ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2020 poz. 346) oraz w aktach wykonawczych do ww. ustaw;
2. kompleksowe wdrożenie systemu przez Wykonawcę na infrastrukturze informatycznej Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem przez Wykonawcę szkoleń dla użytkowników systemu,
3. udzielenie 12-miesięcznej gwarancji na wdrożony system,
4. świadczenie 12- miesięcznej pogwarancyjnej usługi wsparcia systemu.
ZAMÓWIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI:
Świadczenie usług rozwoju systemu w ramach zastosowania prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp; skorzystanie z prawa opcji należy tylko do decyzji Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu zamówienia przewidzianego prawem opcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, a szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia (w tym prawo opcji) zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db12f980-8099-4f3c-bb74-1ec0e48dde6d
Biuletyn 539357-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bankowy Fundusz Gwarancyjny
Regon 01097871000000
Zamawiajacy adres ulica ks. I. J. Skorupki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-546
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 58 30 700,
Zamawiajacy fax 22 583 05 89
Zamawiajacy email kancelaria@bfg.pl,
Adres strony url https://bfg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bfg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bfg.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Ofertę w postaci elektronicznej należy przesłać za pośrednictwem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal), przy użyciu dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego ePUAP: /BFG_Daz_WZ/SkrytkaESP
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w postaci papierowej należy złożyć do Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bankowy Fundusz Gwarancyjny, ul. I.J.Skorupki 4, 00-546 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym wraz z usługą szkolenia i wsparcia
Numer referencyjny DAZ/ZP/11/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (systemu klasy EZD) na infrastrukturze informatycznej Bankowego Funduszu Gwarancyjnego z przeprowadzeniem szkoleń oraz usługą wsparcia i usługą rozwoju w ramach prawa opcji. Zakres przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE: 1. Dostawa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (systemu klasy EZD) wraz z dokumentacją systemu do siedziby Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę licencji do korzystania z systemu oraz dokumentacji systemu; program ma umożliwiać wykonywanie czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw, gromadzenia i tworzenia dokumentacji w postaci elektronicznej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 poz. 164), ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2020 poz. 346) oraz w aktach wykonawczych do ww. ustaw; 2. kompleksowe wdrożenie systemu przez Wykonawcę na infrastrukturze informatycznej Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem przez Wykonawcę szkoleń dla użytkowników systemu, 3. udzielenie 12-miesięcznej gwarancji na wdrożony system, 4. świadczenie 12- miesięcznej pogwarancyjnej usługi wsparcia systemu. ZAMÓWIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI: Świadczenie usług rozwoju systemu w ramach zastosowania prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp; skorzystanie z prawa opcji należy tylko do decyzji Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu zamówienia przewidzianego prawem opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, a szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia (w tym prawo opcji) zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48311100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w zakresie: 1. dostawy i wdrożenia systemu oraz udzielenia licencji – w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, 2. usługi gwarancji – przez okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru dostawy i wdrożenia, 3. usługi wsparcia – przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi gwarancji, 4. usług rozwoju systemu w ramach zastosowania prawa opcji – przez okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru dostawy i wdrożenia. Szczegółowe warunki realizacji i wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy), a przedmiot każdego obejmował dostawę z wdrożeniem systemu (oprogramowania) do elektronicznego zarządzania dokumentacją lub elektronicznego obiegu dokumentów, w tym minimum 1 (jedno) zamówienie (umowę), którego przedmiot polegał na dostawie z wdrożeniem systemu klasy EZD spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164), ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2020 poz. 346) oraz w aktach wykonawczych do ww. ustaw. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 3 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład których wchodzą: • kierownik projektu (minimum 1 osoba), który spełnia łącznie poniższe warunki: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę kierownika projektu w co najmniej 2 projektach informatycznych zakończonych odbiorem systemu przez podmiot na rzecz którego dokonywane było wdrożenie systemu, - posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. posiada wiedzę i umiejętności w zakresie stosowania powszechnie uznanych metod zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem wydanym przez uprawniony podmiot certyfikujący niezależny od Wykonawcy; • analitycy biznesowi (minimum 2 osoby), z których każdy spełnia poniższe warunki: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę analityka biznesowego w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na wdrożeniu systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją lub elektronicznego obiegu dokumentów, zakończonych odbiorem systemu przez podmiot na rzecz którego dokonywane było wdrożenie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról, tzn. nie dopuszcza aby jedna osoba była wykazywana więcej niż w jednej roli lub pełniła więcej niż jedną rolę w zespole. Wykonawca musi dysponować łącznie minimum 3 osobami na potwierdzenie spełnienia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz należycie wykonanych dostaw z wdrożeniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy z wdrożeniem zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy z wdrożeniem zostały wykonane należycie; przy czym dowodami o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy z wdrożeniem były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII pkt 2.1. SIWZ. Wzór wykazu dostaw z wdrożeniem systemów informatycznych stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII pkt 2.2. SIWZ. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp. Szczegóły dotyczące wadium zostały określone w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zmiany umowy – ich zakres oraz warunki - zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie Czasu Reakcji i Czasu Naprawy Błędu Krytycznego
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)