GuidZP400 |
15f31264-76a9-4076-9a98-8aabf3566098
|
Biuletyn |
538193-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
|
Regon |
01041897300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jana Pawła Woronicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-999
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225478817
|
Zamawiajacy fax |
225477384
|
Zamawiajacy email |
sekretariatbzizp@tvp.pl
|
Adres strony url |
www.tvp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://tvp.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://tvp.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria bud. B (wejście: róg ul. J.P. Woronicza i ul. Samochodowej)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż automatycznej myjni samochodowej dla Ośrodka Inwestycji i Transportu Telewizji Polskiej S.A.
|
Numer referencyjny |
ZP/TINT/111/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest
1) dostawa automatycznej myjni samochodowej;
2) instalacja i uruchomienie Urządzenia dostarczonego przez Wykonawcę w ramach Umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Specyfikacja Urządzenia (zawierająca określone przez Zamawiającego główne elementy zamówienia), uwzględniająca nazwę zaoferowanego Urządzenia, ilość, producenta oraz typ/model/wersję, nr seryjny) oraz Karta Katalogowa. Elementy wskazane przez Wykonawcę w Specyfikacji Urządzenia i wynikające z Karty Katalogowej muszą spełniać wszystkie wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. Wzór Specyfikacji Urządzenia – Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 10.5.3 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze
zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 3. Wraz z informacją Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;
2) zaprzestania lub zawieszenia produkcji Urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę w Karcie Katalogowej – Zamawiający dopuszcza zmianę na urządzenie o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Karcie Katalogowej, bez zwiększenia wynagrodzenia określonego w Umowie;
3) w przypadku zaistnienia zmiany okoliczności, związanej z wystąpieniem COVID-19, której Strona przy dochowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć i która może wpłynąć lub wpływa na należyte wykonanie Umowy. Zamawiający, po stwierdzeniu, że zmiana okoliczności, o której mowa w zd. 1 może wpływać lub wpływa na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania Umowy,
b) zmianę sposobu wykonywania Umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o ile zmiana sposobu wykonywania Umowy będzie miała wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy,
d) zmianę sposobu płatności wynagrodzenia, o ile będzie ona związana ze zmianami określonymi w lit. a)-c).
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, jako niewymagających pisemnego aneksu.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści SIWZ dotyczące informacji poufnych). 2. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybrany przez Zamawiającego: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; b) przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę; c) za pośrednictwem platformy. 3. Przekazanie informacji poufnych Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy złożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Wzoru umowy. 3. 4.7 Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej budynku, w którym będzie zainstalowana i uruchomiona automatyczna myjnia samochodowa - szczegółowe dane dotyczące wizji lokalnej zawarte zostały w pkt 4.7. SIWZ.
|