Dostawa i montaż automatycznej myjni samochodowej dla Ośrodka Inwestycji i Transportu Telewizji Polskiej S.A.

Publication date 2020-05-14
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538193-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1) dostawa automatycznej myjni samochodowej;
2) instalacja i uruchomienie Urządzenia dostarczonego przez Wykonawcę w ramach Umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15f31264-76a9-4076-9a98-8aabf3566098
Biuletyn 538193-N-2020
Zamawiajacy nazwa Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Regon 01041897300000
Zamawiajacy adres ulica Jana Pawła Woronicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-999
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225478817
Zamawiajacy fax 225477384
Zamawiajacy email sekretariatbzizp@tvp.pl
Adres strony url www.tvp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://tvp.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://tvp.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria bud. B (wejście: róg ul. J.P. Woronicza i ul. Samochodowej)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż automatycznej myjni samochodowej dla Ośrodka Inwestycji i Transportu Telewizji Polskiej S.A.
Numer referencyjny ZP/TINT/111/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest 1) dostawa automatycznej myjni samochodowej; 2) instalacja i uruchomienie Urządzenia dostarczonego przez Wykonawcę w ramach Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacja Urządzenia (zawierająca określone przez Zamawiającego główne elementy zamówienia), uwzględniająca nazwę zaoferowanego Urządzenia, ilość, producenta oraz typ/model/wersję, nr seryjny) oraz Karta Katalogowa. Elementy wskazane przez Wykonawcę w Specyfikacji Urządzenia i wynikające z Karty Katalogowej muszą spełniać wszystkie wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. Wzór Specyfikacji Urządzenia – Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 10.5.3 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 3. Wraz z informacją Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: 1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron; 2) zaprzestania lub zawieszenia produkcji Urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę w Karcie Katalogowej – Zamawiający dopuszcza zmianę na urządzenie o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Karcie Katalogowej, bez zwiększenia wynagrodzenia określonego w Umowie; 3) w przypadku zaistnienia zmiany okoliczności, związanej z wystąpieniem COVID-19, której Strona przy dochowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć i która może wpłynąć lub wpływa na należyte wykonanie Umowy. Zamawiający, po stwierdzeniu, że zmiana okoliczności, o której mowa w zd. 1 może wpływać lub wpływa na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez: a) zmianę terminu wykonania Umowy, b) zmianę sposobu wykonywania Umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o ile zmiana sposobu wykonywania Umowy będzie miała wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, d) zmianę sposobu płatności wynagrodzenia, o ile będzie ona związana ze zmianami określonymi w lit. a)-c). 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, jako niewymagających pisemnego aneksu.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści SIWZ dotyczące informacji poufnych). 2. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybrany przez Zamawiającego: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; b) przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę; c) za pośrednictwem platformy. 3. Przekazanie informacji poufnych Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy złożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Wzoru umowy. 3. 4.7 Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej budynku, w którym będzie zainstalowana i uruchomiona automatyczna myjnia samochodowa - szczegółowe dane dotyczące wizji lokalnej zawarte zostały w pkt 4.7. SIWZ.

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)