GuidZP400 |
8f374039-20a5-49b3-8448-9abb7ffc6074
|
Biuletyn |
539479-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kamieński
|
Regon |
81168414300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień Pomorski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 823 120,
|
Zamawiajacy fax |
913 823 121
|
Zamawiajacy email |
mniemczycka@powiatkamienski.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP 7393752389
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188 tekst jednolity oraz Dz. U. z 2019 poz. 1495 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
FISOO, 11-041 Warkały, ul. Akacjowa 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieński
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (dalej zwanych „pomoce dydaktyczne” lub „zestawy dydaktyczne” lub „sprzęt”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 lub 1a do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 7:
Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów:
-foldery/broszury producenta/dystrybutora,
-informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora,
-kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę,
-instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora.
W przypadku wydawnictw, publikacji, filmów i programów edukacyjnych lub zestawów edukacyjnych Wykonawca dostarczy folder lub skrócony opis oferowanych produktów – zgodnie z zapisami w Formularzu oferty dla danej Części.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
60
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Publikacje książkowe i informacyjne dla szkolnego punktu informacji i kariery, pracowni laboratorium ochrony środowiska, pracowni zagospodarowanie zasobów leśnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 1 obejmuje:
1) Praca i ja. Przygoda życia (Książka z poradnictwa zawodowego przeznaczona dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów) – 1 szt.
2) Teczki informacji o zawodach. Zawody przyszłości – 1 komplet
3) Chemia filmy dvd 1 – 1 szt.
4) Chemia filmy dvd 2 – 1 szt.
5) Chemia filmy dvd 3 – 1 szt.
6) Chemia filmy dvd 4 – 1 szt.
7) Chemia filmy dvd 5 – 1 szt.
8) Chemia filmy dvd 6 – 1 szt.
9) Didakta – chemia – 2 szt.
10) Pomysły Plus cz. I i cz. II– zasoby dydaktyczne do zajęć z poradnictwa zawodowego – Pomysły Plus cz. I Pomysły Plus cz. II) – 1 komplet
11) Książka „Praca i ja. Przygoda życia” (dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów) – 1 szt.
12) Prenumerata roczna kwartalnika Doradca Kariery (4 kolejne numery) rok 2020, 2021, 2022 – 1 szt.
13) Tablice przedstawiające profile glebowe – 2 szt.
14) Próbki glebowe – 3 szt.
15) Klucze do rozpoznawania nasion i siewek leśnych – 10 szt.
16) Filmy dydaktyczne oraz tablice dotyczące nasiennictwa, szkółkarstwa, sztucznego i naturalnego odnowienia lasu, zalesień, zadrzewień i plantacji, pielęgnowania lasu i rębni, urządzenia pomiarowe – 1 komplet
17) Klucze do rozpoznawania drewna – 10 szt.
18) Atlas wad drewna – 10 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się z Załączniku nr 1a dla Części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne dla pracowni reklamy, bazy restauracyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 2 obejmuje:
1) Deski kreślarskie – 15 szt.
2) Sztalugi – 15 szt.
3) Obraz 60x60cm – 10 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy doświadczalne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 3 obejmuje:
1) Poznajemy glebę 23 doświadczenia – 1 szt.
2) Walizka ekobadacza – 1 szt.
3) Mini laboratorium kolometryczne do badania wody – 1 szt.
4) Jak czysta jest woda? – 1 szt.
5) Warsztat filtrowania – 1 szt.
6) Uzupełniające wsady – 20 szt.
7) Filtrujemy wodę - mały zestaw – 1 szt.
8) Jak czyste jest powietrze? – 1 szt.
9) Badamy moje środowisko - testy wody i powietrza – 1 szt.
10) Zestaw doświadczeń z kompletem odczynników i szkłem laboratoryjnym i akcesoriami cz.1 – 1 szt.
11) Zestaw doświadczeń z kompletem odczynników i szkłem laboratoryjnym i akcesoriami cz.2 – 1 szt.
12) Komplementarny zestaw materiałów do doświadczeń – 1 szt.
13) Wyposażenie lab zestaw rozbudowany – 2 szt.
14) Szkło lab. Do mierzenia i dozowania – 2 komplety
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt pomocniczy do badań dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 4 obejmuje:
1) Pehametr z termometrem – 1 szt.
2) Konduktometr pomiar czystości wody – 1 szt.
3) Multitester 5 w 1 – 1 szt.
4) Zlewka wysoka 100 ml – 10 szt.
5) Zlewka wysoka 250 ml – 10 szt.
6) Zlewka wysoka 500 ml – 10 szt.
7) Zlewka wysoka 1000 ml – 10 szt.
8) Zlewka miarowa 6 szt. w komplecie, z podziałką – 3 komplety
9) Butelki na odczynniki z zakrętką szeroka szyja 60 ml – 10 szt.
10) Butelki na odczynniki z zakrętką szeroka szyja 250 ml – 10 szt.
11) Butelki na odczynniki z zakrętką szeroka szyja 500 ml – 10 szt
12) Probówki z tworzywa z korkiem i ze stojakiem – 5 kompletów
13) Krystalizator szklany z wylewem 100 ml – 5 szt.
14) Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 5 szt.
15) Krystalizator szklany z wylewem 500 ml – 5 szt.
16) Kolby stożkowe z podziałką 250 ml – 5 szt.
17) Kolby stożkowe z podziałką 300 ml – 5 szt.
18) Kolby stożkowe z podziałką 500 ml – 5 szt.
19) Kolby stożkowe z podziałką 1000 ml – 5 szt.
20) Szalki Petriego trójdzielne 3 szt. w opakowaniu – 5 op.
21) Lejki z pp. śred 55 mm – 10 szt.
22) Lejki z pp. 65 mm – 10 szt.
23) Lejki z pp. 95 mm – 10 szt.
24) Szczotki do probówek – 10 szt.
25) Szczotka do zlewek – 10 szt.
26) Trójkąt do tygli – 1 szt.
27) Statyw żeliwny z 4 elementami – 3 szt.
28) Palnik alkoholowy metalowy – 3 szt.
29) Wymienne knoty do palników – 10 szt.
30) Dwu stronny stojak do palnika alkoholowego – 3 szt.
31) Łapa do probówek drewniana – 10 szt.
32) Komplet 7 szufelek miarowych – 2 komplety
33) Naczynia porcelanowe zestaw startowy – 3 komplety
34) Pipeta Pasteura 500 szt. w opakowaniu – 3 op.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 5 obejmuje:
1) Waga elektroniczna Eco – 1 szt.
2) Suszarka na szkło – 2 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowania specjalistyczne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 6 obejmuje:
1) EduCad - program do rysunku technicznego – 6 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie biurowe dla pracowni akademia przyszłego hotelarza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części 7 obejmuje:
1) Flipchart mobilny dwustronny suchościeralny – 1 szt.
2) Niszczarka do dokumentów – 1 szt.
3) Tablica biała tryptyk – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7.
|
| |