Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Publication date 2020-05-14
End date 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539860-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7, przedmiot zamówienia podzielono na 13 zadań:
1. jednorazowa odzież medyczna.
2. maski, czapki fartuchy,
3. podkłady,
4. fartuchy chirurgiczne,
5. paski do zamykania ran,
6. igły, strzykawki, kaniule,
7. przyrządy do anestezji i resuscytacji,
8. wyroby medyczne jednorazowego użytku (osłona na basen, kaczka męska),
9. osprzęt jednorazowego użytku do endoskopii,
10. materiały opatrunkowe-tupfery,
11. materiały opatrunkowe-setony,
12. materiały opatrunkowe-kompresy,
13. pojemniki na wycinki z formaliną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 235fd5e4-551c-4ff2-a2a6-1e0e9b8f73c4
Biuletyn 539860-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 20832110000240
Zamawiajacy adres ulica ul. Morcinka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 782 01 04
Zamawiajacy fax 75 782 44 32
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
Adres strony url www.pczlwowek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczlwowek.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 22.05.2020 r. godz. 11:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 12) w dniu 22.05.2020 r. o godz. 11:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny PCZ-NZP-382/7/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7, przedmiot zamówienia podzielono na 13 zadań: 1. jednorazowa odzież medyczna. 2. maski, czapki fartuchy, 3. podkłady, 4. fartuchy chirurgiczne, 5. paski do zamykania ran, 6. igły, strzykawki, kaniule, 7. przyrządy do anestezji i resuscytacji, 8. wyroby medyczne jednorazowego użytku (osłona na basen, kaczka męska), 9. osprzęt jednorazowego użytku do endoskopii, 10. materiały opatrunkowe-tupfery, 11. materiały opatrunkowe-setony, 12. materiały opatrunkowe-kompresy, 13. pojemniki na wycinki z formaliną.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-04T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie zł: trzydzieści tysięcy) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 2) wykaz wykonanych min. dwóch dostaw sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie zł: trzydzieści tysięcy) każda;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) dokumenty potwierdzające, że zaoferowane artykuły, sprzęt i urządzenia medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy o Wyrobach Medycznych; 2) karty katalogowe i/lub próbki zaoferowanego asortymentu w celu weryfikacji zgodności asortymentu z wymogami siwz;
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy także dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 22.05.2020 r. godz. 11:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 12) w dniu 22.05.2020 r. o godz. 11:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 4) zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 5) brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 6) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie, 7) w przypadku niezrealizowania 100 % ilości towarów określonych w umowie w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień umowy dotyczącej terminu jej realizacji. Zamawiający może przedłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny do realizacji 100 % ilości towarów objętych umową pod warunkiem obowiązywania cen ofertowych. 8) w razie wyczerpania asortymentu dostaw, dopuszcza się zwiększenie dostaw o wartości mniejszej od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez zmiany terminu obowiązywania umowy.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)