Zakup i dostawa worków na odpady segregowane przeznaczonych dla mieszkańców Grodziska Mazowieckiego w ramach Systemu Gospodarki Odpadami

Publication date 2020-05-14
End date 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Gmina Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539868-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków na odpady segregowane przeznaczonych dla mieszkańców Grodziska Mazowieckiego w ramach Systemu Gospodarki Odpadami.
Ilość worków: 1 500 000 szt. w tym:

- worki żółte: 525 000 szt.
- worki niebieskie: 225 000 szt.
- worki zielone: 225 000 szt.
- worki brązowe: 525 000 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c47b4ccc-6b9c-4712-a1e0-fa9b5081b6f6
Biuletyn 539868-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Grodzisk Mazowiecki
Regon 52478900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki 32A
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 555 146
Zamawiajacy fax 227 555 327
Zamawiajacy email urzad@grodzisk.pl
Adres strony url www.bip.grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grodzisk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grodzisk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 32a
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa worków na odpady segregowane przeznaczonych dla mieszkańców Grodziska Mazowieckiego w ramach Systemu Gospodarki Odpadami
Numer referencyjny ZP.271.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków na odpady segregowane przeznaczonych dla mieszkańców Grodziska Mazowieckiego w ramach Systemu Gospodarki Odpadami. Ilość worków: 1 500 000 szt. w tym: - worki żółte: 525 000 szt. - worki niebieskie: 225 000 szt. - worki zielone: 225 000 szt. - worki brązowe: 525 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dostawa worków na odpady komunalne w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 maja 2021 r. WYKONAWCA zobowiązany jest dostarczyć worki, rozładować w wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO miejscu w terminach: - I część do 1 lipca 2020r. w ilości 500 000 szt. (dopuszcza się możliwość dostarczenia worków w kilku mniejszych partiach (max 3.) przy czym pierwsza partia musi być dostarczona do w/w daty. - II część najpóźniej do dnia 30 października 2020 w ilości 500 000 szt. - III część najpóźniej do dnia 26 lutego 2021 w ilości 500 000 szt.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pyp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki jężyk polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)