Przetarg nieograniczony 16/PN/U/PL/2020 na obsługę informatyczną na rzecz SPWZOZ w Stargardzie.

Publication date 2020-05-14
End date 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539809-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi informatycznej w zakresie związanym z działalnością SPWZOZ w Stargardzie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a58664f-0b0a-41d8-8572-a6c9a099a8e2
Biuletyn 539809-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl
Adres strony url www.zozstargar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 16/PN/U/PL/2020 na obsługę informatyczną na rzecz SPWZOZ w Stargardzie.
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi informatycznej w zakresie związanym z działalnością SPWZOZ w Stargardzie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez okres minimum 1 roku wykonał należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze informatycznej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na kwotę minimum 80 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) opłaconą polisę ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł. 2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez okres nie krótszy niż 1 rok wykonał należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę na minimum 80 000,00 zł., polegającą na obsłudze informatycznej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Wykaz winien zawierać wartość wykonanej usługi, przedmiot, datę wykonywania oraz podmiot, na rzecz którego wykonywana była usługa oraz potwierdzenie, że usługa została wykonana należycie. 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z Załącznikiem nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; 2. wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3. zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 3. Czas reakcji na zgłoszenie awarii zwykłej n w przypadku wystąpienia awarii zwykłej poza godzinami obecności Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego.
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2. Czas reakcji na zgłoszenie w przypadku wystąpienia awarii krytycznej poza godzinami obecności Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego.
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)