Część 1 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikiem nr 9 do SIWZ określającym wzory wybranych artykułów. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 60 dni od dnia podpisania umowy. Część 2 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie papieru, zgodnie z asortymentem opisanymw szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 30 dni od podpisania umowy. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego asortymentu w miejsce wskazane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, należy dołączyć do oferty próbki artykułów w ilości po 1 sztuce oraz przedłożyć stosowne dokumenty stanowiące bezsporny dowód równoważności produktów zaproponowanych w ofercie (np. karty produktu itp.). Po zakończeniu postępowania, na wniosek Wykonawców, których oferta nie została wybrana, złożony w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zakończenia postępowania, Zamawiający zwróci próbki artykułów w stanie wynikającym z konieczności poddania ich ocenie (testowaniu). Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą i z którym podpisano umowę, stanowią załączniki do protokołu postępowania i podlegają zatrzymaniu przez Zamawiającego na okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania.
|
GuidZP400 |
edd7cde7-a427-42dc-9e95-1800aa2fec6e
|
Biuletyn |
540660-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
|
Regon |
10613083001300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzeszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 455 660
|
Zamawiajacy fax |
618 400 693
|
Zamawiajacy email |
wielkopolski@arimr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć na piśmie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Moodernizacji Rolnictwa
|
Numer referencyjny |
BOR15.2610.1.2020.KS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikiem nr 9 do SIWZ określającym wzory wybranych artykułów. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 60 dni od dnia podpisania umowy. Część 2 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie papieru, zgodnie z asortymentem opisanymw szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 30 dni od podpisania umowy. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego asortymentu w miejsce wskazane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, należy dołączyć do oferty próbki artykułów w ilości po 1 sztuce oraz przedłożyć stosowne dokumenty stanowiące bezsporny dowód równoważności produktów zaproponowanych w ofercie (np. karty produktu itp.). Po zakończeniu postępowania, na wniosek Wykonawców, których oferta nie została wybrana, złożony w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zakończenia postępowania, Zamawiający zwróci próbki artykułów w stanie wynikającym z konieczności poddania ich ocenie (testowaniu). Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą i z którym podpisano umowę, stanowią załączniki do protokołu postępowania i podlegają zatrzymaniu przez Zamawiającego na okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby realizacji zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1) i 3). Jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 poz. 346).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Jęzk polski
|
IV 4 5 okres |
do 30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 - sprzedaż, dostarczenie i wniesienie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikiem nr 9 do SIWZ określającym wzory wybranych artykułów. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 60 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego asortymentu w miejsce wskazane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, Zmawiający lub osoba przez niego upoważniona, dokona sprawdzenia i przeliczenia otrzymanego asortymentu, po czym sporządzony zostanie protokół odbioru podpisany przez strony, będący podstawą do wystawienia faktury VAT. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na każdy z dostarczanych artykułów, chyba, że produkt objęty jest dłuższą gwarancją producenta, wówczas obowiązujący jest okres gwarancji udzielonej przez producenta. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany wadliwych artykułów i dostarczenia fabrycznie nowych, wolnych od wad na zasadach określonych w umowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie papieru, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 30 dni od podpisania umowy.W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego asortymentu w miejsce wskazane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, Zmawiający lub osoba przez niego upoważniona, dokona sprawdzenia i przeliczenia otrzymanego asortymentu, po czym sporządzony zostanie protokół odbioru podpisany przez strony, będący podstawą do wystawienia faktury VAT. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 4 do umowy. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia w częściach i terminach innych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na każdy z dostarczanych artykułów, chyba, że produkt objęty jest dłuższą gwarancją producenta, wówczas obowiązujący jest okres gwarancji udzielonej przez producenta. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany wadliwych artykułów i dostarczenia fabrycznie nowych, wolnych od wad na zasadach określonych w umowie.
|
| |