GuidZP400 |
f03c05a4-760c-41c4-b806-5e2ed21637ee
|
Biuletyn |
543270-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
91033303600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radziejów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48542856200
|
Zamawiajacy fax |
+48542853701
|
Zamawiajacy email |
poczta@szpitalradziejow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalradziejow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.szpitalradziejow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.szpitalradziejow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów (sekretariat pokój nr 2-100)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi w zakresie obsługi systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
|
Numer referencyjny |
PN-06/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: "Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica i AMMS w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień: 72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
|
Cpv glowny przedmiot |
72700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych);
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi w zakresie sprawowania serwisu informatycznego w zakresie administrowania systemami AMMS i INFOMEDICA o wartości minimum 200 000.00 zł brutto każda (każda usługa w ramach odrębnej umowy);
b) jeżeli wykaże iż, dysponuje co najmniej minimum 9 pracownikami, którzy będą skierowani do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia z wykształceniem o kierunku informatycznym lub ekonomicznym i minimum 24-miesięcznym doświadczeniem w obsłudze systemów INFOMEDICA i AMMS i serwisowania tego oprogramowania, przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie z przynajmniej jednego z ww. systemów, a ponadto przynajmniej 7 z tych osób musi posiadać kwalifikację zawodowe w zakresie: ważne uprawnienia dotyczące instalowania, wdrożenia, serwisowania i szkolenia użytkowników końcowych oprogramowania INFOMEDICA, AMMS wydane przez producenta tego oprogramowania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentu, o którym mowa w roz. IV 3 ust.3 pkt 1) ppkt.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu- załącznik nr 5 do SIWZ. Warunki określone przez Zamawiającego roz IV 2.1 ust.2 w pkt 3) lit. a) SIWZ. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienie publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 4 do SIWZ. Warunki określone przez Zamawiającego roz IV 2.1 ust.2 w pkt 3) lit. b) SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych i zasad oceny dla systemu Help Desk - zgodnie z załącznikiem Nr 1a do Formularza oferty. Zestawienie wymagań technicznych systemu do zarzadzania i monitorowania zasobami IT - zgodnie z załącznikiem Nr 1b do Formularza oferty. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany zostały zawarte we wzorze umowy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn.
składając ofertę zastrzegł, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 88-200 Radziejów, ul.
Szpitalna 3. • inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym
Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie jest Pan Robert Sosiński kontakt: tel. 605 985
824 ; e-mail: sosinski@squality.com.pl . • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego znak sprawy PN-06/2020 prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.
3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843) dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97
ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli
w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek
wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
|