Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa

Publication date 2020-05-26
End date 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Krajowa Rada Sądownictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543927-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 302330001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z niezbędnym wdrożeniem na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ.

Część I: Dostawa sprzętu komputerowego
Kod CPV:
30213100-6 – Komputery przenośne
30213300-8 – Komputer biurkowy
30231300-0 – Monitory ekranowe
30230000-0 – Sprzęt komputerowy
48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Część II: Dostawa macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji
Kod CPV:
30233000-1 – Macierz dyskowa
48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Część III: Dostawa licencji wraz z wdrożeniem systemu zarządzającego
Kod CPV:
48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de647e5a-f437-45a6-917b-e25edf656dcb
Biuletyn 543927-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krajowa Rada Sądownictwa
Regon 14081364800000
Zamawiajacy adres ulica Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3 792 792
Zamawiajacy fax 223 792 794
Zamawiajacy email p.wisniewski@krs.pl
Adres strony url bip.krs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.krs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.krs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowa Rada Sądownictwa ul. Rakowiecka 30, 02-528 Warszawa, pokój 15 - Kancelaria Główna, piętro 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
Numer referencyjny WA-2400-1/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3 (trzy)
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z niezbędnym wdrożeniem na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Część I: Dostawa sprzętu komputerowego Kod CPV: 30213100-6 – Komputery przenośne 30213300-8 – Komputer biurkowy 30231300-0 – Monitory ekranowe 30230000-0 – Sprzęt komputerowy 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Część II: Dostawa macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji Kod CPV: 30233000-1 – Macierz dyskowa 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Część III: Dostawa licencji wraz z wdrożeniem systemu zarządzającego Kod CPV: 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 479674,80
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: A) dla Części I: do 45 dni od dnia podpisania umowy, B) dla Części II: do 60 dni od dnia podpisania umowy, C) dla Części III: do 30 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z pozostałymi zapisami SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu przez Wykonawcę z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1b ustawy PZP dotyczące  zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej dwa zamówienia: A) dla Części I: o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące dostawę sprzętu komputerowego. B) dla Części II: o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące dostawę macierzy wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem. C) dla Części III: o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; 2) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu przez Wykonawcę w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3) Urzędu Skarbowego o niezaleganiu przez Wykonawcę z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi załącznik 6 do SIWZ, 1) Stosowny wykaz, Wykonawca składa dla każdej Części zamówienia, na której realizację składa ofertę, zgodnie z zapisami Rozdziału VI. A pkt. 1.1 SIWZ. 2) Dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, dostawy które są wykonywane. 3) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższych dokumentów, dowodem określającym czy dostawy zostały wykonane będzie oświadczenie wykonawcy. 4) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2. SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2. Dokumenty o których mowa w pkt 1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
IV 4 14 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie dla każdej z części, na którą Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Zamawiający wyraża zgodę na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, z adnotacją „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w sprawie WA 2400-1/20 (PN-1) wraz z podaniem części zamówienia której/których wnoszone zabezpieczenie dotyczy. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 7. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 8. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 10. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30% wysokości zabezpieczenia. 11. Kwota, o której mowa w pkt. 10, jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci podpisanego aneksu. Dopuszczalna jest istotna zmiana treści umowy w zakresie: 1. W przypadku konieczności zmian terminu wykonania Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego 1) Zmiana terminu wykonania Umowy; 2) Zmiana zasad płatności; 2. W przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację Umowy na zasadach w niej określonych. 1) Zmiana terminu wykonania Umowy; 2) Zmiana zasad płatności 3. Upustów u Wykonawcy, lub innych okoliczności wpływających na zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 2) Zmiana zasad płatności;
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 340959,35
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 30213100-6 – Komputery przenośne 30213300-8 – Komputer biurkowy 30231300-0 – Monitory ekranowe 30230000-0 – Sprzęt komputerowy 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 126016,26
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 30233000-1 – Macierz dyskowa 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa licencji wraz z wdrożeniem systemu zarządzającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12195,12
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  

Criterion

Kryteria WDROŻENIE
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria WSPARCIE TECHNICZNE NA OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI
Znaczenie 15,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria FUNKCJONALNOŚCI DODATKOWE
Znaczenie 25,00
  
Kryteria GWARANCJA UDZIELONA NA MACIERZ
Znaczenie 25,00
  
Kryteria POMOC TECHNICZNA
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)