Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.

Publication date 2020-05-27
End date 2020-06-09 00:00:00
Instytucja Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544095-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzynaście nw. części, tj.:
Część nr 1 - Leki, Część nr 2 - Wyroby medyczne jedno i wielorazowego użytku, Część nr 3 - Kaniule, Część nr 4 - Elektrody EKG, Część nr 5 - Akcesoria i materiały zużywalne do defibrylatorów Lifepak 12, Lifepak 15 i urządzeń do masażu serca Lucas 2, Część nr 6 - Akcesoria i materiały zużywalne do respiratora BabyPack 100, Część nr 7 - Kaniule nosowe i stabilizatory dla dzieci do respiratora BabyPack 100, Część nr 8 - Kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci, Część nr 9 - Paski testowe do glukometrów, Część nr 10 - Wideolaryngoskopy do trudnej intubacji jednorazowego użytku dla dorosłych i dzieci, Część nr 11 - Igły doszpikowe typu BIG, Część nr 12 - Zestawy wkłuć doszpikowych, Część nr 13 - Szyny do unieruchamiania złamań typu Kramera.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03016a02-1173-4d06-bd6f-0b7270f5a80f
Biuletyn 544095-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Regon 57738900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Starowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 384 065
Zamawiajacy fax 846 271 196
Zamawiajacy email pogotowiezamosc@wp.pl
Adres strony url www.pogotowie.zamosc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.zamosc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.zamosc.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
Numer referencyjny TA.ZP.2512.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzynaście nw. części, tj.: Część nr 1 - Leki, Część nr 2 - Wyroby medyczne jedno i wielorazowego użytku, Część nr 3 - Kaniule, Część nr 4 - Elektrody EKG, Część nr 5 - Akcesoria i materiały zużywalne do defibrylatorów Lifepak 12, Lifepak 15 i urządzeń do masażu serca Lucas 2, Część nr 6 - Akcesoria i materiały zużywalne do respiratora BabyPack 100, Część nr 7 - Kaniule nosowe i stabilizatory dla dzieci do respiratora BabyPack 100, Część nr 8 - Kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci, Część nr 9 - Paski testowe do glukometrów, Część nr 10 - Wideolaryngoskopy do trudnej intubacji jednorazowego użytku dla dorosłych i dzieci, Część nr 11 - Igły doszpikowe typu BIG, Część nr 12 - Zestawy wkłuć doszpikowych, Część nr 13 - Szyny do unieruchamiania złamań typu Kramera.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow posiada koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez Główny Inspektorat Farmaceutyczny na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inny dokument równoważny, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne. Jeżeli Wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia, na którą nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja zobowiązany jest dostarczyć stosowne oświadczenie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 do 4: 1) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2)pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) i pkt 2) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o którym mowa w pkt 2) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie dotyczące terminów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1., składa dokument, o którym mowa w pkt 1) i pkt 2), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja wydana przez Główny Inspektorat Farmaceutyczny na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inny dokument równoważny, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne. Jeżeli Wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia, na którą nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę ważnych w terminach, wymaganych prawem aktualnych dokumentów dopuszczających oferowane: a) produkty lecznicze do obrotu i stosowania na rynku polskim - zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2019 r. poz. 499, z późn. zm.); b) wyroby medyczne do obrotu i używania na rynku polskim - zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.), tj. świadectwa rejestracji, stosowne atesty, zezwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności oznakowanie CE; Na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca złoży na oferowane artykuły medyczne odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania/używania na terenie Polski. 3. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie Polski (dotyczy Części nr 10, 11, 12), tj.: a) deklaracja wytwórcy (deklarację zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych -zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, b) wpis do rejestru wyrobów medycznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru), 2. Oferta cenowa, sporządzona dla każdej Części zamówienia (Części od nr 1 do nr 13) oddzielnie, w sposób podany w SIWZ - załącznik nr 1, 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy (art. 25a ust 1 ustawy Pzp) – załącznik nr 2, 4. Dane o Wykonawcy – załącznik nr 4, 5. Próbki oferowanych artykułów medycznych – dot. Części nr 3, 4.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Kupujący dopuszcza następujące zmiany umowy: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT – w trakcie realizacji umowy, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto - cena netto nie ulega zmianie. Od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT podstawą rozliczenia nowej ceny brutto będzie cena netto, do której dodana zostanie wartość podatku VAT wynikająca z nowej stawki; 2) w przypadku zmiany cen urzędowych leków- dot. części nr 1; 3) w przypadku obniżenia ceny artykułu medycznego bez względu na przyczynę takiej zmiany, obniżenie ceny może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego, ani sporządzenia aneksu do umowy; 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku artykułu medycznego dopuszcza się zmianę na nowy artykuł medyczny o tych samych bądź lepszych parametrach, w cenie jednostkowej (netto) zaoferowanej w ofercie; 5) w przypadku zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.); 6) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę wielkości opakowań dostarczanych artykułów medycznych; zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) i nie może powodować wzrostu cen jednostkowych. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Kupującego.
IV 4 4 data 2020-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 58 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne jedno i wielorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 74 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Elektrody EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Akcesoria i materiały zużywalne do defibrylatorów Lifepak 12, Lifepak 15 i urządzeń do masażu serca Lucas 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 35 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Akcesoria i materiały zużywalne do respiratora BabyPack 100
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Kaniule nosowe i stabilizatory dla dzieci do respiratora BabyPack 100
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 7 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Paski testowe do glukometrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wideolaryngoskopy do trudnej intubacji jednorazowego użytku dla dorosłych i dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Igły doszpikowe typu BIG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zestawy wkłuć doszpikowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Szyny do unieruchamiania złamań typu Kramera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)