Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.

Publication date 2020-06-01
End date 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545678-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331400005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe, stanowiące załączniki nr 2-20 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
3. Ilości przedstawione w załącznikach – Formularze asortymentowo - cenowe są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian (zmniejszenia) ilości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa wymienionego w ww. załącznikach asortymentu następuje sukcesywnie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, z dostarczeniem do Apteki Szpitalnej w godzinach wskazanych we Wzorze umowy (załącznik nr 23 do SIWZ) zgodnie z zamówieniem sporządzonym każdorazowo przez Zamawiającego.
5. Wymagany termin ważności przedmiotu zamówienia – min. 12 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wcześniej wyrazi zgodę w zamówieniu na termin krótszy.
6. Zamawiający wymaga zabezpieczenia odpowiednich warunków transportu tego wymagających, zgodnie ze wskazaniami we wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ.
7. Realizacja dostawy asortymentu będzie następować w termiach wskazanych we Wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2deaab68-8b79-4d36-a4ce-1459b6aaa712
Biuletyn 545678-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Regon 41105015500000
Zamawiajacy adres ulica Pl. K. Marcinkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8/9
Zamawiajacy miejscowosc Gostyń
Zamawiajacy kod pocztowy 63-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 572 67 00 do 04
Zamawiajacy fax 65 572 11 01
Zamawiajacy email przetargi.spzozgostyn@gmail.com
Adres strony url http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń, pokój nr 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
Numer referencyjny SPZOZ.VI/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe, stanowiące załączniki nr 2-20 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ. 3. Ilości przedstawione w załącznikach – Formularze asortymentowo - cenowe są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian (zmniejszenia) ilości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa wymienionego w ww. załącznikach asortymentu następuje sukcesywnie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, z dostarczeniem do Apteki Szpitalnej w godzinach wskazanych we Wzorze umowy (załącznik nr 23 do SIWZ) zgodnie z zamówieniem sporządzonym każdorazowo przez Zamawiającego. 5. Wymagany termin ważności przedmiotu zamówienia – min. 12 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wcześniej wyrazi zgodę w zamówieniu na termin krótszy. 6. Zamawiający wymaga zabezpieczenia odpowiednich warunków transportu tego wymagających, zgodnie ze wskazaniami we wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ. 7. Realizacja dostawy asortymentu będzie następować w termiach wskazanych we Wzorze umowy – załącznik nr 23 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia –wg załącznika nr 21 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo - cenowy wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - wg zał. nr 2 - 20 do SIWZ w zależności od tego, które pakiety Wykonawca ofertuje. 3. Ewentualnie: Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekażą (bez wezwania) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg zał. nr 22 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach: Numer Pakietu Kwota wadium wyrażona w PLN: 1 1778 2 845 3 166 4 585 5 2329 6 70 7 209 8 107 9 486 10 465 11 369 12 234 13 107 14 69 15 36 16 76 17 220 18 56 19 216 2. Forma wadium 1) Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy: BGK Region Wielkopolski 69 1130 1088 0001 3166 0720 000 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: i. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. ii. którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to należy złożyć dokument gwarancji lub poręczenia w oryginale w formie pisemnej pod rygorem nieważności albo w formie elektronicznej na adres mailowy Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji lub poręczenia. 3) Zarówno na przelewie, jak i na dokumencie wadialnym powinien być wskazany numer postępowania, nadany przez Zamawiającego. 4) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostaje odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 5. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17 czerwca 2020 r. do godz. 10.00. Zgodnie z przepisem art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert zaś w przypadku wadium wnoszonego w innej formie – dokument wadialny musi być doręczony w oryginale Zamawiającemu w jednej z ww. form. 6. Zwrot lub utrata wadium: Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy: 1) zmiany numeru katalogowego wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie, w przypadku zmiany tego numeru przez producenta, dystrybutora lub Wykonawcę; 2) zmiany nazwy wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie w przypadku zmiany nazwy wyrobu przez producenta, dystrybutora lub Wykonawcę; 3) zmianę wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie, w udokumentowanej sytuacji zaprzestania bądź wstrzymania jego produkcji, na produkt równoważny, o tej samej lub niższej cenie; 4) zmianę wyrobu medycznego wyszczególnionego w Umowie w przypadku wprowadzenia wyrobu medycznego udoskonalonego lub nowocześniejszego zastępującego produkt wyszczególniony w Załączniku do niniejszej Umowy; 5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 6) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia cen jednostkowych wyrobów medycznych ani wartości Umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - sprzęt jednorazowego użytku (różne).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - odzież ochronna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - wyroby medyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - wyroby medyczne II.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - kaniule + system dostępu naczyniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - próżnociąg.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - asortyment jednorazowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - staplery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - rękawice chirurgiczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - sprzęt anestezjologiczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - akcesoria endoskopowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - szwy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - sprzęt specjalistyczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - szew do laparoskopii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - Szydło laparoskopowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - wyroby medyczne III.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 17 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - asortyment do wstrzykiwacza kontrastu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 18 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - torba na wymiociny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu - rękawice diagnostyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla apteki szpitalnej SPZOZ w Gostyniu, z podziałem na 19 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawierają Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 23 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)