Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe ( znak sprawy: ZP-22/20)

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546663-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe w oparciu o dokumentację określoną w §1 ust. 2 Projektu Umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
Dokumentacja określona w §1 ust. 2 projektu umowy tj. Wykaz sprzętu kuchennego oraz Rysunki: Rzut parteru i Rzut piwnicy stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
W zakres zamówienia wchodzi:
- dostarczenie, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż wyposażenia kuchni w miejscach wskazanych przez Kupującego w sposób zapewniający bezpieczną eksploatację,
- utrzymywanie porządku w czasie rozładunku prowadzonego na terenie obiektu, zabezpieczenie ścian, podłóg i otworów drzwiowych przed porysowaniem lub zniszczeniem, rozpakowywanie elementów wyposażenia i po zakończeniu dostawy oraz prac instalacyjnych, nadto usunięcia zbędnych opakowań z terenu oraz ich utylizacja na swój koszt.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyposażenie kuchni będzie wolne od wad, fabrycznie nowe
i będzie odpowiadać wymaganiom określonym w polskich przepisach dotyczących instalowania tego typu wyposażenia, w szczególności będzie posiadać certyfikaty PZH oraz na znak bezpieczeństwa
i będzie odpowiadać Polskim Normom oraz aprobatom technicznym w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji dla obiektów użyteczności publicznej.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wymiary wyposażenia kuchni należy sprawdzić w naturze przed dostawą. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 10%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 139cc012-b451-4b97-a358-7162496a852f
Biuletyn 546663-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Regon 15259663001080
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-691
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 93 93
Zamawiajacy fax 22 443 94 85
Zamawiajacy email sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony url www.srodmiescie.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe ( znak sprawy: ZP-22/20)
Numer referencyjny ZP-22/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe w oparciu o dokumentację określoną w §1 ust. 2 Projektu Umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Dokumentacja określona w §1 ust. 2 projektu umowy tj. Wykaz sprzętu kuchennego oraz Rysunki: Rzut parteru i Rzut piwnicy stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi: - dostarczenie, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż wyposażenia kuchni w miejscach wskazanych przez Kupującego w sposób zapewniający bezpieczną eksploatację, - utrzymywanie porządku w czasie rozładunku prowadzonego na terenie obiektu, zabezpieczenie ścian, podłóg i otworów drzwiowych przed porysowaniem lub zniszczeniem, rozpakowywanie elementów wyposażenia i po zakończeniu dostawy oraz prac instalacyjnych, nadto usunięcia zbędnych opakowań z terenu oraz ich utylizacja na swój koszt. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyposażenie kuchni będzie wolne od wad, fabrycznie nowe i będzie odpowiadać wymaganiom określonym w polskich przepisach dotyczących instalowania tego typu wyposażenia, w szczególności będzie posiadać certyfikaty PZH oraz na znak bezpieczeństwa i będzie odpowiadać Polskim Normom oraz aprobatom technicznym w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji dla obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymiary wyposażenia kuchni należy sprawdzić w naturze przed dostawą. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 10%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 97030,98
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie 5 dni od dnia zawarcia umowy. Zakończenie do dnia 14 sierpnia 2020r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 2. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ( bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej i wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające umocowanie do samodzielnego reprezentowania wspólników ( np. umowę spółki lub uchwałę wspólników). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 3 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji w przypadku działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane? 1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

Criterion

Kryteria Okres rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)