Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-24 00:00:00
Instytucja Gmina Goleniów
Miejscowość Goleniów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547735-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj" w zakresie którego jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zezwoleń i/lub decyzji administracyjnych wymaganych Prawem Budowlanym umożliwiającym realizację zadania oraz wykonanie robót budowlanych (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej) wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
2.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie:
a) na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
- uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
- wykonania rozbudowy monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe, o których mowa w SIWZ,

UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie. Zamawiający najdalej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania dokumentacji projektowej, zaakceptuje ją bądź zgłosi ewentualne uwagi. Po zaakceptowaniu dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, Wykonawca złoży ją w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, celem zatwierdzenia. Zatwierdzoną dokumentację Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi.

W przypadku, gdy Zamawiający nie dotrzyma w/w 7 – dniowego terminu, Wykonawca będzie miał prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całości przedmiotu zamówienia o ilość dni wynikających z dłuższego opracowywania odpowiedzi Zamawiającego dla Wykonawcy.

b) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, Konserwatorem Zabytków oraz z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu- jeżeli dotyczy
d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych przyłączy energetycznych i światłowodowych.
e) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
f) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
g) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania punktów kamerowych.

2.2. w zakresie wykonania robót budowlanych:

- wykonanie robót, o których mowa w SIWZ.

- uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania punktów kamerowych do użytkowania.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de8942bf-be43-4b50-aca5-472bee22a847
Biuletyn 547735-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Goleniów
Regon 81168436700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Lotników 1
Zamawiajacy miejscowosc Goleniów
Zamawiajacy kod pocztowy 72-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 698 200
Zamawiajacy fax 914 698 298
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Adres strony url www.goleniow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.goleniow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.goleniow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na podany poniżej adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok.212
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny WGG.271.4.15.2020.EJ
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Rozbudowa monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj" w zakresie którego jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zezwoleń i/lub decyzji administracyjnych wymaganych Prawem Budowlanym umożliwiającym realizację zadania oraz wykonanie robót budowlanych (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej) wraz z świadczeniem gwarancyjnej obsługi serwisowej przez 12 miesięcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 2.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie: a) na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: - uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, - wykonania rozbudowy monitoringu o dodatkowe 2 punkty kamerowe, o których mowa w SIWZ, UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie. Zamawiający najdalej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania dokumentacji projektowej, zaakceptuje ją bądź zgłosi ewentualne uwagi. Po zaakceptowaniu dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, Wykonawca złoży ją w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, celem zatwierdzenia. Zatwierdzoną dokumentację Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi. W przypadku, gdy Zamawiający nie dotrzyma w/w 7 – dniowego terminu, Wykonawca będzie miał prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całości przedmiotu zamówienia o ilość dni wynikających z dłuższego opracowywania odpowiedzi Zamawiającego dla Wykonawcy. b) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, Konserwatorem Zabytków oraz z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu- jeżeli dotyczy d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych przyłączy energetycznych i światłowodowych. e) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, f) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. g) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania punktów kamerowych. 2.2. w zakresie wykonania robót budowlanych: - wykonanie robót, o których mowa w SIWZ. - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania punktów kamerowych do użytkowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w punkcie 6 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w punkcie 6 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj., że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie lub wykonują należycie co najmniej 1 usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub/i przebudowę systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum dwóch punktów kamerowych IP PTZ D/N wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie lub/i przebudowie systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum dwóch punktów kamerowych IP PTZ D/N wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. W niniejszej SIWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U 2019 poz. 1186 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania, odpowiadające przedmiotowi zamawiania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe: w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej na budowę lub/i przebudowę monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej dwa punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej. b) kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – minimalne wymagania:  kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamawiania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,  doświadczenie zawodowe: pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej, polegającej budowie lub/i przebudowie monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej dwa punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej. Połączenie funkcji osób, o których mowa w pkt 2 lit. a) – b) możliwe jest tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla poszczególnych osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U 2019 poz. 1186 ze zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1117). , 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowalne lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu są dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub/i przebudowę systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum dwóch punktów kamerowych IP PTZ D/N wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług/ robót budowlanych wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie lub/i przebudowie systemu monitoringu miejskiego (przestrzeni publicznej) minimum dwóch punktów kamerowych IP PTZ D/N wraz z przyłączami energetycznymi i przyłączami telekomunikacyjnymi opartymi o łączność światłowodową między punktami kamerowymi a centrum oglądowym o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług/ robót budowlanych wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Uwaga! Jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonania umowy obejmującym swoim zakresem zadanie w formule zaprojektuj wybuduj na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi (łącznie) o których mowa w pkt 6.3.1 ppkt 1) i ppkt 2) wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia dany warunek. W takim przypadku w wykazie usług lub robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić zakres w taki sposób, aby jednoznacznie wynikało, iż: - opracował dokumentację, o której mowa w pkt 6.3.1. ppkt. 1) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. - wykonał jedną robotą budowlaną , o której mowa w pkt 6.3.1. ppkt. 2) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania, odpowiadające przedmiotowi zamawiania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe: w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej na budowę lub/i przebudowę monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej dwa punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej b) kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – minimalne wymagania:  kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamawiania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,  doświadczenie zawodowe: pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej, polegającej budowie lub/i przebudowie monitoringu miejskiego, która obejmowała swoim zakresem co najmniej dwa punkty kamerowe IP-PTZ D/N zlokalizowane na terenie miasta z wykorzystaniem łączności światłowodowej. Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U 2019 poz. 1186 ze zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1117). Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz). 4) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz).
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienie zadań punktowanych w kryterium pn.: „Dodatkowe doświadczenie projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia” przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ (W przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach danego kryteriów oceny ofert), c) zestawienie zadań punktowanych w kryterium pn.: „ Dodatkowe doświadczenie kierownika robót wyznaczonego do realizacji zamówienia” przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ (W przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach danego kryteriów oceny ofert), d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; g) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.1. do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie jest Pani Marta Kachniarz, kontakt: adres e-mail: abi@goleniow.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na podpisaną umowę o dofinansowanie projektu oraz ze względu na cele archiwalne - zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Dodatkowe doświadczenie projektanta
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe doświadczenie kierownika robót
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)