Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia.

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548723-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia podzielony jest na trzy zadania których przedmiotem jest:
ZADANIE I: Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury serwerowej wysokiej dostępności o serwerownię zapasową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 do SIWZ.
ZADANIE II: Zakup i dostawa 5 sztuk 48-portowych przełączników PoE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do SIWZ.
ZADANIE III - Zakup i dostawa karty rozszerzeń z 8 interfejsami sieciowymi do klastra zapór sieciowych UTM 2X STORMSHIELD SN 710. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.3 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki/producenta, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech).
3. Wymagany przez Zamawiającą okres gwarancji ze wsparciem serwisowym (kryterium oceniane) oraz rękojmi:
- Zadanie I – minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na wszystkie urządzenia ze wsparciem serwisowym 8x5 (NBD), zgodnie z załącznikiem 1.1 do SIWZ. Okres rękojmi zostaje zrównany z zaoferowanym okresem gwarancji.
- Zadanie II – minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na wszystkie urządzenia ze wsparciem serwisowym 8x5 (NBD), zgodnie z pkt. 4) załącznika 1.2 do SIWZ. Okres rękojmi zostaje zrównany z zaoferowanym okresem gwarancji.
- Zadanie III – minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na wszystkie urządzenia ze wsparciem serwisowym 8x5 (NBD), zgodnie z pkt. 2 załącznika 1.3 do SIWZ. Okres rękojmi zostaje zrównany z zaoferowanym okresem gwarancji.

4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), w wersjach ostatecznych, ustalonych w trakcie postępowania przetargowego uwzględniająca modyfikacje ;
2) Oferta Wykonawcy

5. Oznaczenie wg CPV:.
48820000-2 Serwery
48823000-3 Serwery plików
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 Urządzenia sieciowe
72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziba Zamawiającej Centralna Szkoła PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.

7. W związku z brakiem możliwości przestoju pracy infrastruktury serwerowej oraz czasowego wyłączenia dostępu do sieci w czasie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 -15:30, prace wymagające wyłączenia elementów infrastruktury sieciowej i serwerowej, należy wykonywać po godzinach pracy Zamawiającego lub w weekendy. Prace takie należy uzgadniać z pracownikami Wydziału Informatyki
i Łączności z minimum dwudniowym wyprzedzeniem.

8. Mając na uwadze fakt iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 162. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert.

9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości:
- zadanie I - 0% dla serwerów oraz urządzeń do transmisji danych (rozdział II pkt. 1-3 załącznika 1.1 do SIWZ) oraz 23% dla pozostałej części zamówienia (przełączniki, licencje, oraz wdrożenie – rozdział II pkt. 4 i 5 załącznika 1.1 do SIWZ) zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 106). Stawka podatku VAT w wysokości 0% ma zastosowanie z uwagi na fakt, iż Zamawiająca jest placówką oświatową.
- zadanie II – 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 106).
- zadanie III – 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 106).
10. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
11. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3126a42f-c42a-48bb-80aa-ed9922efbc70
Biuletyn 548723-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Regon 15012365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sabinowska
Zamawiajacy adres numer domu 62/64
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (34) 34-77-000, (34) 34-77-100,
Zamawiajacy fax (34) 34-77-104
Zamawiajacy email przetargi@cspsp.pl,
Adres strony url www.cspsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cspsp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, sekretariat komendanta
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia.
Numer referencyjny WT.2370.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia podzielony jest na trzy zadania których przedmiotem jest: ZADANIE I: Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury serwerowej wysokiej dostępności o serwerownię zapasową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 do SIWZ. ZADANIE II: Zakup i dostawa 5 sztuk 48-portowych przełączników PoE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do SIWZ. ZADANIE III - Zakup i dostawa karty rozszerzeń z 8 interfejsami sieciowymi do klastra zapór sieciowych UTM 2X STORMSHIELD SN 710. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.3 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki/producenta, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 3. Wymagany przez Zamawiającą okres gwarancji ze wsparciem serwisowym (kryterium oceniane) oraz rękojmi: - Zadanie I – minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na wszystkie urządzenia ze wsparciem serwisowym 8x5 (NBD), zgodnie z załącznikiem 1.1 do SIWZ. Okres rękojmi zostaje zrównany z zaoferowanym okresem gwarancji. - Zadanie II – minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na wszystkie urządzenia ze wsparciem serwisowym 8x5 (NBD), zgodnie z pkt. 4) załącznika 1.2 do SIWZ. Okres rękojmi zostaje zrównany z zaoferowanym okresem gwarancji. - Zadanie III – minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na wszystkie urządzenia ze wsparciem serwisowym 8x5 (NBD), zgodnie z pkt. 2 załącznika 1.3 do SIWZ. Okres rękojmi zostaje zrównany z zaoferowanym okresem gwarancji. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), w wersjach ostatecznych, ustalonych w trakcie postępowania przetargowego uwzględniająca modyfikacje ; 2) Oferta Wykonawcy 5. Oznaczenie wg CPV:. 48820000-2 Serwery 48823000-3 Serwery plików 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32420000-3 Urządzenia sieciowe 72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziba Zamawiającej Centralna Szkoła PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64. 7. W związku z brakiem możliwości przestoju pracy infrastruktury serwerowej oraz czasowego wyłączenia dostępu do sieci w czasie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 -15:30, prace wymagające wyłączenia elementów infrastruktury sieciowej i serwerowej, należy wykonywać po godzinach pracy Zamawiającego lub w weekendy. Prace takie należy uzgadniać z pracownikami Wydziału Informatyki i Łączności z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. 8. Mając na uwadze fakt iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 162. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. 9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: - zadanie I - 0% dla serwerów oraz urządzeń do transmisji danych (rozdział II pkt. 1-3 załącznika 1.1 do SIWZ) oraz 23% dla pozostałej części zamówienia (przełączniki, licencje, oraz wdrożenie – rozdział II pkt. 4 i 5 załącznika 1.1 do SIWZ) zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 106). Stawka podatku VAT w wysokości 0% ma zastosowanie z uwagi na fakt, iż Zamawiająca jest placówką oświatową. - zadanie II – 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 106). - zadanie III – 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 106). 10. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 11. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań;
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań;
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostaw z wdrożeniem rozwiązań serwerowych (w ramach 2 odrębnych kontraktów), o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każdy z dwóch kontraktów, z potwierdzeniem, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe (niniejszy warunek dotyczy Wykonawcy wyłącznie przy ubieganiu się o zamówienie w zakresie zadania I)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostaw z wdrożeniem rozwiązań serwerowych (w ramach 2 odrębnych kontraktów), o łącznej wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każdy z dwóch kontraktów, z potwierdzeniem, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie) (Warunek postawiony w niniejszym pkt. dotyczy wyłącznie zamówienia udzielanego w zakresie zadania I). 2. Dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane w należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (niniejsze dotyczy wyłącznie zamówienia udzielanego w zakresie zadania I).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca wymaga przedłożenie oryginału tego dokumentu. Dopuszcza się złożenia z ofertą potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą lecz nie złączony z nią na stałe przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na podstawie art. 22a ust.2.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: -ZADANIE I: Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury serwerowej wysokiej dostępności o serwerownię zapasową: 8000,00 zł -ZADANIE II: Zakup i dostawa 5 sztuk 48-portowych przełączników PoE: 1000,00 zł -ZADANIE III: Zakup i dostawa karty rozszerzeń z 8 interfejsami sieciowymi do klastra zapór sieciowych UTM 2X STORMSHIELD SN 710: 300,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ . 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucona. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiająca dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) koniecznością wykonania prac dodatkowych wpływających na termin wykonania prac objętych umowa podstawową, b) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającej, takich jak: opóźnienia, utrudnienia prac, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającej. 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy za które odpowiedzialność ponosi Zamawiająca, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającej oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 3) usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji, 4) zmiany stawki podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto (Zamawiająca przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT), 5) zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci odmiennych od przyjętych w specyfikacjach, warunków wykonywania prac skutkujących niemożliwością zrealizowania umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, 6) gdy zajdą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) 7) w przypadku wprowadzenia prac zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającą lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającej, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji elementów, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu umowy, e) konieczność wprowadzenia korzystnych dla ZAMAWIAJACEJ zmian cech towaru, f) konieczność korzystnej zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą cech towaru, g) gdy świadczenie WYKONAWCY stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu kodeksu cywilnego, h) w razie likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez ZAMAWIAJĄCĄ wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawcy, i) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od WYKONAWCY ani ZAMAWIAJĄCEJ okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia. 2. Szczegółowy zakres prac zamiennych musi zostać udokumentowany. Wprowadzenie prac zamiennych w żaden sposób nie może wpłynąć na zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonej w § 5 ust. 1 umowy. 3. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności., zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010). 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010)
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Wykonawca taki zobowiązany jest do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja), Zamawiający może zwrócić się przed podpisaniem umowy o przedłożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE I: Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury serwerowej wysokiej dostępności o serwerownię zapasową.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa serwerów i urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury serwerowej wysokiej dostępności o serwerownię zapasową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 do SIWZ. 1. Serwer do wirtualizacji - szt. 1; 2. Serwer plików - typ A- szt. 1; 3. Serwer plików - typ B- szt. 1; 4. Przełącznik sieciowy A- szt. 2; 5. Przełącznik sieciowy B- szt. 2; 6. Usługa wdrożenia oraz pozostałe elementy nie wymienione powyżej - 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE II: Zakup i dostawa 5 sztuk 48-portowych przełączników PoE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa 5 sztuk 48-portowych przełączników PoE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE III - Zakup i dostawa karty rozszerzeń z 8 interfejsami sieciowymi do klastra zapór sieciowych UTM 2X STORMSHIELD SN 710.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis ZADANIE III - Zakup i dostawa karty rozszerzeń z 8 interfejsami sieciowymi do klastra zapór sieciowych UTM 2X STORMSHIELD SN 710. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja z usługą wsparcia serwisowego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)