GuidZP400 |
2784a1f9-f17d-41f6-9503-b826df72619f
|
Biuletyn |
548168-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29114175200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Radomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Starachowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 273 91 82,
|
Zamawiajacy fax |
41 273 92 29
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.starachowice.pl,
|
Adres strony url |
https://portal.smartpzp.pl/szpital.starachowice/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/szpital.starachowice/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/szpital.starachowice/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/szpital.starachowice/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków, plastrów oraz leczniczych środków technicznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
|
Numer referencyjny |
P/15/03/2020/OP-HEM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest :
dostawa opatrunków, plastrów oraz leczniczych środków technicznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomskiej 70 ujętych w Pakietach w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz wyrobów ( załącznik nr 6 do SIWZ) z opisem wymagań minimalnych i ilość przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
poprzez przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
poprzez przedstawienie wykazu dostaw lub usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w:
pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo
że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert)
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument,
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje
się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
|
Zakresie warunkow udzialu |
3.1 informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia
(sumę gwarancyjną), równą co najmniej dla:
Pakietu nr 1 – 1 500,00 zł., Pakietu nr 2 – 50 000,00 zł., Pakietu nr 3 – 80 000,00 zł.,
Pakietu nr 4 – 20 000,00 zł., Pakietu nr 5 – 5 000,00 zł, Pakietu nr 6 – 7 000,00 zł.,
Pakietu nr 7 – 80 000,00 zł., Pakietu nr 8 – 100 000,00 zł.,
3.2 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot
zamówienia o wartości, co najmniej dla:
Pakietu nr 1 – 1 500,00 zł., Pakietu nr 2 – 50 000,00 zł., Pakietu nr 3 – 80 000,00 zł.,
Pakietu nr 4 – 20 000,00 zł., Pakietu nr 5 – 5 000,00 zł, Pakietu nr 6 – 7 000,00 zł.,
Pakietu nr 7 – 80 000,00 zł., Pakietu nr 8 – 100 000,00 zł.,
3a Dowodami, o których mowa w pkt 3.2 są referencje bądź inne dokumenty, z tym, że w odniesieniu
do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w/w dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu
składania ofert
3b Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego
dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę
innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4.1 oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE
potwierdzające, że jest dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą
z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.).
Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania
Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie
badania i oceny ofert.
4.2 opisy, fotografie ze stron katalogowych wyrobów medycznych, itp. Opisy, dotyczące dostarczonej próbki, a w szczególności skład materiałowy, parametry takie jak np. rozmiar, gramatura, waga, sposób sterylizacji itp. nie zawierają wszystkich informacji określonych i wymaganych w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia Kart danych technicznych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia dokumentów, na podstawie których, Zamawiający jednoznacznie potwierdzi zgodność zadeklarowanego wyrobu z opisem w SIWZ.
4.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki towaru, do zweryfikowania oferty, dla których
Zamawiający nie określił kryterium oceny ofert „jakość”, na żądanie zamawiającego w terminie 3 dni
roboczych od momentu zawiadomienia pisemnego o takiej potrzebie. W takim przypadku próbki nie są
wymagane na dzień składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ),
1.3 wykaz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia
podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 15
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach:
a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej,
b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie.
c) zmian (aktualizacji) nr katalogowych, nazw handlowych wyrobów
d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w pakiecie. Zamawiający może składać
zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość
wartość innych pozycji w pakiecie. Zmiany wartości poszczególnych pozycji w pakiecie nie mogą spowodować
zwiększenia wartości brutto danego pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek
Zamawiającego
e) zmian wskazanych postanowieniami §2 ust.6 i 7
2. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w §2 ust. 1 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż 6 miesiące tj. do dnia ……….2021 r., o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem
zmian określonych w ust. 1 lit. „a” i „d”.
4. W przypadku wydłużenia czasu trwania niniejszej umowy w drodze aneksu zawartego zgodnie z ust. 2,
strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w §15a
§ 15a
Możliwości zmian wysokości wynagrodzenia
1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wyko¬nawcy w następujących warunkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 wykonaw¬ca składa pisemny wniosek o zmianę umowy
o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów
zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne
i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 wyko¬nawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy
o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów
zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące
uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wyko¬nawcy po zmianie umowy,
w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia
wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej.
Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wyko¬nawca obowiązkowo
ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy mini¬malnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające
z podwyższenia wyna¬grodzeń pracownikom wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania
do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 wyko¬nawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy
o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowot¬nemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne lub zmianie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wniosek powinien
zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy
po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wyka¬zać związek pomiędzy wnioskowaną
kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, na
kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które
wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 3.
5. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wy¬znacza datę podpisania aneksu
do umowy.
6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia
aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 5.
7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, na koszty wykonania zamówienia należy
do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez zamawiającego.
8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wynikające z zapisów §15a muszą być dokonane w formie
pisemnego aneksu uzgodnionego przez strony niniejszej umowy.
9. Strony dopuszczają możliwość dokonywania koniecznych zmian umowy w zakresie, w jakim zmiany te będą
konsekwencją wejścia w życie określonych przepisów prawa, odnoszących się do przedmiotu zamówienia, pod
warunkiem, że zmiany te nie będą skutkować dla Zamawiającego: pogorszeniem parametrów wyrobów,
podwyższeniem ich ceny”
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
seton, tampony z gazy, opaska elastyczne, rękaw podgipsowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przylepiec chirurgiczny, Plaster na tkaninie bawełnianej, Plaster przezroczysty perforowany na folii polietylenowej hypoalergiczny, Plaster z opatrunkiem na tkaninie,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylny poliuretanowy opatrunek do mocowania kaniul obwodowych z wycięciem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elastyczny opatrunek poliestrowy powleczony srebrem nanokrystalicznym , Opatrunek zawierający wkładkę piankową o strukturze plastra miodu ,Opatrunek z trójwarstwowej pianki w kształcie kieszonki ,Samoprzylepny, pięciowarstwowy opatrunek z pianki poliuretanowej na rany o dużym wysięku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Uniwersalne chusteczki do skóry do usuwania kleju
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Żel hydrokoloidowy z karnozyną przyspieszający gojenie do stosowania na rany, otarcia, odleżyny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jałowy seton gazowy, Jałowy kompres gazowy, Jałowa opaska elastyczna, Jałowa opaska dziana , Opatrunek włókninowy, Jałowe serwety gazowe, Jałowe tupfery kule, Jałowe tupfery fasolkiałowy podkład podgipsowy, Sterylne serwety operacyjne z nitką radiacyjną
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182300-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
konsola do rotablacii
|
| |