Dostawa systemów interaktywnej prezentacji multimedialnej, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów

Publication date 2020-06-12
End date 2020-06-22 00:00:00
Instytucja Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów
Miejscowość Domaniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550119-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest system interaktywnej prezentacji multimedialnej, rozumiany jako zintegrowany zespół elementów multimedialnych, szczegółowo opisany w Załącznikach 5a i 5b niniejszej SIWZ wraz z dostawą do budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów w Wierzbnie i Domaniowie.
2. Informacja o lokalizacji miejsc dostawy i montażu:
a) Domaniów - nr działki 14/1, 14/2, AM-1, Obręb: 0004 Domaniów
b) Wierzbno - nr działki: 340/3, 340/7, AM-1, Obręb: 0022 Wierzbno
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawę przedmiotu zamówienia,
2) instalację,
3) wdrożenie,
4) szkolenie personelu Zamawiającego,
5) obsługę posprzedażową, w zakresie w jakim wynika to z postanowień SIWZ oraz jej Załączników
5a i 5b.
4. Oferowane produkty mają być kompletne, fabrycznie nowe i nieuszkodzone. System po jego dostawie i instalacji przez Wykonawcę powinien być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
5. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, tj. Załączniki nr 5a i 5b do SIWZ, przedstawia minimalne wymagania Zamawiającego.
6. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności.
7. Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.

8. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym ewentualnych wątpliwości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem:
• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych),
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Dopuszcza się stosowanie zamienników o parametrach nie gorszych niż proponowane.
Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. Wszelkie ewentualne zmiany w trakcie realizacji wymagają akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego i wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania.
10. Na cały przedmiot umowy (w rozumieniu zintegrowanego systemu), Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d723b4b-fa67-432b-bc14-e7939762da7c
Biuletyn 550119-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów
Regon 369608833
Zamawiajacy adres ulica Domaniów
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Domaniów
Zamawiajacy kod pocztowy 55-216
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713017879, 713017879
Zamawiajacy email kultura@gminadomaniow.pl, kultura@gminadomaniow.pl
Adres strony url http://ckic-domaniow.bipstrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, na operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej” oraz na operacje typu „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl LEGE - Usługi Doradcze Krzysztof Petrykiewicz, ul. Słowiańska 14, 55-200 Oława - działający na podstawie pełnomocnictwa
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ckic-domaniow.bipstrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający odstępuje od użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert, z uwagi na fakt, iż użycie środków komunikacji elektronicznej wymagałoby specjalistycznego sprzętu, który nie jest dostępny dla zamawiającego. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, Domaniów 15, 55-216 Domaniów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemów interaktywnej prezentacji multimedialnej, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów
Numer referencyjny 2/CKCD/LEGE/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest system interaktywnej prezentacji multimedialnej, rozumiany jako zintegrowany zespół elementów multimedialnych, szczegółowo opisany w Załącznikach 5a i 5b niniejszej SIWZ wraz z dostawą do budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów w Wierzbnie i Domaniowie. 2. Informacja o lokalizacji miejsc dostawy i montażu: a) Domaniów - nr działki 14/1, 14/2, AM-1, Obręb: 0004 Domaniów b) Wierzbno - nr działki: 340/3, 340/7, AM-1, Obręb: 0022 Wierzbno 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę przedmiotu zamówienia, 2) instalację, 3) wdrożenie, 4) szkolenie personelu Zamawiającego, 5) obsługę posprzedażową, w zakresie w jakim wynika to z postanowień SIWZ oraz jej Załączników 5a i 5b. 4. Oferowane produkty mają być kompletne, fabrycznie nowe i nieuszkodzone. System po jego dostawie i instalacji przez Wykonawcę powinien być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 5. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, tj. Załączniki nr 5a i 5b do SIWZ, przedstawia minimalne wymagania Zamawiającego. 6. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. 7. Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym ewentualnych wątpliwości w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem: • gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych), • charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), • charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału), • parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), • wyglądu (struktura, barwa, kształt), • parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Dopuszcza się stosowanie zamienników o parametrach nie gorszych niż proponowane. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. Wszelkie ewentualne zmiany w trakcie realizacji wymagają akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego i wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania. 10. Na cały przedmiot umowy (w rozumieniu zintegrowanego systemu), Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okreslenie warunkow o Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow o Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie polegające na realizacji: a) Dla części 1 zamówienia: 1 zadania polegającego na dostawie i montażu urządzeń multimedialnych, o wartości brutto min: 150 000 zł. b) Dla części 2 zamówienia: 1 zadania polegającego na dostawie i montażu urządzeń multimedialnych, o wartości brutto min: 150 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Przepis dot. możliwości złożenia innych dokumentów (np. oświadczeń własnych Wykonawcy) ma charakter wyjątkowy i powinien być interpretowany ściśle, co przeczy praktyce dowolnego zastępowania dowodów oświadczeniami Wykonawcy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnego oświadczenia, Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia wyjaśnień w zakresie przyczyn o nieobiektywnym charakterze uzasadniających założenie w ofercie oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca, w myśl art. 22a ustawy, w celu spełnienia warunków określonych w ust. 1, może w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Zamawiający wskazuje, że stosowna sytuacja, o której mowa w ust. 2, wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, jeśli nie wskaże dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w formularzu ofertowym; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik Nr 7 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedłożyć: • wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wskazanych w rozdziale 4 ust. 1 pkt 3) lit. a) SIWZ (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w poprzedzającym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio jak w poprzedzającym ustępie. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 6. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości • Dla części 1 zamówienia w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) • Dla części 2 zamówienia w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 24 9585 0007 2006 0300 0332 0002 – odrębnie dla każdej z części na które Wykonawca składa oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć potwierdzenie dokonania przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 3 i 5, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty (Zamawiający zaleca umieszczanie oryginału „luzem" - w wewnętrznej kopercie lub koszulce, a do oferty załączanie kserokopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 4 (gwarancji ubezpieczeniowej), w przypadku gdy z treści dokumentu wynika, że w celu realizacji postanowień gwarancji, niezbędne jest przedstawianie Gwarantowi oryginału gwarancji, oryginał takiego dokumentu należy dołączyć do oferty zgodnie z opisem zawartym w ust. 5. W pozostałych przypadkach (tj. gdy z treści dokumentu nie wynika konieczność przedstawiania Gwarantowi oryginału) wystarczy załączenie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pomimo tego Zamawiający zaleca aby zawsze załączać oryginał gwarancji wadium. 7. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, musi ono spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów, Domaniów 15, 55-216 Domaniów i jednoznacznie wskazywać część zamówienia, którą zabezpiecza. 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęte zostają data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takie jest w postępowaniu wymagane). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejszą. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wadium musi być wniesione co najmniej na okres związania ofertą. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna, należy pamiętać, że pierwszym dniem obowiązywania wadium musi być dzień w którym przypada termin składania ofert. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takie zabezpieczenie było w postępowaniu wymagane); 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany lub wynikają one wprost z właściwych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów; 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod.lege.olawa@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres niezbędny na potrzeby rozliczenia projektu, który objął wsparciem finansowym przedmiot zamówienia oraz do czasu zakończenia archiwizowania dokumentacji; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). 7. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 8. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia została ujęta w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Multimedia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą określonego źródła, wyrobu, źródła, znaków towarowych lub specyficznego odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest obowiązany wykazać za pomocą jakichkolwiek dowodów, ale w sposób zadowalający Zamawiającego, że to co oferuje jest równoważne z opisanym przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis DOMANIÓW 1. Interaktywny ekran mgłowy Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, konfiguracją i kalibracją komplet-nego rozwiązania systemowego ekranu mgłowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem. System umożliwiać będzie wyświetlanie obrazów na ekranie z mgły wytwarzanej na bazie wody, z możliwością sterowania obrazem za pomocą gestów. System winien zapewniać możliwość jego przenoszenia. W skład kompletnego systemu mgłowego wchodzi: generator pary; sprzęt do obrazowania; urządzenie - system interakcji i detekcji ruchu; zbiornik wody; bramka montażowa (kratownica); mata zbierająca wilgoć; skrzynia transportowa umożliwiająca bezpieczny transport urządzenia. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 12 dedykowanych interaktywnych efektów – animacji (2 x 15 sek. animacja 3D.; 10 x animacji 2D i 3D) o tematyce uzgodnionej z Zamawiającym. Parametry techniczne: • Obszar ekranu: min. 2m * 1.5 m, • Sprzęt do obrazowania: projektor lub laser, • Zasilanie: 220-230 V, • Zużycie wody: max. 20L / H, • Jasność projektora: min. 6000 ANSI Lumenów, • Objętości mgły powinna być regulowana, • Szerokość mgły powinna być regulowana do min. 2 m. 2. Stół interaktywny Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, konfiguracją i kalibracją kompletnego stołu interaktywnego wraz z osprzętem i oprogramowaniem. Stół interaktywny składa się z zabezpieczonego szkłem hartowanym ekranu; systemu wielodotykowego, komputera sterującego, ergonomicznej i bezpiecznej dla dzieci obudowy w kolorze (z palety RAL) wskazanym przez Zamawiającego. Stolik wyposażony jest w zestaw interaktywnych aplikacji i gier dla dzieci w wieku 6-12 lat i przyjazny interfejs wyboru aplikacji. Dostarczone oprogramowanie powinno zawierać zestaw gotowych aplikacji, jak i oprogramowanie do samodzielnego tworzenia nowych treści wielodotykowych przez Zamawiającego. Parametry techniczne (min.): Panel LCD: 1) Wielkość ekranu minimum: 55” podświetlenie LED 2) Rozdzielczość natywna minimum: 1920*1080 FHD, 3) Intensywność pikseli (mm) minimum: 0.4845(H)×0.4845(V), 4) Jasność (nits) minimum: 350nnits, 5) Kontrast minimum: 4000:1, 6) Kąty widzenia minimum: 178°/178° 7) Czas Reakcji minimum: 5ms, 8) Głośniki: wbudowane, minimum: 2X5W Dotyk pojemnościowy: 1) Ilość punktów dotykowych: min. 20, 2) Aktywność klikania: Nie wymaga minimalnego nacisku, 3) Trwałość Dotyku minimum: 60,000,000 touch/cm², 4) Rozdzielczość minimum: 32768*32768, 5) Odchylenie liniowości: ±1mm, 6) Ilość klatek na sekundę: do 450 fps, 7) Typowy czas reakcji: 3-10ms, Komputer sterujący: • Procesor: zaprojektowany do pracy w komputerach mobilnych. Komputer powinien osiągać w teście wydajności Passmark CPU Benchmark co najmniej 3594 punktów. Wynik zapropo-nowanego procesora musi znajdować się na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php • Pamięć: RAM 8GB DDR4 • Karta Grafiki: Zintegrowana • Rodzaje wejść / wyjść – ilości minimalne: - 1x mini HDMI 1.4a, - 1x mini DisplayPort 1.2, - Wyjście Słuchawkowe/Mikrofonowe, - Liczba złączy USB: min. 3x USB 3.0, - Min. 2x Internal USB 2.0, - Czujnik podczerwieni. • Karta sieciowa: 10/100/1000Mbps • Wi-Fi: w standardzie IEEE 802.11. • Dźwięk: Zintegrowany • Dysk: 500 GB SSD (minimalna pojemność) • Zasilacz • Zainstalowany system operacyjny Oprogramowanie: Oprogramowanie musi zostać wykonane w technologii umożliwiającej tworzenie własnych personalizowanych wersji oprogramowania bezpośrednio z menu głównego, prezentacji wy-branych stron internetowych, rysowanie, robienie notatek, jak również pakietu min, 12 gier na koncentrację i zręcznościowych typu: memo, quiz, puzzle, labirynt, kręgle, piani-no/perkusja, hokej wraz z możliwością tworzenia kolejnych wersji w oparciu o grafiki i treści Zamawiającego. Aplikacja dostarczona w polskiej wersji językowej wraz ze szkoleniem doty-czącym tworzenia kolejnych wersji prezentacji. WIERZBNO 1. Interaktywny ekran mgłowy Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, konfiguracją i kalibracją komplet-nego rozwiązania systemowego ekranu mgłowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem. System umożliwiać będzie wyświetlanie obrazów na ekranie z mgły wytwarzanej na bazie wody, z możliwością sterowania obrazem za pomocą gestów. System winien zapewniać możliwość jego przenoszenia. W skład kompletnego systemu mgłowego wchodzi: generator pary; sprzęt do obrazowania; urządzenie - system interakcji i detekcji ruchu; zbiornik wody; bramka montażowa (kratownica); mata zbierająca wilgoć; skrzynia transportowa umożliwiająca bezpieczny transport urządzenia. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 12 dedykowanych interaktywnych efektów – animacji (2 x 15 sek. animacja 3D.; 10 x animacji 2D i 3D) o tematyce uzgodnionej z Zamawiającym. Parametry techniczne: • Obszar ekranu: min. 2m * 1.5 m, • Sprzęt do obrazowania: projektor lub laser, • Zasilanie: 220-230 V, • Zużycie wody: max. 20L / H, • Jasność projektora: min. 6000 ANSI Lumenów, • Objętości mgły powinna być regulowana, • Szerokość mgły powinna być regulowana do min. 2 m. 2. Stół interaktywny Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, konfiguracją i kalibracją kompletnego stołu interaktywnego wraz z osprzętem i oprogramowaniem. Stół interaktywny składa się z zabezpieczonego szkłem hartowanym ekranu; systemu wielodotykowego, komputera sterującego, ergonomicznej i bezpiecznej dla dzieci obudowy w kolorze (z palety RAL) wskazanym przez Zamawiającego. Stolik wyposażony jest w zestaw interaktywnych aplikacji i gier dla dzieci w wieku 6-12 lat i przyjazny interfejs wyboru aplikacji. Dostarczone oprogramowanie powinno zawierać zestaw gotowych aplikacji, jak i oprogramowanie do samodzielnego tworzenia nowych treści wielodotykowych przez Zamawiającego. Parametry techniczne (min.): Panel LCD: 1) Wielkość ekranu minimum: 55” podświetlenie LED 2) Rozdzielczość natywna minimum: 1920*1080 FHD, 3) Intensywność pikseli (mm) minimum: 0.4845(H)×0.4845(V), 4) Jasność (nits) minimum: 350nnits, 5) Kontrast minimum: 4000:1, 6) Kąty widzenia minimum: 178°/178° 7) Czas Reakcji minimum: 5ms, 8) Głośniki: wbudowane, minimum: 2X5W Dotyk pojemnościowy: 1) Ilość punktów dotykowych: min. 20, 2) Aktywność klikania: Nie wymaga minimalnego nacisku, 3) Trwałość Dotyku minimum: 60,000,000 touch/cm², 4) Rozdzielczość minimum: 32768*32768, 5) Odchylenie liniowości: ±1mm, 6) Ilość klatek na sekundę: do 450 fps, 7) Typowy czas reakcji: 3-10ms, Komputer sterujący: • Procesor: zaprojektowany do pracy w komputerach mobilnych. Komputer powinien osiągać w teście wydajności Passmark CPU Benchmark co najmniej 3594 punktów. Wynik zapropo-nowanego procesora musi znajdować się na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php • Pamięć: RAM 8GB DDR4 • Karta Grafiki: Zintegrowana • Rodzaje wejść / wyjść – ilości minimalne: - 1x mini HDMI 1.4a, - 1x mini DisplayPort 1.2, - Wyjście Słuchawkowe/Mikrofonowe, - Liczba złączy USB: min. 3x USB 3.0, - Min. 2x Internal USB 2.0, - Czujnik podczerwieni. • Karta sieciowa 10/100/1000Mbps, • Wi-Fi: w standardzie IEEE 802.11. • Dźwięk: Zintegrowany • Dysk: 500 GB SSD (minimalna pojemność) • Zasilacz • Zainstalowany system operacyjny Oprogramowanie: Oprogramowanie musi zostać wykonane w technologii umożliwiającej tworzenie własnych personalizowanych wersji oprogramowania bezpośrednio z menu głównego, prezentacji wy-branych stron internetowych, rysowanie, robienie notatek, jak również pakietu min, 12 gier na koncentrację i zręcznościowych typu: memo, quiz, puzzle, labirynt, kręgle, piani-no/perkusja, hokej wraz z możliwością tworzenia kolejnych wersji w oparciu o grafiki i treści Zamawiającego. Aplikacja dostarczona w polskiej wersji językowej wraz ze szkoleniem doty-czącym tworzenia kolejnych wersji prezentacji. Podłoga interaktywna Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i konfiguracją podłogi interaktyw-nej wraz z osprzętem i oprogramowaniem. Podłoga interaktywna pozwala na wyświetlanie interaktywnych animacji, reagujących na ruch przechodzących osób. Jest to interaktywna pomoc dydaktyczna łącząca multimedia z aktywnością ruchową. Interaktywna podłoga to zintegrowany system multimedialny, w skład którego wchodzą: komputer sterujący; czujnik ruchu; projektor multimedialny; mobilnym system montażu; skrzynia transportowa. Urządzenie powinno zapewniać możliwość podłączenia do internetu (Wi-Fi). System musi zawierać minimum 20 gotowych efektów edukacyjnych dla dzieci, za-projektowanych w spójnej konwencji wizualnej dostosowanych do potrzeb dzieci w wieku 3-12 lat, w tym efekty edukacyjne, quizy i gry. Parametry techniczne: Projektor: • Laserowy lub inny równoważny, zapewniający odpowiednią do jego zastosowania jakość reprodukcji obrazu • Jasność: min 6.000 ANSI lumenów, Czujnik ruchu: • umożliwia jednoczesne śledzenie min. 6 osób, • obszar widzenia: 512 x 424, 30Hz, • kamera kolorowa: 1080p, 30 Hz (15 Hz w słabym oświetleniu), • aktywna podczerwień (IR). Komputer sterujący: • Processor: typu Intel® 6th Generation Core i5-5010U lub inny równoważny o tożsamej wydajności, wykazanej w oparciu o wyniki przedstawione na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php • Pamięć: 8GB Dual-channel DDR4, • Karta graficzna: zintegrowana, • Karta dźwiękowa: zintegrowana • Złącza peryferyjne: min. 2x USB 3.0, emiter podczerwieni na panelu frontowym, • Dysk: min. 250 GB SSD, opcjonalnie wewnętrzny kontroler SATA3 wspierający dyski 2.5¨ HDD/SSD, • Karta sieciowa: 10/100/1000Mbps • WIFI: w standardzie IEEE 802.11. Wielkoformatowy Ekran Dotykowy ze Stojakiem Mobilnym • Przekątna ekranu: 55"- 75” • Rodzaj panelu: LCD z podświetleniem LED • Format obrazu: 16:9 • Rozdzielczość natywna: 3840 x 2160 lub wyższa • Kąt widzenia (poziomy/pionowy) minimum 178° / 178° • Czas reakcji: mniejszy bądź równy 8 ms • Jasność: minimum 300 cd / m² [nt] • Współczynnik kontrastu: minimum 4700:1 • Łączność: - Wejście: HDMI • Port USB 2.0 • Port sieciowy Ethernet RJ45 • NFC • Czujniki: akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy • Ilość wykrywanych punktów dotyku: 4 • Szybkość odpowiedzi na dotyk: 38-46ms • Rodzaj zasilania: 230 V/AC, 50 Hz • Wbudowane głośniki: min 2 x 10W • Minimalna wielkość pamięci wewnętrznej dostępnej w każdym z monitorów: 8GB • Wbudowany moduł WiFi • Inne funkcjonalności: Możliwość bezprzewodowego podłączenia urządzeń osobistych do ekranu • Rysik Pasywny do pisania po ekranie, współpracujący z system dotykowym • Akcesoria Instalacyjne: Stojak mobilny (na kółkach) na monitor z modułem obroto-wym pozwalający używać ekranu w pionie jak i poziomie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Robot humanoidalny do obsługi informacyjno- animacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą określonego źródła, wyrobu, źródła, znaków towarowych lub specyficznego odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest obowiązany wykazać za pomocą jakichkolwiek dowodów, ale w sposób zadowalający Zamawiającego, że to co oferuje jest równoważne z opisanym przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest programowalny robot humanoidalny komunikujący się z człowiekiem w języku polskim w zakresie obsługi informacyjno - animacyjnej w obiekcie Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów w Domaniowie. 2. Cechy urządzenia: • obudowa w kształcie podobnym do człowieka, • posiada wyodrębnione, ruchome ręce i dłonie, • detekcja człowieka, • posiada możliwość rozpoznawania mowy ludzkiej, • możliwość komunikacji z robotem w sposób werbalny i dotykowy, • komunikuje się i rozumie mowę w języku polskim, • wysokość min. 110 cm, • waga nie więcej niż 40 kg, • posiada nogi lub podstawę umożliwiającą samodzielne przemieszczanie, • posiada czujniki zbliżeniowe, kamery i sensory uniemożliwiające potrącenie znajdujących się w pobliżu elementów otoczenia. 3. Parametry urządzenia nie mniejsze niż: • Procesor czterordzeniowy, • Pamięć RAM – 4 GB DDR3, • Bateria litowo-jonowa, • Połączenie przez sieć Wi-Fi w standardzie IEEE 802.11. Wykonawca w ramach zawartej umowy zapewni obsługę posprzedażową i wsparcie techniczne w ilości min. 300 godzin, obejmujące m.in. programowanie robota w sposób dostosowany do potrzeb i oczekiwań Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów oraz przeprowadzi niezbędne szkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)