Modernizacja ściany wizyjnej wraz z dedykowanym procesorem obrazu

Publication date 2020-07-06
End date 2020-07-14 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558225-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja posiadanej przez Zamawiającego ściany wizyjnej, złożonej z paneli LCD wraz z dedykowanym procesorem obrazu, przeznaczonych do pracy w trybie 24/7/365. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 863b93ef-0109-4046-a7ca-2beeef386d34
Biuletyn 558225-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 12293240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://mswia.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ściany wizyjnej wraz z dedykowanym procesorem obrazu
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-1-15-DT-PN-SZ/2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja posiadanej przez Zamawiającego ściany wizyjnej, złożonej z paneli LCD wraz z dedykowanym procesorem obrazu, przeznaczonych do pracy w trybie 24/7/365. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 298691,87
Waluta calosc
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin wykonania zamówienia określony w sekcji II.8, wynosi: do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający informuje, że termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XV SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów, których przedmiotem była/jest dostawa ściany wizyjnej składającej się z co najmniej 4 ekranów oraz procesora obrazu wraz instalacją i konfiguracją, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza wspólne spełnienie warunku w taki sposób, że jeden z Wykonawców wykonał jedną umowę, zaś drugi z nich – drugą umowę. Uwaga:  W przypadku umów nadal realizowanych (dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca winien podać ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym.  W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko wartość brutto dostawy ściany wizyjnej składającej się z co najmniej 4 ekranów oraz procesora obrazu wraz z instalacją i konfiguracją.  W przypadku zamówień (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a, w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi: załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga 1) Dowodami, o których mowa w ust. 1 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 2) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Czy wadium 1
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy MSWiA, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa: NBP Oddział Okręgowy w Warszawie Numer rachunku 56 1010 1010 0031 3113 9120 0000, z adnotacją: „Wadium do przetargu pn. „Modernizacja ściany wizyjnej wraz z dedykowanym procesorem obrazu - post. nr BZP-WPP-2374-1-15-DT-PN-SZ/2020” 2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu: 1) Dokument wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wymaganej kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 2) W dokumencie tym gwarant (poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (MSWiA) dodatkowych warunków (np. żądanie przeslania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek MSWiA, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu MSWiA, albo żądania złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu MSWiA z żądaniem zapłaty). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać przekazane Zamawiającemu w oryginale, w jednej z następujących postaci: a) oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) w formie papierowej, b) plik elektroniczny (zalecany format .pdf) obejmujący treść gwarancji i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do wystawienia dokumentu. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą oby Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp i wyjątków wskazanych w Umowie. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku: 1) gdy zmiana jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności gdy sprzęt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem Umowy oraz niż określone w SOPZ; 2) zmiany podwykonawcy na zasadach przewidzianych w § 9 Umowy; 3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego wniosek zawierający nazwę lub imię i nazwisko proponowanego podwykonawcy, jego dane kontaktowe oraz zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego do realizacji z udziałem podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca obowiązany jest dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia proponowanego podwykonawcy oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby zmienianego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału lub wobec proponowanego podwykonawcy zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę innym podwykonawcą lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy; 4) zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu Umowy lub w przypadku działania siły wyższej, o której mowa w § 7 Umowy, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w terminie określonym w Umowie; 5) powstania rozbieżności lub niejasności pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony oraz prawidłowej realizacji Umowy. 3. Zmiany Umowy, określone w ust. 2, nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy. 4. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wymienione w ust. 2, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Pzp, w tym zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert będzie transmitowane na kanale You Tube – Zamówienia Publiczne MSWiA https://www.youtube.com/channel/UCg-kkELT1OnIBe3RxpinvFA Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względów bezpieczeństwa brak jest możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert.

Criterion

Kryteria Termin usunięcia awarii, usterki, wady lub innych nieprawidłowości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)