GuidZP400 |
810184a0-1633-4e63-8f98-a7f17cac6aaa
|
Biuletyn |
558199-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
|
Regon |
61032054000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zachodnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łęczyca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
24 388 2601 wew. 205
|
Zamawiajacy fax |
24 388 2264
|
Zamawiajacy email |
zozleczy@zozleczyca.pl
|
Adres strony url |
https://zozleczyca.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozleczyca.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozleczyca.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie na adres: zozleczy@zozleczyca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - złożone osobiście lub przy pomocy operatora pocztowego na adres: 99-100 Łęczyca, ul. Zachodnia 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
|
Numer referencyjny |
ZOZ.ZP.382-13/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy artykułów spożywczych w postaci mięsa wołowego, wieprzowego i drobiowego oraz produktów mięsnych z nich pochodzących w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załącznikach do SIWZ.
Przedmiot przetargu określony został następująco:
zadanie 1 – mięso i produkty mięsne
zadanie 2 – drób
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 w sytuacjach, gdy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na produkty będące przedmiotem postępowania. Zakres dodatkowych zamówień nie powinien przekroczyć 20% całości zamówienia.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonaną dostawę w wysokości wynikającej z cen jednostkowych przedstawionych w ofercie przetargowej oraz ilości dostarczonego towaru.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie stosownego oświadczenia (wg. wzoru z odpowiedniego załącznika do SIWZ) oraz dokumentów je potwierdzających złożonych dokumentów wskazanych w SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia oraz posiada zawartą ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie stosownego oświadczenia (wg. wzoru z odpowiedniego załącznika do SIWZ) oraz dokumentów je potwierdzających złożonych dokumentów wskazanych w SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie posiadał zdolności techniczne lub zawodowe gwarantujące wykonanie zamówienia i w okresie ostatniego roku wykonał co najmniej trzy dostawy produktów mięsnych/drobiowych o wartości porównywalnej z wartością złożonej oferty.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie stosownego oświadczenia (wg. wzoru z odpowiedniego załącznika do SIWZ) oraz dokumentów je potwierdzających złożonych dokumentów wskazanych w SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć samodzielnie w terminie 3 dni od dnia przekazania mu lub zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o firmach oraz adresach Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) zawarta ważna umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, zarówno w zakresie deliktowym, jak i kontraktowym, z rozszerzeniem o odpowiedzialność za produkt, w tym w szczególności za produkt, który stanowi przedmiot niniejszego postępowania, z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 50.000 zł. Limit na ryzyko odpowiedzialności za produkt nie może być niższy niż 50.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia;
3) wykaz wykonanych dostaw o wartościach porównywalnej w zakresie ±30% do planowanej do zaoferowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem:
- wartości,
- przedmiotu,
- dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opis sposobu przechowywania i dystrybucji towaru pozostającego w ofercie Wykonawcy,
2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że warunki produkcji, przechowywania i dystrybucji towaru objętego postępowaniem przetargowym odpowiadają określonym normom sanitarnym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 tejże ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów odnoszących się do tych podmiotów:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt b Ustawy Pzp,
2) dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium przetargowe zostało wyznaczone na kwotę 7 500,-zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset).
W przypadku składania ofert częściowych na każde z zadań ustala się następującą wartość wadium:
Zadanie 1 – 6 000,-zł
Zadanie 2 – 1 500,-zł
Wadium ma być wnoszone na zasadach określonych w art. 45 Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszystkie istotne postanowienia, które Zamawiający zamierza wnieść do umowy przedstawione zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznikach nr 2 do SIWZ.
1. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany danych adresowych i teleadresowych spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą a dotyczących stron umowy,
b) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposobie, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie,
c) zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła, podatek VAT itp.) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy, przy czym zmiany te będą następowały o taką samą wielkość, jaka wynika ze zmian niezależnych od Sprzedającego, bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży.
Zmiana cen wynikająca ze zmiany obciążeń publiczno-prawnych nie wymaga aneksowania do umowy,
d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych właściwościach po cenie jednostkowej nie wyższej niż przedstawiono w ofercie przetargowej,
e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
2. W przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie może być waloryzowane na wniosek Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Obowiązek udokumentowania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia będzie ciążył na Wykonawcy.
4. Zmiany będą obowiązywały nie wcześniej niż od dnia wprowadzenia zmian ustawowych.
5. Każda zmiana postanowień umowy w zakresie określonym w ust. 1 wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany i uzupełnienia umowy mogą wystąpić jedynie przy zastosowaniu art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-07-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|