„Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp oświetleniowych z modułem fotowoltaicznym wokół pierścienia zabytkowych murów obronnych ul. Forteczna Zachodnia oraz ul. Cicha w Strzelcach Krajeńskich” realizowana w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.

Publication date 2020-07-07
End date 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Gmina Strzelce Krajeńskie
Miejscowość Strzelce Krajeńskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559232-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp z modułem fotowoltaicznym. Lampy posadowione zostaną w obszarze objętym inwestycją wokół pierścienia zabytkowych murów na ul. Forteczna Zachodnia działka nr 115/1 (10szt.) oraz na ul. Cicha działka nr 53 (12szt.), według następującej specyfikacji:
• lampy fotowoltaiczne - panel 360o, moduły fotowoltaiczne zintegrowane ze słupem (tzn. nie wychodzące poza obrys słupa). Panele powinny być zamontowane dookoła słupa nośnego lampy w układzie pionowym zapewniającym największy dostęp do światła o każdej porze dnia i zapobiegający gromadzeniu się śniegu.
• lampy wyposażone w inteligentny system zarządzania energią zapewniający funkcjonowanie w ciągu kilku dni w trudnych warunkach pogodowych, możliwość wydzielenia min. 4 okresów pracy lampy w ciągu jednej nocy,
• sterownik z algorytmem wydłużającym czas autonomicznej pracy min. 7dni,
• kolor lampy z palety RAL w kolorach ciemny szary/antracyt spośród barw 7009, 7010, 7011, 7012, 7015, 7016, 7022, 7024, 7026, 7031, 7043,
• estetyka lampy musi pasować do zabytkowego otoczenia (średniowieczne mury, trakt spacerowy z kostki granitowej): ze względu na fakt, że układ urbanistyczny miasta jest wpisany do rejestru zabytków, a inwestycja znajduje się w obszarze rewitalizacji miasta Strzelce Krajeńskie, z tego względu proponowane lampy powinny komponować się z otoczeniem: kolorystycznie, w zakresie kształtu (design), wysokości, kształtu oprawy, barwy światła, sposobu montażu (brak wystających, urazogennych elementów), estetyki wykonania,
• min.5 letni okres gwarancji Producenta na całą lampę,

2. Wymagane dane techniczne :
- Moduły – Wydajność: min. 16%
- Lampa zbudowana z min.4 modułów PV, zapewniających odpowiednią moc do zasilania lampy i do zastosowanego źródła światła, min. 100Wp
- Akumulator w technologii LiFePO4: napięcie od 12V do 24V, pojemność min.30Ah
- Warunki klimatyczne: od -20°C do +50°C
- Żywotność akumulatora: min. 8 lat,
- Akumulator mocowany wewnątrz słupa nośnego umożliwiając szybką wymianę bez konieczności demontażu słupa lub wykonywania wykopów, tzn. wewnątrz obudowy słupa lampy np. zlokalizowanej pod powierzchnią gruntu tj. konstrukcja lampy znajdująca się w prefabrykowanym fundamencie.
Akumulator nie może wychodzić poza obrys słupa. Nie dopuszcza się rozwiązań zintegrowanych – tj. akumulator w oprawie.
- Klasa ochrony: IP65
- Wymiary lampy: maksymalna wysokość od poziomu gruntu: od 4,0m do 5,5m,, wysokość źródła światła od 4,0m do 5,5m
- Moc minimum oprawy oświetleniowej12W,
- Ilość diod LED w oprawie – min.10szt,
- Barwa źródła światła od. 3900K do 4100K,
- oprawa LED o sprawności min 130 lm/W

Cena powinna obejmować montaż lamp wraz z koniecznymi pracami gruntowymi typu wykopy, uporządkowanie terenu, zasianie trawy, itp.

W związku z tym, że teren na którym odbywać się będzie montaż lamp jest wpisany do rejestru, jakim jest układ urbanistyczny miasta Strzelce Krajeńskie, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr K.O.Kons.III-5/57 z dnia 07.11.1957r., nr 2172/75 z dnia 31.01.1975r. i nr KOK-I-7/76 z dnia 21.10.1976r. oraz w otoczeniu średniowiecznych murów obronnych miasta, wpisanych do rejestru zabytków pod nr L-405/A z dnia 16.07.2010 r. - Wykonawca przed przystąpieniem do montażu lamp musi zapewnić ratownicze badania archeologiczne.
W związku z powyższym, zgodnie z decyzją LWKZ nr ZA-G.5152.49.2017 z 20.04.2017r. Wykonawca musi uzyskać od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trybie decyzji administracyjnej pozwolenie/zgodę na prowadzenie badań archeologicznych.

Do oferty obowiązkowo należy załączyć:
- zdjęcie lampy, już funkcjonującej w terenie
- specyfikację techniczną/karty techniczne produktu, na podstawie których będzie można zweryfikować wymagane dane techniczne,
- opracowanie zasady działania panela fotowoltaicznego i lampy fotowoltaicznej wraz z grafiką (informacja która będzie umieszczona na tablicy edukacyjnej)
3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych.
Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych.

4. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren inwestycji na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, jak również koszt ich składowania na placu lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu.
Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty:
1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu inwestycji – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada,
2. uporządkowania terenu i zaplecza inwestycji, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zadania, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem inwestycji,
3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt:
a) zagospodarowania placu inwestycji, w tym ogrodzenia zaplecza, oświetlenia, placów składowych,
b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu inwestycji i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp.
4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii,
5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą.
6. koszty przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych zgodnie z pkt 3.2

5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego i informacji dotyczących niniejszego postępowania.
6. Gwarancja
1) oferowany przez Wykonawcę asortyment ma posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, który należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia montażu lamp,
2) każdy Wykonawca - Dostawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumenty gwarancji jakości dostaw, wystawiony przez producenta urządzeń lub wystawiony przez Wykonawcę będącego ich producentem, najpóźniej w dniu odbioru robót montażowych,
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy gwarancji jakości na okres co najmniej 60 miesięcy na urządzenia będące przedmiotem dostawy, a na prace montażowe co najmniej 24 miesięcy,
4) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania uszkodzeń w przedmiocie umowy oraz wymiany wadliwych części i podzespołów powodujących jego wadliwe działanie zgodnie z warunkami gwarancji, w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych,
5) na okres naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia sprawnego zastępczego urządzenia o parametrach techniczno – eksploatacyjnych podobnych do przedmiotu umowy, który uległ awarii,
6) w przypadku niedopełnienia warunków przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 4-5 Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia wad na koszt Wykonawcy poprzez zlecenie usunięcia wad innemu podmiotowi,
7) po upływie okresu gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu podmiot, który wykonuje serwis zamontowanych urządzeń.
Gwarancja na montaż jest jednym z kryterium oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20598b5c-a77f-43aa-8e32-98659c5d89a8
Biuletyn 559232-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Strzelce Krajeńskie
Regon 21096676300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Strzelce Krajeńskie
Zamawiajacy kod pocztowy 66-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 763 11 30,
Zamawiajacy fax 957 633 294
Zamawiajacy email urzad@strzelce.pl,
Adres strony url www.strzelce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.strzelce.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp oświetleniowych z modułem fotowoltaicznym wokół pierścienia zabytkowych murów obronnych ul. Forteczna Zachodnia oraz ul. Cicha w Strzelcach Krajeńskich” realizowana w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Numer referencyjny IR.271.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp z modułem fotowoltaicznym. Lampy posadowione zostaną w obszarze objętym inwestycją wokół pierścienia zabytkowych murów na ul. Forteczna Zachodnia działka nr 115/1 (10szt.) oraz na ul. Cicha działka nr 53 (12szt.), według następującej specyfikacji: • lampy fotowoltaiczne - panel 360o, moduły fotowoltaiczne zintegrowane ze słupem (tzn. nie wychodzące poza obrys słupa). Panele powinny być zamontowane dookoła słupa nośnego lampy w układzie pionowym zapewniającym największy dostęp do światła o każdej porze dnia i zapobiegający gromadzeniu się śniegu. • lampy wyposażone w inteligentny system zarządzania energią zapewniający funkcjonowanie w ciągu kilku dni w trudnych warunkach pogodowych, możliwość wydzielenia min. 4 okresów pracy lampy w ciągu jednej nocy, • sterownik z algorytmem wydłużającym czas autonomicznej pracy min. 7dni, • kolor lampy z palety RAL w kolorach ciemny szary/antracyt spośród barw 7009, 7010, 7011, 7012, 7015, 7016, 7022, 7024, 7026, 7031, 7043, • estetyka lampy musi pasować do zabytkowego otoczenia (średniowieczne mury, trakt spacerowy z kostki granitowej): ze względu na fakt, że układ urbanistyczny miasta jest wpisany do rejestru zabytków, a inwestycja znajduje się w obszarze rewitalizacji miasta Strzelce Krajeńskie, z tego względu proponowane lampy powinny komponować się z otoczeniem: kolorystycznie, w zakresie kształtu (design), wysokości, kształtu oprawy, barwy światła, sposobu montażu (brak wystających, urazogennych elementów), estetyki wykonania, • min.5 letni okres gwarancji Producenta na całą lampę, 2. Wymagane dane techniczne : - Moduły – Wydajność: min. 16% - Lampa zbudowana z min.4 modułów PV, zapewniających odpowiednią moc do zasilania lampy i do zastosowanego źródła światła, min. 100Wp - Akumulator w technologii LiFePO4: napięcie od 12V do 24V, pojemność min.30Ah - Warunki klimatyczne: od -20°C do +50°C - Żywotność akumulatora: min. 8 lat, - Akumulator mocowany wewnątrz słupa nośnego umożliwiając szybką wymianę bez konieczności demontażu słupa lub wykonywania wykopów, tzn. wewnątrz obudowy słupa lampy np. zlokalizowanej pod powierzchnią gruntu tj. konstrukcja lampy znajdująca się w prefabrykowanym fundamencie. Akumulator nie może wychodzić poza obrys słupa. Nie dopuszcza się rozwiązań zintegrowanych – tj. akumulator w oprawie. - Klasa ochrony: IP65 - Wymiary lampy: maksymalna wysokość od poziomu gruntu: od 4,0m do 5,5m,, wysokość źródła światła od 4,0m do 5,5m - Moc minimum oprawy oświetleniowej12W, - Ilość diod LED w oprawie – min.10szt, - Barwa źródła światła od. 3900K do 4100K, - oprawa LED o sprawności min 130 lm/W Cena powinna obejmować montaż lamp wraz z koniecznymi pracami gruntowymi typu wykopy, uporządkowanie terenu, zasianie trawy, itp. W związku z tym, że teren na którym odbywać się będzie montaż lamp jest wpisany do rejestru, jakim jest układ urbanistyczny miasta Strzelce Krajeńskie, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr K.O.Kons.III-5/57 z dnia 07.11.1957r., nr 2172/75 z dnia 31.01.1975r. i nr KOK-I-7/76 z dnia 21.10.1976r. oraz w otoczeniu średniowiecznych murów obronnych miasta, wpisanych do rejestru zabytków pod nr L-405/A z dnia 16.07.2010 r. - Wykonawca przed przystąpieniem do montażu lamp musi zapewnić ratownicze badania archeologiczne. W związku z powyższym, zgodnie z decyzją LWKZ nr ZA-G.5152.49.2017 z 20.04.2017r. Wykonawca musi uzyskać od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trybie decyzji administracyjnej pozwolenie/zgodę na prowadzenie badań archeologicznych. Do oferty obowiązkowo należy załączyć: - zdjęcie lampy, już funkcjonującej w terenie - specyfikację techniczną/karty techniczne produktu, na podstawie których będzie można zweryfikować wymagane dane techniczne, - opracowanie zasady działania panela fotowoltaicznego i lampy fotowoltaicznej wraz z grafiką (informacja która będzie umieszczona na tablicy edukacyjnej) 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren inwestycji na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, jak również koszt ich składowania na placu lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu inwestycji – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu i zaplecza inwestycji, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zadania, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem inwestycji, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu inwestycji, w tym ogrodzenia zaplecza, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu inwestycji i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. koszty przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych zgodnie z pkt 3.2 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 6. Gwarancja 1) oferowany przez Wykonawcę asortyment ma posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, który należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia montażu lamp, 2) każdy Wykonawca - Dostawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumenty gwarancji jakości dostaw, wystawiony przez producenta urządzeń lub wystawiony przez Wykonawcę będącego ich producentem, najpóźniej w dniu odbioru robót montażowych, 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy gwarancji jakości na okres co najmniej 60 miesięcy na urządzenia będące przedmiotem dostawy, a na prace montażowe co najmniej 24 miesięcy, 4) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania uszkodzeń w przedmiocie umowy oraz wymiany wadliwych części i podzespołów powodujących jego wadliwe działanie zgodnie z warunkami gwarancji, w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 5) na okres naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia sprawnego zastępczego urządzenia o parametrach techniczno – eksploatacyjnych podobnych do przedmiotu umowy, który uległ awarii, 6) w przypadku niedopełnienia warunków przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 4-5 Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia wad na koszt Wykonawcy poprzez zlecenie usunięcia wad innemu podmiotowi, 7) po upływie okresu gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu podmiot, który wykonuje serwis zamontowanych urządzeń. Gwarancja na montaż jest jednym z kryterium oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 31527200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: 1. ul. Forteczna Zachodnia działka nr 115/1 Przekazanie Wykonawcy Terenu – do 5 dni od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia: do 15 września 2020r. 2. ul. Cicha działka nr 53 Przekazanie Wykonawcy Terenu – 21.09.2020 r. (możliwe jest wcześniejsze wykonywanie zamówienia w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych dot. budowy ciągów pieszych, które zakończy się do 20.09.2020r.) Termin zakończenia: (w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych dot. budowy ciągów pieszych jw.) - do 30 października 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostaw Zamawiający uznaje, dostawy wykonane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegające na dostawie i montażu ulicznych lamp solarnych (komplet urządzeń), słupów na obszarze urbanistyczno- krajobrazowym wpisanym do rejestru zabytków lub w otoczeniu zabytku wpisanego do rejestru zabytków wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw – Załącznik nr 5 do SIWZ b) dowody, że wykazane w w/w wykazie, dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać: a) Formularz Ofertowy z tabelą ryczałtową – załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ c) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Do oferty należy załączyć także: - zdjęcie lampy już funkcjonującej, działającej w terenie, - specyfikację techniczną/karty techniczne produktu, - opracowanie zasady działania panela fotowoltaicznego i lampy fotowoltaicznej wraz z grafiką (informacja która będzie umieszczona na tablicy edukacyjnej).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm). 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko – Wielkopolski Bank Spółdzielczy. 3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 4. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane w punkcie informacyjnym zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp., na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami w tym zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron niniejszej umowy, 4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 3, 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy. 4. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja na montaż lamp
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)